Obiceiul de a călători - vizionarea subiectului - o excursie la moșia avodotino

Am găsit o descriere interesantă a proprietății - erau și masoni, pasaje subterane și biserici vechi ... În general, un set complet pentru a mă interesa. Și era și o intrare suficient de bună - conacul era chiar în spatele satului. Cuvântul cheie a fost, pentru că proprietatea însăși este distrusă complet, dacă nu mai rămâne nimic, totul a devenit îngroșat cu iarbă și există doar o clădire în afara clădirilor (dimensiunea imobilelor). Dar eu mă duc înainte.

Ne-am întâlnit la stația de metrou Perovo, ca de obicei, dar cu toții am întârziat, dar în limite rezonabile. Am ajuns repede și fără efort - nefiind prea mulți mașini dimineața și vremea era clară.
Ilya, destul de ciudat, aproape că nu luase bere cu el - din cauza a ceea ce a trebuit să-și vărce toată puterea în magazin:

Obiceiul de a călători - vizionarea subiectului - o excursie la moșia avodotino

După 15 minute, eforturile sale au fost recompensate și am continuat până la primul gol al călătoriei noastre:

Proprietatea "Avdotino" a apartinut N.I. Novikov - iluminist rus, scriitor și primul editor de cărți majore. În imobilul Avdotino N.I. Novikov a trăit o parte semnificativă din viața lui, aici este îngropat. Avdotino-Tikhvin - cel mai faimos și mai misterios dintre moșiile masonice din regiunea Moscovei. Proprietatea unei mâini medii care nu strălucea cu repere arhitecturale (cu excepția bisericii) a fost păstrată aproape complet. Este adevărat că nu există o casă principală în care trăiau marele luminător și masonul. Rolul clădirii centrale a luat o aripă de piatră cu două etaje, cu o placă pe fațada îndreptată spre biserică.
Aripile din interior sunt complet distruse, multe dintre pereții de pe partea de sus sunt negre după foc, iar într-una din camerele de pe podea există pagini arse de pe o carte ciudată. Cartea este religioasă, aparent evreiască (deși este așa, presupunem). Pe Internet undeva, mențiunea despre asta a alunecat, îmi pare rău că nu m-am gândit să apuc o pagină sau două pentru memorie.
Obiceiul de a călători - vizionarea subiectului - o excursie la moșia avodotino

Apoi ne-am dus să examinăm subsolul:

iar Ilya a mers înainte, fără ca un lanternă aproape să latră în fântână:

Și în subsol nu era nimic deosebit de interesant, numai "monumentalitatea" structurii era inerentă tuturor clădirilor vechi. Expresia "construită pentru vârste" nu își pierde relevanța:
Obiceiul de a călători - vizionarea subiectului - o excursie la moșia avodotino

Am trecut prin aripa din cealaltă parte:

și a continuat turneul:

În proprietatea familiei din N.I. Biserica de piatră albă a icoanei Tikhvin a Maicii Domnului a fost păstrată la Novikov. A fost construită în 1749-1753. în stil baroc. Etajul elegant cu trei etaje a fost ridicat în 1789. În cvadrangulul bisericii însăși este îngropat NI. Novikov, în conformitate cu schițele din care a fost realizată pictura originală a bisericii. În 1843 a fost zugrăvit din nou.
Obiceiul de a călători - vizionarea subiectului - o excursie la moșia avodotino

Toată lumea poate comunica cu rectorul pe mobil

În biserică era un serviciu și era destul de aglomerat - nu am intrat și ne-am limitat să mergem în jurul lui. În spatele bisericii era un cimitir, dar toate mormintele sunt relativ noi.

Dorința de a rătăci nu este o profesie, ci înclinația sufletului. Este sau este, sau nu este. Cine are, nu se poate schimba. Cine nu, nu este nevoie. (O. Kuvaev "Casa pentru vagabonzi")

Cine este online

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator