Vreau să dau în judecată hostelul din Sankt Petersburg

Mi sa întâmplat un eveniment foarte neplăcut în tot iubitul nostru Petru, din cauza căruia nu-mi pot aminti acest oraș cu dragoste. Locuiesc în Lipetsk.

02/01/17 Am ajuns în Sankt Petersburg și am stabilit în pensiune "Pardoseli" sau orice se numește acolo, în Ligovsky, cred că toată lumea știe despre asta. Am crezut că locul a fost bun, a fost foarte mult pe auz, și aproape de stație, și dacă plătiți o dată pe săptămână într-o sală comună, se dovedește doar 300 de ruble pe noapte. Din moment ce călătoresc foarte mult în pace, nu am speriat gândul de a trăi într-o cameră comună, pentru că am făcut-o deja de mai multe ori.

Dar de data asta a fost mai mult decât trist. Chiar și eu nu pictez starea camerelor și a rezidenților săi, este un coșmar, nu numai că a fost tipi-o de lucru, astfel încât acestea au fost, de asemenea, alcoolici și dependenți de droguri, se poate, desigur, greșit, ci doar că făceau toată noaptea. Ca urmare, prima mea noapte mea super-povești am adormit la ora 7:00 dimineața, sa sculat la ora 9 dimineața, așa cum deja a fost departe de starea de spirit somnoros. Ei bine, de fapt, am luat micul dejun, sa dus să caute un nou cămin ((

Am gasit totul bine, mi-a placut foarte mult vanzarile, i-am spus administratorului ca voi veni sa locuiesc in 2. Și s-au întors la aceste "Podele" rău intenționate. Le-am spus, întoarce-mi banii, nu pot sta la căminul tău. De fapt, totul începe de aici, deja tremurând când scriu ((

Fata (altfel nu se poate numi, foarte mult ea a avut nyashnye apariție) în biroul lor a spus, bine, pentru a primi doar acea noapte ar fi costat să nu se neglijeze (300R) și 600, și va reveni 1500R ta. I - bine, bine, bine făcut, terepet dacă încă 6 zile. Ea - scrie o cerere de rambursare. Scriu. A plecat. Se întoarce cu o femeie. Femeia spune ca hostel sef, spunând că am fi întâmplat, de ce vreau să mă mut. Spun așa și atunci. E în regulă. Pleacă. Vino - după cum doriți, vă vom oferi stabilit într-o cameră dublă pentru o fată pentru aceeași sumă, nu este necesar să plătească suplimentar ceva? Ei bine, am Vobschet jenat prin surprindere, deoarece ei au dreptate politicos mi-a vorbit, la fel de mult ca și eu, un sclav simplu, confuz. Da, și din nou, cu o valiza pe orașele din Toscana nu a vrut să se gândească, și că, în cazul în care camera normală, de ce nu, și doar o singură fată.

Vorbesc surprins cu un zâmbet plictisitor, bine, hai să mergem. Ei privesc împreună într-un calculator, cum ar fi o cameră se uită la el mai târziu am aflat că o altă opțiune nu a fost, în afară de o fată care o lună acolo o trăia într-o cameră cu două loc, deși (așa cum am văzut mai târziu - baie este greu să-l numim) . Deci, ei caută un tip. Ei bine, te vom face cu fata, trimite-o. Haideți. Ca urmare a fetei de la birou, cred ca vom merge ciudat, camera este pe de altă parte, se simte curiozitatea mea, el a spus: „Ne vom ajunge atât de departe într-o cameră de design populat și zâmbete.“ Ei bine, am aici podohrenala chiar mai mult, înainte de acest citit doar pe site-ul că au ceea ce 3 camere de design super scumpe. Dar hostelul eu nu le lasa videla.I nu este de mirare că erau într-adevăr fic știe unde, o mie de coridoare și pasaje. Îmi dă o cheie și spune: "Într-o noapte vei dormi aici." Am fost uimit de bucurie, (naiv), cred cat de norocos este. Eh.

După ceva timp, șeful mi atribuie la pensiune și du-te vorbește- suntem singuri în camera vorbesc, și eu plâng, orice fel subiecte cuvânt.

A venit în camera asta. Aveți două opțiuni: fie să-l sunați pe poliție, fie acum să sunăm ofițerul nostru de poliție și să facă totul repede. Se pare că nu se aștepta la răspunsul meu, din moment ce am spus aproape cu un raid - desigur poliția! ea a început să convingă, dar poliția raională va face totul repede, el este specializat în districtul nostru! Spun - nu, acum voi alerga la bancă, să retrag bani, să cumpăr un telefon mobil și să chem poliția.

Ne desparte. Ora este de 8 pm. Nu am timp, totul este închis. Mă întorc. Toți - pe care l-am numit ofițer de poliție, nu poți apela poliția. Ei bine, eu sunt încă într-o stare de șoc, nu știu unde să rypatsya. Stau în biroul lor, aștept ca ofițerul de poliție. Din nou, acest șef al căminului vine la mine și spune că nu stați aici, ci du-te în camera asta. Păi, am spus și bine, dar a mers acolo.

Ei bine, această secție a venit la numai 12 ani, în biroul lor aproape nimeni altcineva. Mi-a luat de la mine o explicație. Nicio declarație, nici un caz penal, pe care l-am învățat mai târziu, pentru că am scris cererea deja din Lipetsk.

În zilele care au urmat, m-am dus la o consultare gratuită cu un avocat din Sankt-Petersburg și din Lipetsk, toți cerând 15.000 sau mai mult.

Acum îmi restaurez pașaportul, permisul de conducere, cartea și melcii.