Excursie la polul montan

Trebuie să recunoaștem că în această zi nu am intenționat să mergem la Poljud, dar scopul nostru a fost piatra celor Menționați (Kolichimsky). Dimineața, ca de obicei, au plecat din oraș și ... nu au plecat nici măcar. Masina sa stricat - centura generatoare a zburat. În timp ce erau ocupați, schimbând-o, timpul a dispărut și am realizat că nu vom avea timp să ne amintim astăzi. A trebuit să ajustăm urgent planurile și să ne redirecționăm gândurile și aspirațiile către un Pol mai accesibil.

A spus - făcut! Am ajuns la Krasnovishersk, am aflat de unde trec via Visher și acum suntem deja la poalele Polului. Am condus de-a lungul drumului, care este curățat periodic de tractor. Faptul este că în partea de sus a Polyud există un turn celular și pentru întreținerea sa pe Poljod mașina merge regulat, deci drumul este curățat. În plus, un traseu de zăpadă a fost clar vizibil deasupra zăpezii proaspăt căzute. Am realizat că cineva călătorește în permanență la Poljud. Am putea ajunge la munte. Chiar la picior am întâlnit o companie destul de ciudată: doi "moto-câini", condusă de un țăran de 50 de ani și de un adolescent de 15-16 ani. Și au condus doi tipi, freeride, la autoturismele lor. După cum sa dovedit, unii țărani locali au un astfel de avantaj: să ia turiști și sportivi la Poljud. Dar ei nu mai puteau să urce pe munte în sine, de aceea am luat doi pasageri la bord sau mai degrabă pe o remorcă. Freeriderii erau doi tipi Krasnovishersky locali - Evgeniy și Roman - cam optsprezece.

Adevărat, chiar înainte de vârful Poljud, snowmobilul meu (Arctic Cat Bearcat 570), de asemenea, a refuzat să conducă patru și a început să-l îngroape. Am decis să urcăm ultimele două sute de metri pe jos. Dar pe jos, chiar și într-o asemenea distanță scurtă, suntem obosiți de stomping. Ar trebui luat în considerare faptul că trebuie să urcăm pe un munte destul de abrupt. În general, pryhteli abundă ...

Excursie la polul montan

• Excursie la polul montan

Dar a existat un anumit plus în plimbarea noastră: am reușit să fotografiați peisaje fantastice și pur și simplu copaci fabuloși în vârful Poljud.

O jumătate de oră mai târziu am ajuns la vârf. În partea de sus sunt clădiri semi-abandonate, remorci și un turn cu antene și plăci. Toate acestea sunt acoperite cu un strat gros de zăpadă (îngheț?). Împreună cu vremea tulbure care a predominat în acea zi, a fost creat un peisaj arctic. În general, totul părea fabulos.

După ce am mers pe jos de-a lungul Poljud-ului și am fotografiat, am mers la snowmobilul nostru. Băieții, desigur, au coborât mult mai repede decât noi:

Înapoi am condus deja la mașină în mai puțin de o jumătate de oră. În general, călătoria spre Pole este ideală pentru o plimbare de o zi.