Recenzii ale cărții The Merlin Conspiracy

Nu știu ce să scriu despre carte fără a aluneca într-un lac incoerent și neinteligibil și lac. Dar participarea la jocuri cu această carte obligă, pentru că.

Bine ați venit în Anglia bună! Ei bine, aproape Anglia. Ok, bine, paralel cu Anglia, Insulele Fericitelor. Aici Merlin - acesta nu este numele celui înțelept și vrăjitorul din miturile celtice, iar postul este magul suprem al regelui. Aici, magia se învecinează frumos între computere și autobuze, aici călătoria între lumile paralele este la fel de imposibilă și ireală, deoarece este ușor să traversezi o graniță invizibilă și să căriți într-o lume ciudată. Aici, vechiul Sarum, Salisbury și Londra ar putea să apară în fața voastră sub formă de oameni, iar vocea acestuia din urmă va fi similară cu zgomotul orașului nocturn și urletele îndepărtate ale sirenelor de poliție.

Să spunem că lumea următoare, creată cu pricepere de un scriitor englez, se îndepărtează, așa se poate numi bălțile oceanice. De la primele pagini, povestea ia mâna fermă și cu încredere te conduce. Narațiunea este plin de evenimente și este în mod constant papură înainte, lăsând în urmă ca puzzle-uri și o cheie mică și piesele puzzle-ului, care în cele din urmă se adaugă până la o singură imagine. Este demn de remarcat faptul că rapiditatea a ceea ce se întâmplă nu deranjează, nu irită. Dacă lectură „Chasodeev“ Natalia Scherba, percepi întotdeauna ceea ce se întâmplă, ca decor și pregătirea pentru următoarea carte a seriei, și mișcarea de dragul mișcării, în cazul în care numai cititorul nu devine brusc plictisit, iar el nu a închis cartea; atunci tu ești gata să împingi și să ceri să accelerezi, ce urmează? Ce se va rezolva, ce se va întâmpla?

Și chiar și un astfel de spoilere mici, gnusnenko rânjind cu ultimele rânduri ale pieselor ( „Sa dovedit a fi greșit cu adevărat colosală“ sau „Nu a fost, dar ea nu a recunoscut“, sau orice altceva de genul asta), nu am nici o putere recunoscute ca spoilere complete, pentru că mi-au spus să nu cred și nu strica impresia, inflamate doar curiozitatea și nu este permis să se relaxeze.

Împărtășește-ți părerea despre această carte, scrie o recenzie!

Textul examinării

Review-uri de cititori

Amestecat într-o grămadă de magicieni, oameni, elefanți, panthers, merlin, copii egoiști, vrăjitori mari.
Dacă aș începe să mă familiarizez cu lucrarea lui Diana Wynn Jones din această carte, probabil că s-ar fi încheiat. O confuzie rară și o mishmash cu un amestec de munchkinism. Și mishmash nu este distractiv, nu fabulos, dar incomprehensibil și obositor.

Evenimentele mari au loc adesea cu privire la cele mai mici incidente.

Al doilea plan - scara în lățime - sfera istoriei în sine. Nu voi dezvălui toate cărțile, dar când două povestiri sunt aproape absolut nimic, la prima vedere, fără legătură între ele, treptat, adunând împreună o mulțime de lucruri mici, se îmbină într-una - spiritul captează. Magic în forma sa pură. Poate nu numai că Maxwell Hyde lucrează ca scriitor, fiind de fapt un mardian?

O călătorie foarte fascinantă a unui băiat pământesc în lumi paralele. În jur sunt vrăjitori și vrăjitori. Și băiatul însuși nu era simplu. Și veți sta la o parte, când lumea este în pericol de a pierde echilibrul și de a fi sub influența magiei negre? Când toți magicienii adulți sunt captivați, copiii înșiși trebuie să salveze lumea.
Nu lăsați elefant indiferent fermecător, capră, mereu foame Grundo (îmi pare rău, mâncare i se dă prea mult text, este superfluă, mi se pare), chiar pui de găină.

Privind la această carte în librării, am tratat cu sinceritate în mod disperat. Poate că a fost într-un volum mare, poate (așa cum am crezut la acel moment) neobișnuit pentru D.U. Jones complot. În general, de mult timp m-am uitat la ea, dar am trecut în mod constant.

Dar în zadar.
Am început să citesc cu multă scepticism. Un complot necomplicat este un complot, o intriga de investigație. Eroii sunt, ca întotdeauna, copii. Magic, prietenie, victoria binelui. Toate ca întotdeauna.
Dar, odată cu citirea fiecărui bătrân, cartea ma ademenit din ce în ce mai mult.

lume
Lumea lui DW Jones a fost întotdeauna perfect elaborată, detaliată, plină de eroi nu goi, cu alte cuvinte, lumile sale sunt mereu vii. Întotdeauna am fost foarte confortabil să fiu în ele. Întotdeauna am urmărit cu mare interes cum această sau acea lume își dezvăluie secretele în fața mea. Acest lucru este fascinant.
Lumile din "Conspirație" m-au mituit și eu cu munca lor. Aici totul este în vigoare. Vreau să cred că aceasta este lumea, Insulele Binecuvântate. Și el este cu siguranță și există.
Magia "Conspirației" a avut o influență foarte mare asupra mea. Magia care în fiecare lume este supusă legilor sale și nu vine de nicăieri. Lumea "Zagovar Merlin" Am fost foarte impresionat, ca în general, și toate lumile DW Jones.

Parcela
Una dintre juxtapunerea principală a oricărei lucrări. "Și de fapt, din cauza a ceea ce tot tam-tam?"
"Ei bine, o conspirație, bine, intrigă la curte." Așa că tăiem și totul. "Dar nu totul este atât de simplu. Fiecare dintre cele două personaje principale se îndreaptă spre această carte. Fiecare capitol, narat în numele lui Nick sau Rodi, este un detaliu lipsă. Și acum, cu fiecare detaliu în fața cititorului este un puzzle. Iar aici această imagine ornamentată se învârte și își dezvăluie modelul în fața noastră. Și când te gândești deja. "Ei bine, totul, a noastră - a câștigat." Aici are loc BAC. Și începeți să citiți linia surprinsă la linie, fără a vă crede ochii. Călătoresc personajele principale, deși nu foarte mari sau lungi, dar sunt IMPORTANTE. La urma urmei, eroii au un scop foarte important în această carte.

Dar nu totul în această lume este simplu și simplu. Și este uimitor!
La urma urmei, "Conspirația" este o carte pentru copii.
Dar personajele ei, complotul ei, lumile ei o fac extraordinară și interesantă chiar și pentru un cititor adult.
Cartea abstracteaza, se relaxeaza, se mentine in suspans, face zambete si doar isi desfasoara activitatea - ne povesteste inca o poveste de basm.

"Și Maxwell Hyde era și mai plictisitor decât ceilalți, pentru că acțiunea cărților sale a avut loc într-o lume paralelă. Tata în ele, mai mult decât atât, este ceea ce le place. El continuă să vorbească despre cât de bine această paralelă Angliei a fost proiectată și scrisă de Maxwell Hyde. După cum am înțeles, acest lucru înseamnă că există o mulțime de descrieri plictisitoare de modul în care totul este diferit: regele ei nu stă într-un singur loc, dar călătorește în jurul valorii de țară și ședința Parlamentului din Winchester și băieții fac, și așa mai departe " .

Și eroi? Ei vin din stiloul lui Diana Wynne Jones atât de în viață! Arianrod Hyde sau pur și simplu "Roddy", o tânără vrăjitoare și responsabilă; El are grijă de băiatul de câțiva ani mai tânăr și nu manipulează mama lui pentru a atinge ceea ce vrea. Ambrose sau Grundo (cu mână ușor de Roddy) - suferă de dislexie. Boala se manifestă nu numai în vorbire scrisă, ci și în magie.

"... Grundo a reușit cumva să transforme primerul într-o carte de benzi desenate: câteva poze și nici o scrisoare. Aceste benzi desenate au inceput cu sfarsitul si s-au incheiat la inceput, iar in poze mingea a fugit dupa Rover, iar produsele au fost cumparate de Jack si Jill. Doar Grundo și-ar fi putut imagina cum un cap imens de brânză cumpără doi oameni.

Și Nick, în ciuda tuturor trăsăturilor lui, probabil cel mai obișnuit personaj extraordinar. Și totuși el este unul dintre motoarele de complot.
Încă un pic și "Conspiracy lui Merlin" ar putea fi numit detectiv de copii, totuși, este un poveste ciudat, dar totuși un basm. Cu toate acestea, dacă nu sunteți încă familiarizați cu opera lui Diana Wynn Jones, amânați această carte. Pentru creativitatea scriitorilor britanici, modul de vorbire și de narațiune este mai bine să se obișnuiască treptat. Începeți cu "Castelul de mers pe jos" și nu observați cum să vă implicați.

Cartea foarte ofensatoare. Șase sute de pagini ale cititorului, toți eroii merg undeva, fac ceva, cu o expresie demonică a fețelor lor care străbat lumea, promite un sfârșit dulce. Și ce sa întâmplat? Pentru o sută de pagini ultima, tot ceea ce se întâmplase se rupea într-o grămadă urâtă, apoi se rezolvă brusc. Nu este necesar: (

Există mai multe linii care au fost luate de nicăieri sau acolo au fost și ele scufundate. Sarcina pentru o capră? Bine, hai să nu știm. Gustul brusc și instantaneu al lui Nick lui Roddy? Este atât de frumoasă, chiar de unde aveți nevoie - subțire, dacă este necesar - rotund, complet în gustul său. Aici s-a născut aici, așa de inteligent, și deloc nu-și dă seama de șicări. Unde există vreun ecou al acestei simpatii la sfârșit? Speram de o parte din romantism, pentru că Nick a răspuns cu sinceritate lui Roddy. Deci, unde. Și nicăieri.

Mai departe. Sa spus că Nick într-una din lumi părea a fi moștenitorul tronului, deși și-a renunțat la pretențiile sale la tron. De ce să menționăm acest lucru, dacă această linie nu se dezvoltă? În cărțile lui Diana, chiar și cele mai mici evenimente sunt de obicei dezvăluite de un epic sălbatic la sfârșit. Și aici: bine, împărați, ce urmează? Incompletența neînsuflețită și incitarea incorectă a interesului cititorului.

Și câteva citate de diamant:

Cidrul nu era doar brânză. Era grea. Știți cum este când intrăți în gură gura și sucul gastric? M-am întrebat dacă m-au otrăvit.
El a fost în viață, știi? Sa simțit bolnav la perete și toată vata de bumbac la care era încurcat. Cred că această substanță nu ia permis să-și digere în mod normal mâncarea. Și a marcat cu vărsături în ultimele zile.

Din cauza a ceea ce am căutat un cactus? Din cauza lui Grundo. Un nebun egoist de necrezut. Așa că m-am așteptat să facă ceva în cele din urmă. Ei bine, el a crezut, dar nu la sfârșit, dar la început: D