Un interpret de vis a visat ore întregi despre ceea ce visează în vizionare într-un vis

Ce vis vis?

Ceasuri. indicând un timp incorect. vise de întrerupere a evenimentelor importante, încălcarea acordurilor de către parteneri și înșelăciune din partea concurenților. Evitați în zilele următoare încheierea de contracte de afaceri și investiții de sume mari de bani.

Dacă ceasul a fost corect, observați cum au fost: mecanice sau electronice. În primul caz, trebuie să faci totul singur, nu mai este nimeni care să aștepte ajutorul. Veți reuși. numai prin muncă grea și dedicare deplină.

Versiunea electronică prezice o coincidență fericită a circumstanțelor și realizarea acestui obiectiv fără nici un efort din partea dvs. Într-un mediu apropiat există oameni influenți care vă vor ajuta.

Valoarea somnului în care timpul a fost văzut pe ceasul ▼

Potrivit cărții de vis, timpul pe ceas poate servi drept indiciu. că evenimentul așteptat va avea loc într-o astfel de oră. Amintiți-vă această cifră și când o vedeți pe un ceas în realitate, observați cu atenție lumea din jur. poate că va exista un semn care indică ce trebuie făcut în continuare.

Dacă cartea noastră de vizite a fost utilă pentru dvs., atunci adăugați-o la browserul dvs. astfel încât să fie întotdeauna la îndemână.

Utilizează deja mai mult de 450 de utilizatori!

Abilitatea de a interpreta vise este un dar valoros, pentru că uneori este într-un vis că conștiința ne dă cele mai profunde și mai importante indicii.

Am visat că am fost așezat într-un prieten, atunci vreau să văd, nu întârzia dacă sunt la o dată și la momentul de ceas electronic, a fost tot timpul pentru a schimba valoarea, și am început să se uite la orice oră, dar au același lucru, tata ma dus la clinică în unele sunt goale și sunt oameni Tode nu au putut determina timpul, majoritatea bărbați, și au început să convulsii, ca urmare, acestea au devenit pe mine să plec. Și m-am trezit.

Astăzi visat că am dormit pe rabotu.Prosnuvshis a văzut că toate ceasurile din casa prezintă diferite diferența vremya.I în mai multe televiziune chasov.Vklyuchila, există, de asemenea, indicat pe diferite canale diferite vremya.Pozvonila la locul de muncă, mi sa spus că deja 12:00 zi.

La început am visat la o clădire abandonată, unii lăsaseră acolo cântând melodii, în tufișuri se ascundea un monstru și noi trebuia să ne ascundem într-o cameră și în multe chei. atunci am visat doar momentul în care mi-am amintit 8.36.

De foarte multe ori într-un vis, am întârziat pentru un avion sau pentru un tren (un avion mai des). Am atenție la ceasul de pe brațul meu, ora este 11:50, iar ora plecării este 12:00.

Stăteam într-un cerc al rudelor fostului meu iubit, așezat pe poală, apoi m-am așezat pe pământ și m-am înfășurat în jurul unui lanț gros, pentru că mai devreme i-am fost recunoscător răspunsului.

Bună ziua, eu nu am avut mult timp un vis pe care mă plimbam pe hol cu ​​prietenul ei si fata, iar ea mi-a pus aceeași întrebare de „corect?“ Și fără nici un detaliu tot ce este vrednic de cinste, și așa mai departe ...

a mers pe drum spre alt oraș. dar nu mi-a fost convenabil să merg de când cizmele mele (sandale) au fost blocate chiar pe fugă, apoi am intrat în baie și a fost un incendiu. Am intrat și a fost un foc de ardere. Am scos-o în stradă și am scos-o afară. și apoi am fost acasă. totul era în albastru. gri. la o fereastră era prietena mea. dar era foarte ciudat. Eu sunt în acel moment în care am blestemat pe cineva. toli altceva sa întâmplat. dar la un moment dat m-am uitat la ceasul meu. și acolo este ora 12:43 ea mi-a amintit așa și sentimentul a fost un fel de surpriză.

într-un vis, sunt în Coreea, unde în viața reală sunt pregătire. Am venit acolo cu numărul de autobuz pe care l-am văzut în mod clar într-un vis, dar acum nu-mi amintesc. Locuiesc într-un apartament care în viața reală și într-adevăr trage acolo în Coreea. Într-un vis, este vorba despre faptul că trebuie să revin fetele cu care locuiesc cu bani pentru utilități. Pauzele de conversație am pus pantalonii cuiva mă duc la universitatea pentru a ridica documentele pentru a-mi pare rău că nu au fost returnate. Mă duc în jos pe scări și observ că în loc de jacheta pe care am purtat-o ​​pe fusta mea, care în plus nu este nasturată. Îmi întâlnesc prietenii, brusc plouă. Apoi am întreb timp cu un prieten, deoarece am nevoie pentru a prinde autobuzul, ora 23:15, am înțeles că am timp să solicite autobuzul pentru a merge undeva, am sunat de autobuz 2 culori albastru și verde, întrebați direcția în care trebuie să merg nu sunt sigur încă Răspund atunci că înțeleg că răspunsul meu a fost corect. Mă duc cu transplanturi, dar nu ajung acolo. Pauzele de somn, mă trezesc.

Visul visului că mă duc la avion și mă uit la ceas și acolo la ora 18.00
Și plecarea mea 18.55, am comandat un taxi la aeroport, dar taxiurile sunt încă nu Editați, mă uit la ceas și vizhu18.16.lovlyu o plimbare, și am înțeles că avionul va fi de așteptare pentru mine, și apoi îmi dau seama că deja 18.55
Ce înseamnă asta

Visat că am fost de gând la bal în grabă (de absolvire a fost la fel am realizat după 11, chiar dacă am terminat 9) a fost merge foarte repede, uita-te la momentul 19:22, cred că încă o jumătate de oră în timp. Și am avut timp.

Îmi împachetez valiza. Am aruncat lucrurile acolo, mă grăbesc. biletul pentru avion care iese la ora 10. Căut o geantă de mână. Nu-mi găsesc geanta preferată. Îmi ordonez alții. Mă uit la ceas, la ora 9.45 Sunt îngrijorat că am întârziat. Mă duc repede și pe drum deschid o valiză pe care o caut, și la acel moment un tip a luat unul din șosetele bărbaților lui din valiză. Am început să caut cel de-al doilea și m-am trezit

Visele bunicului și bunicii moarte în patul lor, ca și cum ar fi vii și în timp - un ceas mecanic 10: 50 noaptea, de ce un astfel de vis și dacă ar trebui să mă îngrijorez pentru sănătatea mea?

O zi bună, am visat că țin un ceas în mână, la ora 11.30. Din anumite motive, acest vis a fost foarte memorabil. Deși rareori le amintesc

Visele unui ceas de perete mare. Privind la ei, am fost surprins de faptul că a fost deja la jumătatea anului doisprezece. Nu au existat senzații sau alarme neplăcute, doar o ușoară surpriză. Pentru ce e asta?

La cimitir trecând din întâmplare, am văzut mormintele unor rude vii îngropate - mama și sora. Ei comunică cu mine, se aflau lângă morminte. Vremea este bună, m-au întâlnit cu bucurie. Ca și cum ar fi fost un sentiment că au murit recent și a fost dezamăgit că nu s-au întâlnit cu ei. Atunci visul este tradus este deja prezent la înmormântarea celorlalți și mă uit la timpul prezentat la cincisprezece amiază. Companie fericită. Ii spun ca o sa-l primesc fara sa ma uit si sa simt pe degetele multor facturi din buzunarul interior acea carte exacta si sa primesc exact aceleasi, le dau. Ei au fost plăcut surprinși. Nakanu în viața reală semnez unul dintre primii mei tranzacții-contract. Mulțumesc

Mais pour les homme pas cher s qui ont Un petit Faible pour la marque alemandă, il y un Autre ONU Moyen d'avoir ONU Bolide allemand Entre les soldes rețea Les Accessoires Porsche Design.

magazinul cu un ceas frumos, timp de mai multe ore, merge chiar pe ceas timp de zece ore și doar unul se oprește, la 12 ore

a văzut doar o rundă, ca un ceas de perete, cadranul și mâinile ceasului, arătând 7 ore, nimic mai mult, într-un vis, m-am gândit că era acum 7 dimineața și e timpul să ne ridicăm

Văd în visul meu cum găsesc ceasuri aurite vechi, dar nu merg și arată timpul 12.15. ceasuri de mână și femei cu rugină mică. Și văd o blocare lângă el, pe care o închid cu o cheie.

Am avut un vis în care vin cu fiul meu prietenului meu. Și ea spune că are a ei azi. Mă uit la ora -4.00. Înțeleg în acea noapte. Ne conducem mașina la magazinul alimentar.

avea un ceas electronic care arăta timpul de 49.49.49 într-o cutie de lemn, se întoarse și văzu o ușă cu o lumină puternică

Bine ai venit! Am avut un vis că am cumpărat un bilet pentru trenul care urma să plece la ora 8 dimineața, dar transferul a fost amânat până la ora 7 dimineața. Am început să conteze până la oră pentru cât timp aș ajunge. Am considerat ora sosirii pe drum de la 7 ore la 14 ore. sa dovedit 7 ore. Mi-am adunat valizele

Am visat un ceas electronic pe care era roșu 11:11, mergeam undeva și întârzieam

Alo Am visat un soț și svekrov.budto îmi scot într-o anumită .dohodim clădire de birouri la-in-lege ma întrebat cât de mult timp? Mă uit la ceas și de mână electronică vorbind 4-10 dnya.chto ea oznochaet?

M-am trezit la o petrecere la fata cu care sunt în viața reală nu comunică, ea ma trezit la 5 dimineața, mă întrebam de ce atat de devreme, dar încă mai am ridicat și sa dus la baie, a existat o mulțime de cookie-uri, am început să-l încercați, repede că ea nu a putut vedea, și umplute-vă câteva în buzunar, apoi, sub care mobila i a lua o placinta delicioasa, fata vine si am pus repede departe spatele, spunând că doar în căutarea și începe de ambalare.

Am visat că sunt treaz la școală la institutul pe care-l trezesc și mă uit la momentul de pe tabletă și este 3:36 .. după ce m-am trezit într-adevăr, dar într-adevăr m-am culcat cu adevărat în clasă