Cum am ajuns la plaja chekeril - sfat despre chekeril, Izhevsk, russia

Cum am ajuns la plaja Chekeril # x201d;

8.07.16g. Am decis împreună cu familia mea să plec la plajă pe plaja Chekeril. Sigur a ajuns la autobuzul 53. ne-am mutat într-un microbuz local care ne duce pe plajă. Dar nu am știut (în epoca noastră de informare) că nu ni se va permite să intrăm pe plajă. Au fost doi ofițeri de poliție rutieră, de la care am devenit conștienți de viitorul forum "Inginerii viitorului". Șoferul microbuzului nu ne-a informat despre asta și ne-a pus în autobuz, luând câte 5 ruble. Asta pentru asta. care ne-a luat 200 de metri. Când am fost forțați să ne întoarcem, ne-a luat încă 5 ruble. Numărul autobuzului este de 189. Nu-mi amintesc scrisorile. La toate, șoferul sa dovedit a fi un fugar și un băiat. El a fost nepoliticos și nepoliticos față de soția mea, care este mult mai în vârstă decât el. Este o rușine că un asemenea băiat ne-a stricat starea de spirit pentru întreaga zi, trebuie să scăpăm de un astfel de băiat și de un om incomod. Să-l scoateți din muncă cu o lovitură.

1 Mulțumesc, Shaukat M!

Întrebați pe Shaukat M despre Chekeril

11 comentarii ale comunității noastre

Sfaturi de călătorie vă ajută să alegeți cea mai potrivită cameră. Sfaturi pentru numere (2)

Acesta este un centru sportiv, hotel, piscină, spa și centru de schi. Există toate pentru recreere activă: mai multe trasee roșii, chiar și unul negru (nu Alpi, dar nu și rău), puteți merge pe un snowmobil. Sala de mese este imensă, mâncarea nu este deosebit de gustoasă, deci este mai bine să luați un taxi și să mergeți la oraș pentru cină. Da, trebuie să trăiți într-o suită. Este ieftin, dar camera este imensă și te simți ca acasă.

Întrebați gordeevin1978 despre Checkeril

Cum am ajuns la plaja chekeril - sfat despre chekeril, Izhevsk, russia

Critic al nivelului 6

58 comentarii despre hotel

Acesta este situat în apropierea stațiunii de schi "Chekeril", nu departe de Izhevsk, nu mai mult de 10 km. Au rămas pentru o noapte, când au venit să se plimbe. Hotelul este bun, camerele sunt curate și spațioase. Hotelul are o saună și un restaurant cu bucătărie rusă. Clădirea este situată pe versantul muntelui, chiar lângă pârtia de schi. Camera avea un Wi-fi rapid. Opțiune foarte bună pentru weekend pentru schi și relaxare.

Sfaturile pentru alegerea unei camere: Apartamentele au un șemineu

Alte sfaturi pentru alegerea unei camere

1 Mulțumesc, ANNA S!

Întreabă-l pe ANNA S despre Checkeril

Această opinie este subiectivă pentru utilizatori, nu pentru TripAdvisor LLC.

Trei ani la rând au mers la Izhevsk pentru concursuri de schi pentru Cupa Președintelui din Udmurtia. Ne-am oprit la hotelul Chekeril. Excelentă camere moderne spațioase, halate de baie în baie, săpun și șampon. În apartamente există un șemineu, dar am luat bucăți de copeică cu o ușă comună, este foarte convenabil - închidem ușile, după-amiaza deschidem totul. Pentru cei care petrec noaptea, de la 7 la 9 am gratuit piscina cu jacuzzi la primul etaj. Chiar sub fereastra hotelului se află centrul de schi "Chekeril". Există o pârtie pentru copii și o pârtie de sport. Modestă, dar destul de demnă. În apropierea hotelului există remorci pentru pregătirea echipamentului de schi. Vreau să menționez în mod special bucătăria gustoasă din Chekeril. Nu am mâncat într-un restaurant, ci într-o mică cafenea chiar la primul etaj. Mai bine decât acasă! Clatite, prăjituri de brânză, borscht și toate acestea cu sosuri de casă, gem și vin fiert! Copiii noștri, care au călătorit în întreaga Europă și au văzut locuri decente, iubesc să meargă la Chekeril. "Ne odihnim acolo!" spun ei.