Satul este un muniț care este aproape de piscină sau de 3800 km în Europa

Zagreb a fost format ca urmare a fuziunii a două orașe: Hradec și Kaptol. Una dintre legendele locale cu privire la numele orașului spune că guvernatorul orașului, care trece printr-o bine, a vrut să bea, și a cerut o fată pe nume Manda să-i dea niște apă dintr-o fântână: „Zagreb, Mando, sufletul“, din moment ce bine, și apoi fântână, numită Mandushevac, și orașul Zagreb.

În Zagreb, emoțiile s-au transformat din nou în nervozitate, pentru că ghidul local lung și plictisitor temă, iar timpul pentru suveniruri și toaletă doar nu a rămas. Am fost foarte nervoși în autobuz.

Să mergem la mare, timp de 6 zile, în satul Banole.Tur a fugit în primul an (Doamne ferește, că ultima! Ceea ce ne vom concentra pe).

Adriatica este o mare frumoasă și curată!

Satul este un muniț care este aproape de piscină sau de 3800 km în Europa

Camera a fost cu o vedere frumoasă la mare.

Vedere de la balconul camerei noastre de hotel din satul Banole.

Vedere de la balconul camerei noastre din hotel.

Satul este un muniț care este aproape de piscină sau de 3800 km în Europa

În hotelul de pe balcon.

Și așa a început: prosoape rupte, nu a schimbat până când a fost aruncat la podea (! Determinat de oameni buni), Patul nu este schimbat nici măcar o dată, fie ca sampon, sau gel sau vă săpunuri (! Unul pentru trei) - ei au, se pare, criza ! Lucrul amuzant este că am luat întotdeauna toată această Labuda de acasă, de fiecare dată când mă certa, ceea ce am adus, nu era necesar! Dar, în conformitate cu legea nemulțumirii, aceasta se numește - a ajuns! Toți trebuiau să cumpere! Da, bine, cu toate acestea puteți trăi! La urma urmei, SEA este la fel.

Sa dus la plaja!

Satul este un muniț care este aproape de piscină sau de 3800 km în Europa

Vai de noi. o platformă de beton laudată, o plajă de piatră teribilă! Pe această platformă alunecoasă cu noi, o femeie din grup a căzut atât de mult încât nu am mers acolo pentru o lovitură de tun. Un Kamenyuki (un alt cuvânt nu se potrivește!)? Peste tot! Și pe plajă și pe mare!

Sub apă, și pietrele.

Am aprins STANDUL. Stânca mea stufuită a rămas! Apoi am luat o nebunie un șezlong pentru restul de kune. Dimineața, la soare. A plecat. Seara se întoarse. Dar a fost un soare arzător, a decis să meargă la umbră. Persoanele în vârstă, în vârstă de 72 de ani, un om pe covor, când a văzut că am fost situat la câțiva pași de el, a sărit în sus ca și cum înțepat și a început să țipe la mine în limba engleză că următorul gunoi de prietenii lui de a face acest lucru a fost pentru sezlong mea. Ei bine, i-am răspuns în limba rusă că suntem toți prieteni aici. Mi-a întors șezutul, a sunat nebun și a latrat. El a strigat și a strigat și a strigat! Am târât șezutul departe de păcat. și sa dus la mare. Era atât de supărat că și-a rupt ochelarii și sa aruncat asupra mea. Întreaga plajă, și acestea erau poporul nostru, au râs și-și răsucesc templele cu degetele. uitându-se la el, a fugit și nu mai apărea. Toate console mă, tipul ăla razbesilsya se presupune din bani rus pe un sezlong acolo, și frendov- lui nu! Circul este mare!

Ne-au adus: mâncare (calitatea este bună, dar sovietică, deși vinul, berea și sucurile erau chiar beți!). localizat la distanță și supermarket.
Pe scurt, acest sat se potrivea doar germanilor care au venit în tabere cu o plajă sălbatică, puțin mai îndepărtată de noi.

Am plecat cu mare bucurie că acest coșmar sa încheiat! Nu e norocos aici, atât de ghinionist!
Apoi totul mergea ca un ceas: Pula,

Satul este un muniț care este aproape de piscină sau de 3800 km în Europa

Arena.Uzh foarte restaurat! g.Pula.Horvatiya.

Mošćenice, mergând de-a lungul cărora puteți vedea scrisorile glagoliților (anterior croații au folosit-o), sculptate pe portalul bisericii parohiale,

Ne conducem într-un oraș antic în roci și pe stânci. Multe rămân aici, ca și în acele vremuri îndepărtate. Doar cu facilități.

Satul este un muniț care este aproape de piscină sau de 3800 km în Europa

Pe minaret - o cruce! Turcii au plecat la fel.

și de noapte din Budapesta (unde a fost descoperit secretul chelner, încă ne-a condus într-o cameră îndepărtată. Și erau copiii cu dizabilități de urmat. Era un miros de urină, copiii cu handicap și copiii cu dizabilități acolo.
Îmi pare rău. Dar sa enervat că japonezii nu au vrut să mănânce acolo, din cauza invalizilor ruși, lăsați turiști ruși cu ei și mâncați! Și unde este umanismul poporului. a supraviețuit lui Hiroshima! Și? Ei bine. Dumnezeu să fie judecătorul lor!
Turul sa încheiat la Viena,

Satul este un muniț care este aproape de piscină sau de 3800 km în Europa

Viena. Austria. Fântâna de la Opera din Viena.

Viena. Austria. Totul pentru transportul ecologic!

unde am fost deja. Aici, de asemenea, nu ar putea face fără nervi, tk. ghidul de acompaniament (foarte slab și nepregătit pentru acest tur), în mod evident jucat pe partea ghidului local.
Nu am avut cel mai rău tur, deși am călătorit foarte mult și am văzut multe! În plus, nota mea despre trenul Moscova-Kosice este despre finalul acestui turneu! Nu un turneu, ci unul extrem! Poate că nu am fost avertizați despre asta! Cu compania TurTransVoyazh călătorim în mod repetat. Și foarte mulțumiți! Dar acest turneu, aparent, nu este elaborat. El este un om curat.

Da, acesta nu este Lloret de Mar, cu același TTV!
Și galeria foto confirmă fiecare cuvânt pe care-l spun.

Utilizați acest cod pentru a insera un link către acest material în textul unei note de călătorie, a unui forum, a unui mesaj pe blog sau a unui forum pe turbină.