Italia, Veneția - "orașul în care nu vreau să mă întorc

Ador în călătorie! Îmi place să învăț ceva nou, să descopăr locuri noi, orașe, culturi etc. Nu-mi plac odihna pasivă, excepțional, pe plajă, deși este foarte utilă. Prin urmare, după ce am dormit după două zboruri cu transfer, ne-am bucurat puțin de soarele de pe coasta Adriaticii, am decis să facem o pauză culturală și să vizităm Veneția.

Veneția - un, oraș unic fabulos. În timpul turului veți face cunoștință cu zona, și Bazilica San Marco, va fi capabil să se bucure de frumusețea exterioară a celebrului Palatul Dogilor, explora celebrele poduri venețiene - Podul Rialto, în mod tradițional divergente în întreaga lume sub formă de imagini de pe cărțile poștale de la Veneția, și Podul Suspinelor, sub care un sărut deține Uniunea iubitori pentru totdeauna!

Veneția a fost primul oraș de pe lista mea, în care am vrut cu siguranță să vizitez! Iar drumul nu era aproape.

Ridicarea timpurie la ora 4 dimineața, micul dejun și o plimbare de 4 ore cu autobuzul până la stația de autobuz. Apoi, transferați la barcă și aproximativ două ore vor lua drumul spre Veneția.

În autobuz primele două ore am dormit liniștit, apoi am oprit și am luat un mic dejun la cafenea. În ceață ușoară, am băut cappuccino și din nou am vrut să dorm puțin în autobuz, dar ghidul a început programul de excursii.

Barca următoare. Asta a fost tortura. În acel moment era cam 8-9 dimineața, temperatura creștea. Barca este veche, există două punți. În partea de jos, închis, o mulțime de magazine cu scaune și o umbră. Dar băncile sunt așezate atât de strâns, încât umplutura este incredibilă, nu este nimic de respirație. În partea superioară, deschisă, scaunele sunt în două rânduri. Soarele, căldura, căldura, dar briza suflă. Așadar, alegeți mai puțin de la două rele.

Veneția cu multă apă

În Veneția, am navigat pe puntea inferioară, înapoi în partea de sus. În seara de seară a fost doar har!

Și după aproximativ șase ore de drum, deja obosit, am ajuns în Veneția.

Centrul istoric al orașului Veneția se află pe 118 insule ale lagunei venețiene, separate de 150 de canale și canale, prin care au fost transferate circa 400 de poduri.

Italia, Veneția -

Pe stradă stăteau două doamne decorate vulgar, în rochii oribile, cum ar fi costume venețiene. Unul chiar sa așezat chiar în aceeași rochie care este chiar acolo, în mijlocul străzii, la Canalul Grande, să se odihnească pe tocuri.

Multe magazine. vânzare suveniruri chinezești. Apă murdară, mlaștină la marginea canalului, mușchi, miros ciudat, bastoane putrede care ies din apă și căldură. Căldura epuizantă +30 grade și soarele incins. Dar asta eo prostie. Nu judeca orașul la periferie.

După ce toți au fost descărcați de pe vas, noi, turiștii ruși, am fost dați la atelierul de sticlă.

Italia, Veneția -

Acolo, în temniță, o cameră întunecoasă umedă stă unchiu și face în principal figurine de tauri din sticlă de Murano.

Apoi, ni sa cerut să mergem la a doua ușă din această cameră, unde este prezentată o expoziție de meșteri venețiene. De fapt, a fost un magazin mare cu prețuri foarte mari. La ieșirea din magazin, a început piciorul excursiei noastre. Pentru ghid, am mers la Piața San Marco.

Aceasta este singura zonă din Veneția, toate celelalte locuri similare sunt denumite modest "site-uri". De asemenea, se numește cea mai frumoasă din lume (arată-mi acești oameni).

Acum o amintesc cu mare dificultate, ca să fiu sinceră. Căldură, o mulțime de turiști. Sute și mii de oameni de toate vârstele și națiuni. Um, hubbub, porumbei, un fel de turbulență și confuzie. Este foarte mare, dar din cauza unei astfel de mulțimi de oameni, pare mult mai mic.

Italia, Veneția -

Ghidul spune microfonul despre Coloana Sfântului Marcu cu leul înaripat, Coloana Sfântului Teodor și tu controlezi în mod constant acțiunile prin trecerea oamenilor, astfel încât să nu poată călca în picioare.

Piața San Marco este adesea inundată. Mă întreb dacă sunt mai puțini turiști de la inundații!

Apoi am organizat mulțimea îndreptată spre Palatul Dogei și Catedrala Sf. Marcu.

În prezent, Palatul lui Doge este un muzeu. El este frumos nu numai din exterior, ci și din interior.

Italia, Veneția -

Într-adevăr clădiri grandioase! Frumos, vechi, cu o istorie. Dar acolo rețeaua se blochează, acolo se fac restaurări. În spatele arcurilor la umbra sunt foarte puține magazine. Turiștii au început să se așeze într-un pas, astfel că au apărut paznicii de ordine și i-au forțat pe toți să se ridice. Doar. Să stai. Pe podea, ghemuit, pe trepte. Nu este permisă. E foarte ciudat pentru mine. Nu este obișnuit în Rusia să stați așa, dar chiar dacă vă așezați, nimeni nu vă va îndepărta. Ei bine, în Europa, pentru prima dată m-am confruntat cu asta!

Și la Piața San Marco începe strada Calle Seconda de l'ascension. Și magazine, vitrine, branduri laxter. Am menționat deja că pentru mine Italia este o țară - un magazin imens. Ei bine, așa cum italienii au reușit să alinieze Chanel și Prada de tip boutique la "cel mai frumos" pătrat din lume. Nu se potrivește în capul meu! Oh, și în oamenii de buzunar Louis Vuitton (japonezi, femei arabe în burqas) în linie aliniată la intrare.

Apoi am fost conduse la o gară mare de parcare.

Italia, Veneția -

Și în acest loc cu ghidul și grupul nostru de turism, ne-am luat la revedere și am început timpul liber. Cum am cheltuit-o, îți spun puțin mai târziu.

La întoarcerea de la "timpul liber" oricine dorea ca grupul nostru să se așeze pe ambarcațiuni și să fie dus la plimbare pe un canal mare.

Barca găzduiește 8 turiști. Arată exact ca barca pe care Angelina Jolie a condus-o în filmul "Turist".

Italia, Veneția -

Există locuri sub acoperiș, și există karma. Este mai bine să mergeți la cel mai îndepărtat spate al bărcii și să țineți în picioare întreaga călătorie. Deci veți vedea mult mai mult și faceți o fotografie pentru memorie.

O călătorie de-a lungul Canalului Mare este ceea ce mi-a plăcut cel mai mult de la călătoria mea la Veneția. Vânt în păr, dragoste. Pentru prima dată, m-am simțit bine. Și orașul de la o distanță mare pare foarte frumos!