Recenzie - revigorarea întunericului cavaler al legendei, geekcity

Opinia GeekCity.ru despre filmul final al trilogiei lui Christopher Nolan "The Dark Knight: Renaissance of the Legend". SPOILERII sunt picante!

Batman a parcurs un drum lung pe ecranul filmului și acum a încheiat următorul capitol din povestea sa. Există multe opinii, dar noi toți suntem de acord că Nolan nu numai că a făcut cea mai bună adaptare la film a lui Batman astăzi, dar și a stabilit tonul pentru toate viitoarele filme despre super-eroi. El a arătat că un film bazat pe o poveste de benzi desenate poate fi serios și realist. Este acest realism a devenit semnul distinctiv al trilogiei de Christopher Nolan, ea a fost cea care a fost cauza armatei de fani, care, probabil, acum iubesc regizorul, chiar mai mult decât Batman.

Dar totul în această lume este ambiguu, iar această abordare a lui Nolan și-a limitat în mod semnificativ capacitatea și ia forțat să se îndepărteze de la canoane. Filmele sale au fost imposibilă, în principiu, apariția, de exemplu, iedera otravă sau Clayface sau Mr. Freeze, au fost eliminate „groapă Lazăr“ pentru a se asigura nemurirea Ra'c Al Ghul și mai mult. Misticismul, celelalte lumi și supraumanul au fost scoase din paranteze, iar cu o asemenea ecuație mulți au fost de acord.

Cazurile inimii.

Filmul are loc la 8 ani după evenimentele lui "The Dark Knight", Bruce Wayne este un mod de viață separat, Gotham există perfect fără Batman. Infracțiunea înfrântă marchează aniversarea morții eroului popular Harvey Dent, potrivit actului său, închisoarea orașului este împrăștiată cu moartea de către criminali și toată lumea se bucură de liniștea mult așteptată. Doar comisarul Gordon nu crede în acest calm și, prin urmare, este un os în gâtul funcționarilor locali. Demisia lui este o chestiune de timp, Gordon însuși înțelege acest lucru. În prima jumătate a filmului, eroii hotărâți și fără compromisuri din părțile anterioare - Bruce Wayne și comisarul Gordon - dezamăgesc din nefericire tema iubirii pierdute. Unul se învinovățește că nu a reușit să o salveze pe Rachel, cealaltă se confruntă cu un divorț de la soția sa și de mutarea ei într-un alt oraș cu copiii. Toate acestea îi dezmint, iar orașul este, în esență, lipsit de doi garanți ai dreptății și ordinii. Batman dispare timp de 8 ani și tot acest timp cu crimă, se luptă, așa cum se dovedește mai târziu, poliția extrem de copleșitoare. Gordon este forțat în fiecare an să împingă discursurile laudative despre Harvey și îi lipsește spiritul și ouăle pentru a deschide locuitorilor orașului întregul adevăr despre adevărata esență a domnului Dent. Toate acestea ar putea dura pentru totdeauna, dar spre fericirea noastra pe orizont apare Bain si adauga la acest pui de supa putin piper si condimente.

Problemele sunt bubble.

Când Bain a fost declarat principalul ticălos, toată lumea a fost nedumerită de singura întrebare: se va sparge sau nu se va sparge? Deși după ce întrebările filmului către Bane au devenit mult mai multe. El este, cu siguranță, cel mai periculos inamic al Batman, care posedă putere supraomeneasca și un intelect remarcabil (în film, în acest accent special într-adevăr nu făcut), dar în cele din urmă Bane a fost doar o marionetă în mâinile Ligii Umbrelor, și în special Talia al Ghul.

Biografia personajului a fost complet rescrisă de dragul complotului, principala slăbiciune - este atrasă de urechi, precum și de botul care atârnă pe aceste urechi. Tom Hardy a jucat la maxim, eroul său sa dovedit a fi cu adevărat periculos și carismatic, dar faptul că nu era deloc Bain - deja o întrebare pentru Nolan. În plus, în dublarea în limba rusă, Bain a oprit fără rușine acțiunea vocii, tonalitatea sa dovedit a fi prea mare și nu era posibil să te obișnuiești cu ea.

Cazuri de pisică.

A fost multă dezbatere cu privire la alegerea lui Anne Hathaway pentru rolul Celinei Kyle, dar cred că toate îndoielile au dispărut după prima ei apariție în cadrul. O pisică de sex feminin este viclean, aventuroasă, plină de vrăjitorie și binefăcătoare într-o situație. În timpul fiecărei întâlniri cu Bruce, aerul pur și simplu izbucnește în tensiune, pe care îl amintim perfect de benzi desenate. Pisica Nolan a fost cu siguranta un succes, iar acest lucru nu poate fi luat.

De-a lungul procesului de filmare, detaliile filmului au fost înconjurate de un halou de mister, așa că, în special atunci când castul a fost alăturat de Juno Temple, au existat multe presupuneri despre personalitatea personajului ei. Pentru o lungă perioadă de timp, versiunea lui Harley Quinn a fost discutată în mod activ, și chiar și în limba engleză în limba Wikipedia, o secțiune a apărut în biografia lui Harley, care, cu toate acestea, a fost șters imediat după premieră.

În film, o prietena și o vecinică, Celina Kyle, nu au numit pe nimeni, dar pe lista eroilor, numele ei este listat ca Jen. Nu există un astfel de caracter în benzi desenate, dar există un personaj numit Holly Robinson, care de mult timp a fost protestat al Catwoman-ului și a fost sub îngrijirea ei. Această poveste este mai mult ca adevărul, care, desigur, a deranjat mulți fani ai prietenei Joker. De fapt, caracterul Templului nu este foarte condiționat de complot, ci mai degrabă Nolan a tachinat special cunoscătorii meticuloși ai canonului, aruncând niște hrane pentru gândire.

Succesiune de afaceri.

Multe întrebări au fost ridicate de ofițerul de poliție John Blake. Pe parcursul anului pentru a construi teorii și presupuneri, dar toate au fost de acord că va fi succesorul lui Bruce Wayne și Batman ar purta o mască, după eșecul tragic al protagonistului. Cu toate acestea, Nolan la lăsat pe toți cu un nas aici. Și până la capăt, cu atât mai mult nasul a devenit.

Blake într-adevăr tot filmul a fost scris pentru noi ca un înlocuitor ideal. Inteligentul ofițer de poliție, care crede în nevinovăția lui Batman, este dezamăgit treptat în serviciu și în mod logic ajunge să devină un răzbunător al orașului și să lupte împotriva crimei în acest fel.

Cazurile de succesiune 2 sau de ce Liga Umbrelor a fumat la Gotham.

Blake nu a fost singurul moștenitor în filmul "The Dark Knight: Renașterea Legendei". Antagonistul principal în mod neașteptat Talia al Ghul, fiica foarte R'as al Ghul, care a fost mult timp un mentor lui Bruce Wayne, iar mai târziu a încercat să distrugă Gotham. Din moment ce Nolan a refuzat să "lazar yam", moartea lui R'as al Gul a devenit finală și a dat Talia un motiv să viziteze Gotham pentru a încerca să completeze cazul tatălui ei. Cu toate acestea, ea aproape a reușit.

Printr-un calculat de mai mulți ani, Talia a preluat reactorul nuclear Wayne Interpraise și a aruncat Gothamul în haos, pe care chiar și Jokerul nu-l putea visa. Pentru încântarea fanilor, Nolan a reușit chiar să schițeze un triunghi de dragoste faimos cu Bruce, Celina și Talia, ci mai degrabă pentru o bifă și pentru nevoile complotului. Dar faptul în sine arată că regizorul a vrut să rămână prieteni după ce sa despărțit de armata fanilor trilogiei. Acest lucru merge în creditul general pentru apariția unui protector de pisică de sex feminin.

Cazurile sunt finale.

Cu încrederea că Nolan a ajuns din studio după succesul celor două părți anterioare, regizorul putea să facă ceva cu cel de-al treilea film. Cu toate acestea, el și-a aruncat cu putere puterea. Nu există nici o îndoială că trilogia are un punct, foarte spectaculos și ambițios, dar totuși există o rezervă suficientă pentru continuarea istoriei, dacă cineva va urma.

Toți acești ani, am trăit într-o lume creată de Christopher Nolan, o carte similară care nu a mai existat până acum. A devenit un pionier și astăzi trilogia sa este considerată standard. De la primul film, am urmărit nașterea și ascensiunea acestei legende, acum acest mod sa încheiat și este timpul să ne luăm la revedere. Dar moștenirea lui Christopher Nolan va trăi mereu în inimile noastre și colecțiile de blu-ray.

Ediția p. .. GeekCity a refuzat să aprecieze pozitiv filmul "The Dark Knight: Renașterea legendei", dar despre toate momentele ambigue pe care le puteți citi aici.

Un nou comedie post-apocaliptică despre Batman →

Anunțat un nou anime despre Batman →