Piata Piata in Moscova - recenzie despre complexul comercial si expozitie tishinka, moscow, russia

Numele "Tishinka" este asociat în primul rând cu piața care a fost pe acest site. Este minunat că aici se desfășoară expozițiile "Piața Flea" (singurul lor dezavantaj este intrarea la plată, aproximativ 200 de ruble, este ciudat să plătești pentru oportunitatea de a cumpăra ceva). Există și alte proiecte. Fără expoziții, acesta rămâne un centru comercial cu magazine destul de scumpe. Singura constatare reușită este marca franceză St James. La etajul -1 supermarket. Merită vizitat în timpul expozițiilor, în restul timpului nu este foarte interesant.

Informații utile 1

# x201c; Un mic centru expozițional # x201d;

Nikita B (4 229 de recenzii)

Centrul de expoziții pe Tishinka este destul de mic, aici sunt organizate diverse evenimente. Am fost aici de mai multe ori la expoziții în domeniul imobiliar străin. Din plusuri - locația centrală. Din minusuri - toate străzile din jur au devenit plătite pentru parcare.

Informații utile 2

# x201c; Mai degrabă, piața # x201d;

Salavat M (731 comentarii)

Acesta este construit pe site-ul de pe piața Tishinsky. Deoarece acesta este unul dintre primele proiecte implementate în anii '90, influența locului a fost puternic afectată de arhitectură. Dar într-o calitate nouă, piața a încercat să împartă proprietăți noi: aici, în special, au loc expoziții. Un set de magazine este standard pentru astfel de centre comerciale. La parter există un supermarket. Există cafenele și restaurante. Nimic neobișnuit și / sau memorabil.

Informații utile 1

# x201c; Expoziții în centrul orașului # x201d;

0wrainb0w (695 de recenzii)

Acest complex poate fi numit un centru comercial cu un loc dedicat pentru expoziții, care de multe ori ia forma unor expoziții, vânzări, târguri. Există expoziții legate de creativitate. Proiectul de artă "Flea Market" este foarte popular. Putem spune că setul de expoziții aici este divers și din diferite sfere de activitate. Din moment ce zona expoziției nu este atât de mare, aveți întotdeauna timp să priviți la tot, fără prea mult efort. Programul expozițiilor este cu câteva luni înainte, astfel încât să puteți planifica ceva în avans, mai ales că Piața Tishinskaya este centrul orașului: teritorial complexul este situat între stațiile de metrou Mayakovskaya, Belorusskaya și (mai puțin) Barrikadnaya.

Informații utile 1

# x201c; Centru comercial cu zonă de expoziție # x201d;

Complexul este în esență un centru comercial, unde se organizează periodic diverse expoziții. Spațiu de expunere la ultimul etaj și în jurul perimetrului unor magazine diferite. Aici, de exemplu, de mai mulți ani, proiectul "Flea Market" este în curs de desfășurare. Multe evenimente sunt în formă de expoziție-vânzare.

Informații utile 1