Snowman - yo nebebe comentarii și recenzii despre carte, isbn 978-5-389-02594-3, 978-5-389-11463-0, labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

om de zăpadă

Jo Nesbø străin - cel mai cunoscut scriitor norvegian, câștigător de mai mult de două duzini de premii din categoriile „Cartea anului“, „Cel mai bun detectiv al anului“, premiul „Reader Choice“ „Cheia de sticlă“ pentru cel mai bun thriller-ul scandinav. Romanele sale, traduse în mai mult de 40 de limbi, are o intrigă strânsă, perfect construit, personaje vii și întotdeauna rezultat neașteptat. De mai mulți ani, în ziua în care cad prima zăpadă, în Norvegia, femeile căsătorite dispar fără urmă. joacă un copil nevinovat intr-un om de zăpadă se transformă într-un coșmar, dar pentru Harry Hole urmărirea unui criminal în serie devine o umbră de vânătoare. Criminalul pare să-i tachineze pe inspectorul superior, câștigând din ce în ce mai multe noțiuni noi.

Preț: 214 RUB
  • Om de zăpadă Jo Nesbø Yu Jo Nesbø - cel mai cunoscut scriitor norvegian, câștigător de mai mult de două duzini de premii în categoriile „Cartea anului“, „Cel mai bun detectiv al anului“, „Alegerea Reader

(recenzii la 6/1 evaluări)

Din copilărie, îmi plac detectivii și le citesc în număr mare. Agatha Christie, Doyle, Rex Stout, Chase, Akunin, Harris și alții mi-au citit și recitit. Așa că am dezvoltat un anumit gust. De asemenea, am avut o atitudine față de organele de anchetă și mai mult decât o dată am fost la cadavru și alte acțiuni de investigație, ca parte a echipei de investigare. Am o idee despre activitatea poliției.

Să ne întoarcem la "Snowman u". De ce am luat această carte? Pentru că prietenul meu bun, un bărbat al cărui gust am încredere, a fost încântat de Nebes. Și ieri, ar trebui să existe un film bazat pe motive. Cred că filmul este la fel de bun, dar mai întâi trebuie să citești originalul. Și acum cartea este deschisă.
    Caracterele răspunsului:
    Harry Hawle este personajul principal.
    Raquel este dragostea vieții protagonistului, așa cum se potrivește, în această literatură dragostea este tragică.
    Mathias este iubitul și logodnicul Raquelie.
    Gert Rafto (Iron Rafto) este un detectiv lipsă.
    Katrina Bratt - colega lui Hole și fiica lui Rafto, dar acesta este un secret.

În detectivul pentru mine, secretul, misterul, ceva care este în suspans este important. În "Omul de zăpadă" nici secrete, nici ghicitori. Nu face nimic. Imediat după introducerea (care a avut loc în urmă cu 24 de ani, cu privire la principalele evenimente ale cărții), în care este scos o scenă de conținut erotic, înțeleg ce și cum sa întâmplat. O anumită femeie a intrat în casă și a pasionat cu pasiune pe iubitul ei, lăsând fiul ei adolescent în mașină. Mama e bună. Mama anului este simplă. Și iubitul ei are o deviație genetică rară - nu mameloane. Ghici ce se va întâmpla în seria noastră. Așa e. Aceeași abatere ca și tatăl său biologic. Acest lucru este evident, deoarece altfel nu ar fi menționat în această carte.

Ei bine, cred că dovezile sunt evidente, dar pot fi servite într-un fel interesant și abaterea apare din întâmplare? Haha. Nu, nu este. Serialistul nostru, el este și Matias - iubitul lui Raquel neprețuit, iar ea menționează că există o întorsătură în ea, dar care nu se spune. Nu trebuie să fii Pinkerton pentru a înțelege ce fel de zest. Apoi a menționat un detectiv de la Gert Rafto, care a investigat prima crimă a serialului și a dispărut misterios și care, cu atenție, avea o fiică. Și în carte există o anumită Katrina Bratt din același oraș ca Rafto, iar în familie există ceva în neregulă. Ei bine, este logic să presupunem că este fiica lui Rafto, care vrea să-l acuze de tatăl ei (un caracter tipic, aproape o ștampilă). De fapt, până acum este considerat un "om de zăpadă". Și așa sa dovedit.

E plictisitor. Skuuuuuchno! Disperat să găsesc detectivul, am continuat să mănânc pe text pentru a afla cum va fi prins infractorul nostru. Ei bine, nici măcar nu știu ce să spun. Este absurd? Nu e natural? Prostie?

Climax! Coarda finală! maniac nostru la etajul al doilea al unei case cu apartamente au reușit să trageți în liniște această cantitate de zăpadă pentru a sculpta om de zăpadă mai mare decât un adult, acest om de zăpadă care să suporte greutatea unei femei pentru un timp, desigur. Mi-e greu să-mi imaginez cum a făcut-o și de câte ori a tras zăpadă și sa rupt. Pe ferestrele din această sală este o zăbrele, nu putea să încarce coșuri cu masă de zăpadă și să-i tragă pe un troliu. Se pare că el a fost așezat și producând calcule matematice, viclean cât de mult timp se va topi om de zăpadă o astfel de masă, la o temperatură constantă într-o anumită cameră, plus temperatura corpului uman. Raquel, care a aterizat pe umerii unui om de zăpadă, și a aruncat bucla gât de foc, dar nu atinge gâtul, probabil, atlet puternic. Pentru că nu aș sta atât de mult cu mâinile din spatele meu, echilibrându-mă pe corpul rece al omului de zăpadă, fără suporturi speciale. Scena mântuirii Rakeli este una dintre cele mai ridicole pe care le-am citit vreodată.
    Dar și mai ridicol este scena reținerii ticăloșilor. De-a lungul cărții, personajul principal, Harry, sa antrenat să arunce două perechi de cătușe pe picioarele nefericite ale unui scaun nefericit. Când a împușcat, am ghicit. Și a tras la sfârșitul lui Saam. Vezi, ce sa întâmplat. Răufăcătorul este ofensat de mama, pe care a prins-o în cea mai lipsită de ambiguitate poziție. Ea a fost prima lui victimă, iar apoi au fost formate ideea, motivația și tipul victimelor. Soții care nu dau naștere din partea soților lor, ascunzându-l. La urma urmei, serialul sărac a moștenit de la tatăl biologic nu numai absența sfârcurilor, ci și o boală mortală. El a decis să omoare un anumit număr de trădători de sex feminin și apoi să se sinucidă, în timp ce era tânăr și frumos. Prin coincidență, dragostea întregii vieți a lui Harry sa dovedit a fi punctul culminant al ideii.

Erotic pierdut deget Hole (o victimă în numele de a salva iubita ei) vine la munte, unde ucigașul nostru și a fost de gând să plece frumos. Este o conversație, care a dus la arestarea lui Mathias Harry la cătușele și coregon ale ferestrei, dar, desigur, cu mâna liberă, Harry reușește să lanț o a doua pereche de cătușe (așa că concediat, dragă) la ceva care nu este descrisă. Și știi ce? El nu a rupt, nu a dislocat ambele mâini, nu, nimic, nici măcar despre întindere nu este spus. Între timp, pe de o parte avea un bărbat în vârstă, iar mâna a doua deținea greutatea atât a lui Harry, cât și a ticăloșilor. Enigmatic.