Despre șoareci și yazey - captura yazya - pescar ziarist - pescar № 9

Cu siguranta, fiecare pescar din viata a avut un astfel de pescuit, pe care si-l amintea pentru viata. Și nu este absolut necesar ca pescuitul să fie în același timp foarte reușit sau să fie prins un trofeu remarcabil. Pescuitul poate fi amintit și neobișnuit pentru unele evenimente care s-au produs în timpul acestui rază de pește.

DE LA FATE, NU SUNT CONVENȚI

La mine, astfel de grinzi de pește neobișnuite sunt conectate cu prinderea pe mouse, mai exact "pe un șoarece". Pe șoarecele obișnuit, realizat dintr-un pantof.

În primul rând, situația însăși este memorată. Pescuitul mouse-ului apare, de regulă, noaptea, deși în timpul zilei această momeală funcționează. În al doilea rând, printarea mouse-ului poate aduce surprize.

Desigur, nu voi uita primul meu păstrăv prins noaptea pe Bat, dar de atunci am prins taimen pe Bat mai mult de o dată, așa că este greu să merg la pescuit, pentru a apela unele foarte neobișnuit.

Dar un lucru mi-a fost amintit, ca și tovarășii mei care au văzut această imagine, foarte bine.

Era pe un râu nordic. Ne-am adunat încet la catamaran, când am văzut o creștere puternică la rata de lângă țărm. "Taimen!" Ne-am gândit. Șoarecele meu era agățat de tijă și asta am aruncat. A făcut câteva rotiri, pe măsură ce un șoarece a zburat un șicon mare. Și nu există lesa. Bineînțeles, șoarecii de șobolan mous au muscat.

A fost mouse-ul meu preferat!

Dar trece câteva secunde, iar pe suprafață apare momeala mea. Cumva, stiuca a scăpat de ea. Vânt la țărm, și mouse-ul încet, dar sigur, dar se mișcă direct la mine în mâini. Am avut chiar timp să admir felul în care ea navighează realist pe valuri. Dar n-am avut timp să citesc, din moment ce din nou spitalul a sărit din apă și mi-a înghițit mouse-ul! Am înghețat deschizând gura.

Dar imaginați-vă surpriza când, în câteva secunde, mouse-ul mouse-ul a ajuns la suprafață! Pe măsură ce știucul nu se afla pe tee-ul lui umner, nu era clar. Am stat și am privit fascinat de mouse-ul plutea pe valuri. Nimeni nu a prins, toată lumea se aștepta la o dezbatere. Și când ne-am gândit că nimic nu se va întâmpla și mi naviga momeală pentru mine, literalmente pe mal stiuca din nou a sărit din apă pentru a treia oară înghițit un șoarece! Odată și la fel a fost un stiuc sau altul - nu știu. Oricum, nu mi-am mai vazut mouse-ul.

Dar cel mai memorabil moment când am prins mouse-ul, am avut o altă aventură. Imaginați-vă o imagine, bine. Noapte, un râu taiga. Pe râu se strecoară cu voce tare. Teoretic, în locul în care stăteam, nu ar fi trebuit să fie. Dar cine altcineva ar putea vâna atât de tare noaptea? Prietenul meu și cu mine am luat spinul, am spânzurat șoarecii și am plecat de vânătoare.

În mod literal, la prima întoarcere a mașinii, am o lovitură. Nu am ratat cursa. Dragând, înțeleg că era ceva care nu era mare. În același moment, Andrei, Andrew, strigă că are un taimen. Am început stimularea anclanșare-zhivanie pentru a vedea ce bunuri-conductive pe cârlig, și desigur, am avut peștele care vine. Andrew mi țipă că a prins un pește, dar aceasta nu păstrăv, dar ceva nu este înțeles-ing, unii pești, pe care nu le poate identifica. Fug de el și văd un uriaș yaz. Nici nu mi-am putut imagina ce s-ar putea întâmpla. Nu a fost mai mică de trei kilograme. N-am mai văzut așa ceva.

Am alergat după cameră, dar în timp ce alergam, Andrei a luat peștele de pe cârlig și la eliberat. În entuziasmul de pescuit nu am fost prea supărat, dar acum am înțeles că EID a fost cu adevărat „pește de vis“.

A devenit clar că aceasta nu era o vânătoare pentru un râu, ci o turmă de idilii. În curând am reușit să-mi prind primul ulcer nocturn pe șoarece. Știam că am fost prins pe un șoarece, dar eu însumi nu am reușit să-l prind pe mine pentru această momeală. Desigur, am făcut o fotografie suvenir, dar fără fotografii, îmi amintesc că excursie de pescuit de o viață și încă mai amintesc acest incident și regret că nu am putut sfoto-grafirovat de-IDE gigant.