Lki, recenzii de club lada racing

Imediat avertizez: jocul are un plus. Străzile orașului sunt foarte atent modelate. Komsomolsky Prospekt, Universitatea de Stat din Moscova, Podul Crimeei - au fost mutate practic unul câte unul: muscoviți vor fi apreciați.

Lki, recenzii de club lada racing

Alte componente vor dezamăgi. Datorită disputei dintre Geleos Media și ArtyShock, a fost necesară modificarea motorului grafic cu câteva luni înainte de lansare. Transplantul de urgență nu a trecut fără urmă. Jocul reușește să frâneze cu curaj pe setările medii ale computerului, care fără probleme au înghițit F.E.A.R. Și aceasta este cu un program modest, care se poate lauda cu texturi neclare și efecte banale.

Când vă alunecați de la trei sau mai multe mașini, jocul se transformă într-o prezentare de diapozitive, prin strângerea periodică a calculatorului și prin căderea în sistemul de operare. Bug-urile sunt numeroase și așteaptă la fiecare întoarcere. Aveți grijă de autovehiculele care cad sub pământ, rivalii și stâlpii care dispar către necunoscut. În ele, puteți rămâne blocați pentru totdeauna.

În ciuda indicelui de daune, ciocniri chiar teribile nu afectează controlabilitatea mașinii. Fizica este redusă la o formulă simplă: cine cântărește mai puțin și plimbă mai repede - va zbura mai departe.

Lki, recenzii de club lada racing

Angajații DPS și troleibuzul viitorului arată minunatele acrobații.

Inteligența artificială este fără speranță proastă. Șoferii din alte țări se reconstruiesc fără motiv aparent într-un moment neașteptat. Tipuri individuale de taxi nebun de-a lungul drumului, încercând să prinde un sofer curajos într-o coliziune cap-on.

Oponenții nu conduc mai bine. Accelerând brusc la început și trecând câțiva metri, încetini brusc pe un drum gol. Sau căutând cu încăpățânare o mașină care va calma temperamentul agitat. O conversație separată în timp ce se îndreaptă spre turnuri. Fără încetinirea și uitarea controlului, ei se grăbesc cu disperare înainte de a întâlni un obstacol.

Lucrătorii DPS nu sunt, de asemenea, desfigurați prin intelect. Dar șoferii curajoși în formă aveau mașini cu jet. Ei se rupe instantaneu de pe locurile lor, în câteva secunde ajung din urmă cu jucătorul. și cu un accident îngrozitor, strigând într-un stâlp din apropiere, o bancă sau un troleibuz trecând (din anumite motive "coarnele" sunt presate pe acoperiș). După câteva secunde, accelerează până la prima viteză cosmică. și zburați din nou.

Modul de carieră nu poate oferi nimic interesant. 3 ligi, 14 curse în fiecare și trei regimuri. Puteți obține titlul de "Cel mai bun cal de curse din Moscova" în câteva ore, dacă nu vă obosiți de lupta împotriva greșelilor. Reglarea autoturismelor a rămas la nivel embrionar. Detaliile despre pisica au plâns și toate îmbunătățirile aproape că nu afectează performanța mașinii.

După ultima cursă, jocul cade în meniul principal, lăsându-l în perplexitate. Pentru ce au încercat? Ce ai obținut? Dezvoltatorii nu au sugerat să explice. Ce să faci pentru un jucător plictisit după trecerea jocului principal? Sosire rapidă - o pistă pe o mașină. Multiplayer - nu. În ciuda promisiunii de a face un mod de rețea. De asemenea, a dispărut declarat în comunicatul de presă al cursei pentru violatorii pe mașinile de patrulare DPS.

Lki, recenzii de club lada racing

Trageți gardul. Pentru polițiști și călăreți rivali - un obstacol insurmontabil.

Discuție deosebit de interesantă cu fișierul levels.pak.bin la 1,4 GB, pe care îl veți găsi în dosar. \ LADA Racing Club \ nivele. Când îl ștergi, jocul continuă să funcționeze, ca și cum nu s-ar întâmpla nimic. Desigur, pe forumurile de joc a crescut bucha. Un fișier de această dimensiune ocupă două din cele patru CD-uri LADA Racing Club. Exact jumătate.

Ca ultima coardă, vreau să spun următoarele. La întrebarea: "Când va avea loc raliul promis al mașinii?" Jucătorii au primit următorul răspuns: "După eliberarea suplimentului". Probabil, cel pentru care veți avea nevoie de un nivel mystical files.pak.bin. Cortina.

Jucătorul care a pierdut cursa de pe ecran prezintă o inscripție murdară: "Ai fost futut!" Fata care a raportat această veste plină de bucurie, pentru claritate, o însoțește cu o demonstrație a degetului mijlociu. Da, domnilor, dezvoltatorilor, suntem obligați să fim de acord. Doar interesante sunt următoarele: cum să cureți acum în ochii jucătorilor și eliberați următorul joc? Ei bine, cel puțin unii. Vom observa procesul cu interes.