Fetele cu experiență - au hrănit copii de un an la hotelul pda - littleone 2018-2018

A amintit că este o mulțime de legume din îngheț: conopidă, fasole, mazăre, porumb. Fasolea a fost deschisă în mod deschis, nu am încercat nimic.

Toți mâncăm de la masa generală, luăm ce poate fi dat copilului, cei flămânzi nu au rămas niciodată. ) Dar aproape acasă ne-am mutat la o masă comună. (vârsta de 1,3 ani)

Vecinii au luat toată mâncarea împreună cu ei. Nu au regretat deloc. Magazinele nu au putut găsi nimic. Da, și copilul pe care l-au alergic. Ei bine, va exista un alt valiză cu provizii. Dar vei fi calm. Luați solubilă de cereale și borcane de cartofi piure, amestecați dacă beți

Mi-am amintit: nu dați copilului sucuri "gratuite". Coșul de gunoi este rar, chiar și cele care sunt turnate dintr-o sticlă de sticle, gura este vopsită cu o singură gură. Este mai bine să cumpărați pachete, deși acestea sunt mai scumpe decât ale noastre.

am luat cu noi toți - cutii, cereale, un amestec. a dat de la masa generală doar fructe nu este exotic, paste, produse de patiserie nu sunt dulci, toate într-un pic. dar mâncarea principală este cu tine

despre Bulgaria nu pot spune, au fost în Turcia cu un copil la 1,1 în hotel 5 *, toate inc. din alimentele aduse cu ele, au fost consumate numai cereale solubile. și astfel copilul cu plăcere a absorbit micul dejun pentru iaurt sau lapte acru, bușteni, lapte în mod natural. pentru cină au fost diferite carne, garnituri sau cartofi sau legume pentru un cuplu, sau paste pentru această ocazie, chiar au încercat supe. dar numai de câteva ori (din moment ce o mulțime de picant și picant)
pentru cină doar puțin.
în restaurant exista și o masă pentru copii. dar trebuie să înțelegem în mod clar că copiii și dietele sunt lucruri diferite. ar trebui să acordați atenție mesei dietetice, deoarece este acolo unde veți găsi biscuiți fără bomboane și alte produse din făină (de exemplu, fără gluten etc.), suc normal și băuturi pentru copii. legume. aburit, terci, etc. și altele asemenea
bine, în prinitsa totul depinde de hotelul unde te duci.

n biscuiți fără zahăr și alte produse din făină (de exemplu, fără gluten etc.), suc normal și băuturi pe bază de lapte pentru copii. legume. aburit, terci, etc. și altele asemenea
Pot spune cu siguranță că nu am văzut acest lucru în Orhideea din Albena, din păcate.

Am fost prima dată când fiul meu avea 10 luni. toți adus cu ei, bănci și porii Heinz. Și într-un an, probabil, toți ar fi adus propriile lor.

experiența este următoarea:
Există toată mâncarea pentru ea refuzată.
Tabel comun. A dat aproape totul: terci, carne (bucăți mari - curățate mai bine de tot felul de sosuri și mirodenii, tăiate fin), fructe, legume. Dimineața, ouăle au fost consumate sau fulgi de porumb au fost divorțați cu lapte.
Nu au existat probleme cu stomacul.

Aproape în orice hotel puteți comanda mâncare specială pentru copii - chifteluțe, cartofi piure, legume fierte și așa mai departe. Am făcut-o. În unele hoteluri - pentru o taxă, în unele - gratuit. Dar în fiecare zi am avut un prânz proaspăt, care a fost adus în cameră la un anumit timp. Kashi a luat și conserve de fructe. În cameră dau un ceainic (la cerere) sau el este deja acolo, astfel încât cu pregătirea cerealelor nici o problema

La 11 luni de odihnă pe mare. Am condus totul. Dar el a mâncat acasă doar bănci. Într-un an și trei - același lucru, dar deja kazhi și lactatele au mâncat de la masă.
Și dacă copilul este obișnuit cu o masă pentru adulți și hotelul este decent - de ce nu hrăniți ce va fi acolo pe masă.

În Bolaria, există Hipp și alimente pentru copii mici (nu e rău, apropo). Am mers o lună, nu poți să iei atât de multe cutii. Adevărat, am trăit în apartamente cu bucătărie și gătit pentru copil. În hoteluri din Bulgaria un bufet bun este o excepție.

Doar întors din Spania, cel mic, în general, a refuzat să mănânce într-un restaurant
Fed numai in camera, deși a trăit în apartament, terci adus toate legumele si sosul de carne a cumpărat în supermarket, fructe proaspete de la bufet, de acolo și iaurt, suc de cumparat.
În Bulgaria s-au aflat cu vârsta de 5 ani în urmă în Albena, în magazinele de hrană pentru copii nu a fost absolut, toate mâncat de la masa generală sau comună, numai terci au luat cu ei

aceeași situație, vom merge în Cipru, vom avea un an. Voi purta totul cu mine, dar problema este că nu mâncăm cutii de legume, numai piure de legume proaspăt preparate, eu adaug carne din cutii de conserve acolo. Deci, cred că, ce să mănânc la hotel în timpul prânzului. Vreau să iau un mixer. Ce crezi?

Acum o săptămână s-au întors din Bulgaria. Fiica are 11 luni. Cu el, numai terciul a fost copt. Deși erau acolo în magazin. Se hrănea de la masa comună (supe, cuțite, legume și fructe, pechenyushki) și cumpăra cutii. În Varna, atât gerbera, cât și hippie-ul și semperul și alegerea sunt mult mai mari decât ale noastre. Și am mers, de asemenea, foarte bine "kakelo piure".

Vă mulțumim, vom fi, de asemenea, în Varna. blender va lua cu siguranta. și cana noastră cu o farfurie. (pentru numărul).

Am fost în Turcia. Ma hrănit de la masă. Dimineața - o olandeză, terci de ovăz (și-a adus propriile), dar a fost posibil și herculele lor (muesli - dar nu au făcut-o, pentru că nu am încercat încă). Pranz - legume (fierte din masa de dieta), supa, carne (a luat-o la banci). Cina - legume, cartofi piure, paste, carne din nou. Am dat fructe proaspete, brânză.
În după-amiaza gustare a dat pechenyushki cu suc. Biscuiții purtându-și propriile lor, dar chiar și acolo de copt foarte delicios - fiica a plăcut
Sucurile și-au purtat propriile lor, dar puteți cumpăra tot acolo, pe care l-am făcut ulterior

a luat bănci cu el în Egipt, dar a refuzat acolo și a cerut mâncare din farfuria noastră. ca urmare a manca legume fierte sau la gratar (broccoli conopidă și suc de fructe dovlecei, cartofi fierti, piure de cartofi) - carne de pui si, alege alimentele gătite modurile cele mai dietetice

Pisica în sine

Au revenit ieri de la Roma.
Am mâncat mixul nostru, borcanele noastre. Au cumpărat visul acolo.
În Roma, puteți cumpăra atât de mult pentru un copil. Și sucuri, legume și fructe cartofi piure, kashki, și milkshakes (copii, nu este numai Nestle, acolo doar ochii împrăștiați). Am fost la Roma la conferință, când fiica avea doar un an. Atitudinea italienilor față de copii. Ei nu pot descrie aceste cuvinte, ei chiar le iubesc. Și acolo, probabil, un paradis pentru cei mici.

iar în Bulgaria puteți lua alimente pentru copii. cineva mi-a spus că nu mă lasă acum. sau nu este doar în avion, dar în valize poți?
În Bulgaria vor exista toate brandurile europene comune: Hipp, Nestle, nu are nici un punct în tragere.

În valiză - nici o problemă. Nu este permisă numai în avion. Dar pe drumul pe care îl puteți lua cu dvs. și mâncare pentru copil, și suc sau apă, numai în avans verificați cu compania aeriană, în ce containere. În sticlele pentru copii nu există nici o problemă, dar aveți nevoie de mai mult zbor decât o sticlă :) și pot curge sfârcurile la decolare și aterizare, asigurați-vă că sticla nu se află. Și astfel, unii chiar și în sticlele obișnuite permit apă, luăm jumătate de litru - copiii beau foarte mult în zbor.

Ne-am odihnit în Grecia, totul este inclus. Sistemul în sine nu mă apelează la mine. camping, deci nu este un copil a dat doar pâine, omletă, brânză, chiar și macaroane cu brânză, și pește, în care sosul alb, probabil, în crema, băncile de odihnă frukty.Vse, terci cu o ia, crescute acolo și nu regret, pentru că ca hrănit într-adevăr există decât o mulțime de condimente, poate fi exagerat, prăjit într-un sos picant, etc.

În Turcia, hotelul MegaSaray din Belek a fost extrem de mâncat în hotel. Există un restaurant pentru copii cu supe, iar al doilea a luat totul de la o masă pentru adulți - legume, carne și pește. Alegerea este grozavă, cu câteva pachete de pudră de fructe luate. Hotelul a fost mulțumit.

cât de mică lume :))
au fost acolo într-un an. dar nu ne-a placut foarte mult. Chiar și pe masa pentru copii, nu era întotdeauna ceea ce ar putea mânca copiii. Într-o abundență de cartofi prăjiți, hamburgeri, kebaburi shish.
Scutit carne de vită gătită cu legume.
Ei au luat terci solubilă cu ei dimineața și carne în borcane, amestecat cu legume fierte dintr-o masă comună.

Am fost în Grecia, deși fiica mea era mai veche, 1.9. A ordonat meniul cu 2 săptămâni în avans, în fiecare zi era tot ce era pe listă. Și borschik, pui, kashki, legume aburite și tot ce vrei. Ei, de asemenea, au amestecat (fiica mea nu a mestecat la acel moment).

Am fost bine în Tunisia, era de 1,1 ani.
Din masa generală a fost posibil să se hrănească ceva din legume, iaurturi, ouă fierte, clătite uneori, de câteva ori - cartofi de piure. Nu era o masă specială pentru copii, deși hotelul era orientat spre copii :) Adevărul era o mulțime de fructe, totul mi-a fost legat.
Ca rezultat, mâncarea mea a fost hrănită în principal de un amestec, de bănci și de vlăbuieli, adus cu mine. Masa generală a fost o completare și divertisment.
Însă, în cele din urmă, totul va depinde de modul în care copilul are practic o hrană comună de mâncare. Eu, la acea vreme, aproape că n-am mâncat. Mai exact, a mâncat totul, dar cu micro doze, care nu erau cunoscute ca hrană normală.

pentru cină doar puțin.
în restaurant exista și o masă pentru copii. dar trebuie să înțelegem în mod clar că copiii și dietele sunt lucruri diferite. Noi ar trebui să acorde o atenție la masa dietetice, din moment ce este în cazul în care veți găsi biscuiți sărate și alte produse din făină (de exemplu, fără gluten, etc), suc normal și băuturi din lapte pentru copii. legume. aburit, terci, etc. și altele asemenea
bine, în prinitsa totul depinde de hotelul unde te duci.

ppks, în special în ceea ce privește masa alimentară, întotdeauna când ne ducem să clarificăm dacă există astfel de lucruri deoarece copiii sunt hamburgerii, cartofi prajiti, cârnați etc. și pe masa de alimentație și supă nu au fost rele, și carne fiartă și conopidă, orez, broccoli da, terci, iaurt, nu au fost probleme de hrănire

Restituit în Bulgaria (Dunes), copilul era de 1g4m. Ne-am hrănit de la masa generală.
Dar în hotelul nostru a existat o masă de dietă (legume fierte, orez, carne), pentru prânz în fiecare zi supa (mâncat cu plăcere), bine, paste diferite, fructe și legume.
Și, în general, toată mâncarea era nesănătoasă - neîntreruptă.
Singurul lucru a fost să luați un terci solubil pentru micul dejun și un blender (îl puteți folosi chiar în restaurant, este pentru carne și legume).
Băut ceai, băuturi din fructe (diluat cu apă) a fost întotdeauna lapte cald la bar.
Vobschem poți trăi.
Și da, erau și iaurturi.

in 2 ani, au oferit totul, cu exceptia supa (acolo nu sunt ca al nostru), nu mancau nimic altceva decat pastele si ouale, coapte putin, legumele sunt de asemenea putin, nu exista cereale,

În Roma, puteți cumpăra atât de mult pentru un copil. Și sucuri și legume și piure de fructe, și trifoi, și milkshake-uri (copii, există nu numai Nestle, nu pur și simplu a fugit ochii lui). Am fost la Roma la conferință, când fiica avea doar un an. Atitudinea italienilor față de copii. Ei nu pot descrie aceste cuvinte, ei chiar le iubesc. Și acolo, probabil, un paradis pentru cei mici.

Uh-huh. Numai aici: mâncarea este mult mai scumpă. De data asta.
Copilul îi plăcea doar sucul, nu recunoștea piureski-ul, amestecul de acolo (banca noastră se terminase), era strâns.
Există lucruri precum obiceiurile și alimente noi pentru copil sunt un fel de stres.
Dar brânza lor topită se topește cu plăcere.

Și asta nu trebuie să menționăm că la Roma în Biozoopark nu am fost permise din cauza mingii (Villa Borghese), vezi, păsările pot deteriora o minge gonflabilă. Și faptul că ei zboară liber prin parc nu este nimic și ceea ce supărat copilul nu este nimic.
Deși intrarea provocativă a hindusilor tratează bile.