Volt ", recenzii de filme, o revistă despre câini

Două laturi ale realității

Tendința copiilor de a imagina și a imagina, de adulți, adesea considerăm originea obiceiului de dependență de minciună. Dar copiii pot crede sincer în ceea ce ni se pare niște fabule. Ca Volt - personajul principal al studioului de desene animate eponim Walt Disney. Câinele trăiește în studioul de film, unde participă la filmarea seriei, în legătură cu care este un super-câine neînfricat, dotat cu abilități extraordinare. Într-o zi, Volt se pierde și se află pe stradă - încă încrezător că toate dificultățile se îndreaptă către el. Înainte de a reveni la o gazdă iubitoare, câinele va avea o dezamăgire în talentele sale imaginare, dar va descoperi un adevărat erou în sine.

Poate că desenul animat va ajuta părinții iubitori să înțeleagă mai bine micul lor visător. Și adulții înțelepți vor primi un subiect de discuție în comun.

Evaluarea PG a Asociației Americane de Film

Cea mai importantă lecție

Suntem siguri că câinele Volt, amanta, fetița de 12 ani Penny și prietenii săi: pisica Varezhka și hamsterul Reno sunt capabili să-i învețe pe copii multe adevăruri importante.

Volt
Să ne referim la una: relația dintre proprietari și animalele lor de companie.

Acesta este unul dintre puținele filme despre câini, al căror personaj principal este un câine mongrel. Mai mult: viitorul ei de companie Penny a luat un adăpost pentru animale. Pe de altă parte, pisica Varezhka, cu care protagonistul se cunoaște pe stradă, era un animal de casă înainte. Dar proprietarii săi s-au mutat într-un alt oraș, iar Varezhka nu a găsit loc în noua lor viață. O stradă răsfățată și gata să nu trăiască, cu ghearele îndepărtate, pisica a fost lăsată la sine. Aceasta îi face o pesimistă cinică nefericită.

Citiți articolul pe acest subiect. "Este necesar să ai un câine" pentru un copil "?"

Creatorii filmului "Volt" au arătat inutilitatea cultului rasei, punând pe primul loc devotamentul. Și din nou am reamintit că suntem responsabili pentru cei care s-au îmblânzit. Să nu uităm asta.