Satisfacție, recenzii ale filmului și recenzii

În Satisfacția filmului, un mare om de afaceri Alexander după o zi lucrătoare merge cu asistentul său Dmitry într-un restaurant. Acolo ei trebuie să-și petreacă seara înconjurați de chelneri și băuturi, și apoi se închid ei înșiși toată noaptea pentru a afla relația dintre ei.

Oleg Dobrovan, Andrei Ilyin, Euclid Kyurdzidis Alexander Domogarov, Viktor Rakov Dmitri Marjanov Catherine Vilkov, Viktor Sukhorukov, Marat Bashar, Elena Ksenofontova

Regizorul filmului este Mikhail Shevchuk.

Pe această pagină veți găsi recenzii despre satisfacerea filmului și data lansării. precum și descriere, comentarii Satisfacție.

Discuție despre filmul "Satisfacția" este dificilă. Foarte greu pentru că filmul este foarte simplu. Nu este un geniu - are argumente pro și contra, dar este simplu. Și această simplitate, în mod paradoxal, este bariera prin care fiecare spectator poate perebratsya.Znaya bun inceput a parcelei, dar despre asta - dacă nu citi chiar comentarii și anunțuri vagi-moderat - acesta devine cunoscut după primele zece minute de imagini, folosite pentru a respectabil spectatorul este deja înăuntru.

Provincial alcotriller pe teme preferate de Evgeny Grishkovets.

Filmul lui Anna Mathison merită cu siguranță atenție, dar nu va ofensa dacă îl ocoliți. Persoana principală a proiectului este Evgeny Grishkovets, dacă nu pentru el, este puțin probabil ca imaginea să fi beneficiat de o largă publicitate și de cea mai mare parte a spectatorilor săi, inclusiv.

În mod separat, vreau să-i mulțumesc lui Evgheni Grishkovets pentru întâlnirea excelentă cu audiența. În ciuda oboselii, a comunicat sincer și deschis cu publicul, a răspuns la întrebări, a dat autografe și a făcut fotografii. Atmosfera relaxată din hol a fost creată numai datorită lui.

Filmul poate fi privit doar ca una dintre variațiile pe tema "bărbații beți vorbesc despre viață", nimic deosebit.

SICK Ce nu este un film. RUGĂCIUNE ȘI TOATE. Un astfel de film poate fi înlăturat, iar copilul are 400 de mii de ruble și nu un dolar.

Mi-a plăcut filmul. Am revizuit-o de mai multe ori. Prima dată când mi-a plăcut un număr de Evgeny un alt actor - înainte de a viziona performanțele sale cu ceilalți actori și a avut un puternic sentiment de inutilitate. Denis, în opinia mea, și-a îndeplinit rolul, ca și Eugene.

Sunt de la Irkutsk, și a stârnit interesul pentru a vedea filmul! Nu-i plăcea, și din primul minut, lovit în cap cu fața de construcție pentru presupusa furt, dar în construcția acestui pod ca fiind furat! E.Grishkovtsa ceea ce privește creativitatea, au o unitate în mașină, unele monologuri cum ar fi.

Interesant și foarte. Filmul te face să gândești. Duelul însuși este curios. Civilizată, subtilă și foarte inteligentă, și ca urmare a lipirii de suflet.

Mi-a placut filmul, probabil, chiar prea mult - mult prea des am despre ea vspominayu.S Grishkovets întâlnit cu acest film, dar a auzit despre ea o lungă perioadă de timp. Nu, când am vizionat filmul nu am avut ochelari roz, ci dimpotrivă, m-am uitat la el și am așteptat ca aici, acum și alunecare și minciună în igre- lui, deoarece acesta este primul său rol de acțiune. Dar lacrimile și, în cele din urmă, acești bărbați SLUTES după râs și alcool. Oh, cum am tronuloDa l-am văzut în viața mea și am fost șocat că Grishkovets nu se teme de un astfel de urât te expui !! Ambii actori mi-a placut, dar am pus 9 pentru filmul konets.Kak infuriat la sfârșitul anului și dintr-o dată totul - konchilsya.Ya Cred că ai putea să te joci pe nervii tăi.

"Cinematografia intelectuală" este una intelectuală, o persoană inteligentă nu trebuie să "mestece" nimic, primește plăcere dintr-o subevaluare, din simplitatea evidentă a lucrurilor complexe. Un maestru Grishkovets de a face de la complicat simplu.

Am urmărit filmul cu prietenii mei. Filmul a plăcut cu adevărat, dar toată lumea a înțeles-o în felul lor. Ne-am uitat la o respirație, multe dintre ele discutate, una dintre cele mai bune picturi rusesti contemporane, Filmm a plăcut originalitatea, jocul actorilor magnific și tema ridicată. Cu plăcere mă voi uita din nou la asta. Mai mult la astfel de imagini!

E un falshak fals. Simulacrum simulacra. Figo gunoi. Epitetele pot fi multiplicate, așa cum au ordonat marii Grishkovets, construind obsedat gândirea lumii acvariului din caleidoscopul din sticlă. Ei bine, sa dovedit a fi patetic, dar poate că nu este vina lui, ci un regizor fără talent și el însuși, ca întotdeauna confesional de sincer, vrea să ne spună adevărurile "ultime"? Deci, dacă sunt triviale și triviale, personajele personajelor sunt punctate și lipsite de adâncime? De ce aceste detalii, când diamantele strălucesc, iar bogații plâng și ei. Da, și, cel mai important, oamenii hawala și foarte, foarte multumesc.

Totul în această lume este ambiguu, dar sunt de acord că nu suntem deseori prezentați, bine, chiar mai mult, astfel încât suntem fotografiați.

În opinia mea, filmul este despre esența omului. Eroul Grishkovets ca și în palma mâinii sale, sau mai degrabă atitudinea lui. L-am crezut și am fost de acord cu el absolut în tot (destul de ciudat). Un restaurant, chelnerii, chiar și un adversar într-un duel alcoolic - este peisaj. Cu același succes, această acțiune ar putea avea loc în bucătărie, cu turnatorul Sergeev și comisarul Ilyin. Protagonistul îmi pare rău. La toate aparențele libertății, el nu este o persoană liberă. Nu este liber de convenții, angajamente, forțat să reacționeze într-un model predeterminat pentru a evita să fie înțepat nosom.Dlya pic de noroc este necesar. Rest. într-o căsătorie sau pe bancheta din spate a unei mașini cu ferestre deschise și muzică. După o privire de tristețe plăcută. Mulțumesc pentru film.

Filmul. care vrea să se uite, pe care totuși ți-l amintiți din nou și din nou. Jocul este frumos, un film pentru aceia. care știe să gândească și să simtă

Filmul este interesant. Filosofie. nimic neobișnuit. Regizorul a încercat să creeze ceva interesant, dar sa dovedit ceva obișnuit, doar într-un cadru non-standard. Înțelesul filmului este infidelitatea. Infidelitatea prietenilor, infidelitatea celor dragi, infidelitatea cuvântului, infidelitatea față de sine. Se părea că se înșeală unul, apoi deveni clar că toată lumea se înșela, chiar și servitorii din bucătărie. Din păcate, aceasta este doar o proză a vieții. Cu o astfel de infidelitate ne întâlnim în fiecare zi și o rezolvăm prin căile tale. Toți aveam ceva. Aparent, accentul este pus pe cel mai important și pe soluția. Totul a fost murdar. Inghetata, muzica, copilarie. nu a fost atât de necesar să construim o poveste, aceste subiecte au rămas în praf, doar tema loialității a rămas deschisă, iar asta nu a fost până la sfârșit. Ideea este excelentă, însă filmul în sine este crud. din păcate.

Filmul nu-i plăcea. A trebuit să petrec două ore din timpul lor prețios, care ar trebui să se întâlnească, și uita-te la cele două hidoase oameni-prieteni, unul trădat prietenul său cu soția sa și trăiește bine, iar celălalt dezgustător a avut loc prima jumătate de viață, își băteau joc de soția lui, familia lui. Acum el caută mângâiere în protejarea animalelor și a darurilor scumpe pentru noile sale pasiuni, în dueluri (nobile). Nu este nimic de învățat aici. pentru că trebuie să trăiești diferit. Sau nobilime, credincioșie, onestitate, dragoste, ne schimbăm pentru un ambalaj frumos. Arderea adevărului vieții de la protagoniști?

Care este sunetul la sfârșit? Pe cine au ucis. Și cine. (Îmi pare rău pentru păcat).