Site-ul fanilor rus tvxq și jyj

Cuvânt înainte: Așa sa dovedit că atunci când DBSK a condus până la capăt. Saipan la hotel au primit un lucru rusesc, aici e raportul unui angajat al hotelului - Ellie.

DBSK vine cu o echipă de 35 de persoane, cu toate acestea, fetele noastre-klabmyty vor fi modele pentru filmarea lor. Din moment ce pop-idolam vrea să tragă fete albe într-un videoclip, cel mai probabil, modelele vor fi animatorii noștri ruși! Cred că vor avea destule femei frumoase albe în hotel, deoarece avem mai mult de 130 de familii rusești. Aici idolii au fost norocoși!

Cel mai tare lucru din programul DBSK este să filmezi spectacolele realității: vedetele pop vor participa la diferite jocuri distractive și vor pregăti ei înșiși micul dejun la restaurantul Magellan! Cred că vizitatorii noștri se vor bucura de acest joc exclusiv - „Jocuri cu stele“ :) Desigur, hotelul va avea un nivel crescut de protecție (deși ni sa spus despre sosirea Dong Bang Shin Ki ieri), așa cum ar trebui să fie în scopul de securitate, dar grupul de fani Coreea și Japonia nu vor avea nevoie de prea mult timp pentru a afla unde au plecat favoriți. Și Saipan este plin de coreeni și japonezi :)

<== Вот как парни выглядят. Миленькие, хорошенькие - как и положено айдолам. Кстати, в Японии их имя THSK (Tohoshinki).

Fetele sunt încă pe linie?

În cele din urmă, am ajuns la managerul nostru coreean Hizhong și am reușit să "scoatem" puțin din ea de a face DBSK în hotelul nostru.

Un pic, dar cât de mult putea.

Hichzhun a spus că, atunci când ea a întâlnit băieții de la aeroport la 2:00, au fost la început că nu-i plăcea au fost obosit după un zbor peste noapte, și ea a fost de așteptare pentru acel idol va fi capricios, etc - toate stelele. Însuși ziarele zilnic scriu despre tot felul de ciudățenii stelare.

Cu toate acestea, după ce a lucrat cu ei timp de mai multe zile și le-a observat, și-a schimbat părerea despre cântăreți. Ea a spus că sunt foarte frumoase, prietenoase, vesele și politicoase. Mai mult decât atât, ca persoană, îi plăcea lui Yunho, deoarece el era în mod direct un model de comportament bun și foarte atent față de toată lumea tratată - echipajului, personalul hotelului. După cum a spus, Yunho este un adevărat domn.

De asemenea, a devenit clar faptul că au fost informați numai despre sosirea lor în câteva zile. Ar trebui să zboare spre Hawaii, totuși, în ultima clipă, voucherele s-au ridicat foarte mult acolo (rata dolarului și wons ne-au ajutat foarte mult), au trebuit să zboare undeva mai aproape și au ales Saipan.

Sa dovedit că erau în Saipan în urmă cu trei ani - au fost împușcați ceva și apoi se odihniseră, dar într-un alt hotel. Pentru mândria noastră, unul dintre membrii grupului ia spus lui Hizhong că nu-i place deloc hotelul, dar al nostru este super, iar ei vor veni la noi din nou, deja în vacanță!

Cei de la DBSK au lucrat aproape tot timpul de viață în hotelul nostru, am avut timp aici și acolo „fura“ un pic de timp pentru ele însele și în cele din urmă foarte obosit, dar nu a vrut să plece. Deși au lucrat mult, au fost fericiți - au făcut atât de mult și au încercat!

De la nava la minge!

După zbor, băieții au dormit și au venit la micul dejun în restaurantul "Magellan" - au mâncat practic aici (bufet) împreună cu oaspeții hotelului.

La ora 14:00, a fost alocată fotografiere pentru DVD.

Jocul a constat în următoarele: două echipe au fost distribuite cu mașina: "Frumos" a luat masina vechi-vechi, și "Veselchakam" - un complet nou. Startul a fost la aeroportul din Saipan, iar finisajul a fost în sala hotelului nostru. Echipele și-au ales traseul: cine va ajunge primul la hotel va fi câștigătorul.

Bineînțeles, noua mașină a ajutat Zhunsu și Changmin să câștige în primul joc. Uită-te la fotografia în care cel de-al doilea manager coreean, Ted, prezintă pentru o mașină veche.

Jocurile Olimpice DBSK.

Înregistrarea a început la ora 10 dimineața și a continuat până la întuneric. Mulțumesc lui Dumnezeu, devine devreme devreme.

Cinci tineri au prezentat abilitățile lor și a concurat ca un adevărat atlet în mini-jocuri olimpice: tir cu arcul, catarare pe perete, în badminton, simulatorul pentru surfing corp și baschet de apă, chiar a jucat. Pentru fiecare meci au primit puncte.

La apusul soarelui, împușcarea sa mutat pe plajă. Apoi băieții au mâncat un grătar proaspăt: ei înșiși au prăjit homar, creveți, pește, carne, pui.

La sfârșitul celei de-a doua zile, DBSK trebuia să tragă spectacolul tropical al clubului nostru. Acolo așteptau deja o mică mulțime de fani locali. S-au așezat foarte înclinat și au așteptat favoritele lor, s-au uitat încontinuu: când va veni DBSK-ul. Sunetele spectacolului au atras și alți oameni curioși - toată lumea a crezut că filmarea va fi acolo.

În acest moment, sub acoperirea întunericului unei nopți tropicale, DBSK se strecura încet în parcul acvatic și naviga spre plăcerea lor, neobservată de restul.

(vedere de la numărul 257)

Sunt foarte bucuros să aud că mai multe plicuri cu autografe au ajuns deja cu succes la fanii norocoși.

În fine, pot termina povestea despre DBSK în hotelul nostru. Deși restul nu este atât de interesant ca primele 2 zile, despre care am scris deja.

Ce a terminat ziua pentru cei învinși în primul joc al lui Yunho și Yoochun? Amintiți-vă, au o mașină ruginită și au venit al doilea în PIC. Deci, se pare că ratacitorii trebuiau să doarmă pe podeaua de pe balcon. Prin urmare, împușcarea că noaptea erau în camera 257. În timp ce Yunho și Yoochun urmau să doarmă pe șezlongurile de pe balcon, managerul trupei a fost speriat - și zboară brusc unele înțepături de țânțar rău, dar eroii noștri. Pedeapsa a fost schimbată într-una mai ușoară - au trebuit să doarmă pe canapea.

Este mai distractiv să citiți povestea asistentului nostru coreean Sally, deoarece a lucrat împreună cu DBSK ca pasăre Shiheki.

Povestea este mică, dar interesantă. Am fost lăsată de asistentul nostru coreean Sally. Ea a fost cu noi un an la un stagiu, în departamentul de marketing, și, din păcate, anul a zburat repede.

Ieri, înainte de a pleca, a alergat la birou să-mi ia la revedere și mi-a lăsat o scrisoare cu povestea ei.

Iată ce a scris:

"Am fost foarte entuziasmat când am aflat că DBSK venea la hotelul nostru din Saipan. Și când mi-au spus că voi lucra în echipa lor, am fost complet speriată, pentru că sunt idoli ai generației mele. Toți prietenii mei sunt doar nebuni despre ei! DBSK baietii danseaza bine, canta si, de asemenea, arata grozav. În timp ce lucrau cu ei, am învățat că au un bun simț al umorului, muncesc din greu și sunt foarte atenți și se îngrijesc de ceilalți. Sunt la aceeasi varsta, dar au fost in show-business timp de 8 ani!

Departamentul nostru de marketing a muncit din greu timp de 5 zile - pregătindu-se pentru sosirea grupului. Ni sa spus despre ei în ultimul moment și nu a fost niciun moment. O parte din echipa lor a venit în avans - pentru a ne ajuta în organizarea la fața locului.

DBSK a zburat în zborul de noapte al asiaților împreună cu personalul. Nu au părăsit aeroportul decât la 3:30 dimineața (zborul ajunge la ora 1:40). Toți păreau obosiți. Nu am putut spune altceva decât "Bun venit! Te rog, aici. "S-au grăbit să intre în microbuz și să ajungă la hotel înainte ca ceilalți să ajungă acolo (au sosit în total aproximativ 35 de persoane).

Dimineața am mers la plajă pentru a filma emisiuni TV. Am participat la filmări pentru prima dată în viața mea. Când toată lumea se așeză într-un microbuz, își dădu seama brusc - nu este suficient! Shia Zhongsu a pierdut! Nimeni nu știa unde era și nimeni nu îl văzuse. Trebuia să mă întorc la hotel. L-am găsit în sală: stătea singur și era supărat - unde au dispărut toate. Furia lui a amuzat întreaga echipă pe care DBSK a menționat-o la începutul emisiunii. Baietii sunt foarte profesionisti in tot ceea ce fac. De exemplu, în timp ce a lucrat, a fost interesant să le urmărească - în pauzele ei doar sa uitat epuizat, dar de îndată ce a început împușcăturile - oboseală a dispărut din fețele lor pe secundă, și au privit plini de energie. Așa că am filmat deschiderea emisiunii TV. ecranul va afișa numai 1 minut, iar fotografierea a durat 3 ore sub soarele incins. Băieții sunt subțiri și ușor palizi și par fizici slabi. De fapt, ei sunt tineri foarte puternici.

Îi plăcea să trăiască în PIC seara, când nu exista filmări. Au avut timp pentru ei înșiși în parcul acvatic și în barul Bui al hotelului nostru. Seara, oaspeții au avut ocazia să cânte împreună cu ei. DBSK a mers la bar în fiecare seară pentru a asculta ansamblul hotelului nostru. Ei au găsit de asemenea timp să înoate. Din păcate, în ultima zi, Yonung Jaejoong și-a rănit piciorul. Toată lumea a fost șocată și îngrijorată, pentru că după Saipan au fost nevoiți să zboare în Japonia pentru alte filme. Este dansator, iar degetele de la picioare sunt foarte importante pentru munca sa. Dar ma asigurat că totul era în ordine.

Când am luat DBSK la aeroport devreme dimineața, băieții ne-au mulțumit de mai multe ori pentru ospitalitatea lor, iar cuvintele lor m-au făcut fericit. Am avut o asemenea onoare - să lucrez cu DBSK! "

Aici este povestea lui Sally, în care ea nu a menționat cât de greu și fierbinte ea a fost îmbrăcat ca păsările Shiheki de câte ori a trebuit să repete același lucru într-un costum ciudat, și modul în care ea a fost bolnavă de căldură. Arta necesită sacrificii.