Simultan, viața - eugenia Grishkovets recenzii și recenzii ale cărții, isbn 978-5-699-75878-4, labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

Simultan: viața

Exmo „În același timp: o viață“ - o nouă carte de Eugene Grishkovtsa bazat pe blog-ul său de Internet. Se pare că Grishkovets vorbește despre viața privată, dar se pare că el formulează lucruri importante pentru mulți. Cei care mi-au rotit, de asemenea, în cap, dar nu s-au adăugat la cuvânt. Împărtășește gândurile sale cu privire la importanța pentru toate evenimentele și, de asemenea - formulate pentru cineva care nu ar putea reuși să gândească și să spună. Un alt anul trecut plin de evenimente, în care fiecare eveniment ulterior eclipsează cea anterioară, nu dă o șansă de a înțelege tot ceea ce se întâmplă cu noi. Jurnalul oferă o oportunitate de a privi liniștit în ultimul an. Fără agitație.

Preț: 439 руб RUB
  • Simultan: viața lui Grishkovets Eugene "În același timp: viața" - o nouă carte a lui Evgeny Grishkovets, bazată pe jurnalul său de Internet. Se pare că Grishkovets vorbește despre viața privată și obținerea

Colecția de însemnări de jurnal ale scriitorului-publicist, care acoperă o perioadă de puțin peste un an. Notele personale reflectă importanța gândurilor tuturor oamenilor. Evenimentele cu care a fost amintit anul sunt reflectate și care vor coborî în istoria lumii (eu sunt despre Ucraina și despre anexarea Crimeei). Ceea ce mi-a plăcut mai ales în legătură cu cartea este că am aflat despre multe lucruri interesante. De exemplu, despre grupul scoțian "Marciba" și "trip-hop" ca o direcție muzicală; despre casa-muzeu a lui Marina Tsvetaeva din Elabuga, în care a petrecut ultimele 10 zile din viața ei și în care această viață a fost întreruptă; despre unde și cum să vă relaxați în Cipru, unde să mergeți, ce să spun și ce să comandați, astfel încât restul să devină un basm, etc. A reușit, de asemenea, să citească operele nelistate ale E.G. Și bucăți din cele pe care tocmai nu le-am citit. În general, nu regret puțin despre cunoașterea acestei cărți. Deși am citit adesea în snatches și pe drum. Și am întins cartea timp de 4 (!) Luni. Dar este pentru cele mai bune - gustoase puțin câte puțin!

151 episod din Zhizni 6 rec.
    13 poze

(recenzii 74 / voturi +114)