Seoul, traseul, harta, prețurile și sfaturile noastre

Pe drumul dinapoi de la EVERLAND am avut timp să ne odihnim și chiar să luăm un pui de somn.

Când autobuzul a urcat la Primărie, am fost gata să mergem mai departe de-a lungul Seulului.

A alerga în hotel, a schimba hainele și a aruncat lucrurile, ne-am dus la "paradisul pentru shopaholics" - Myodong.

De la hotelul nostru, hotelul Koreana la Meudong, mergeți aproximativ 10 minute.

Meodong - trebuie să-l vezi în Seul!
Dacă nu erați pe Medong, atunci nu ați văzut Seoul)) Deci, spun ei.

Medong este un cartier uriaș, cu un număr nesfârșit de buticuri, centre comerciale, tăvi de stradă și mâncăruri delicioase. Poți să ai o gustare aici chiar pe stradă, să cumperi ceva în numeroase căruțe mobile sau să mergi la orice restaurant pe care-l placi, care sunt foarte indecente aici.

Mergând magazine rotunde cu brandurile lor preferate, după ce a cumpărat de pe stradă o duzină de șosete drăguț confortabile, tricouri, curele și tot felul de bibelouri, ne-am întors pe o stradă laterală, în cazul în care există o cafenea cu pisici.

În lista noastră acest loc a fost o necesitate pentru vizitare. Ne îndrăgostim fără speranță pe toți reprezentanții familiei de pisici până la capătul părului și pur și simplu nu am putut pierde ocazia de a strânge bucăți de lână.

Nu descrie în cuvinte toată răpirea, toată afecțiunea noastră pentru aceste urechi caudate. Există doar atât de mulți dintre ei că sunteți pierduți pentru cine să veniți mai întâi.

Am petrecut aproximativ o oră în această cafenea, dacă nu mai târziu de 22 de ore, am fi rămas cel puțin încă două.

Iubitorii de la toate pisicile, ne-am dus să căutăm o cafenea la cină. Pe Meudong, există un număr foarte mare dintre ei și, ceea ce este convenabil, restaurantele și magazinele funcționează până noaptea - până la 23-24 de ore.

A decis să meargă la un restaurant, care la etajul al doilea avea o terasă mică, cu o vedere uimitoare asupra întregii străzi comerciale.
Am comandat două seturi de carne - una cu pui, cealaltă cu carne de porc, am servit o salată mică, gustări, orez și supă. Pentru cină pentru două persoane cu bere am plătit aproximativ 50 000 KRW.

A doua zi dimineața, după micul dejun, am coborât la hol, pentru a ajunge la o plecare târzie din cameră.

Zborul nostru a fost la ora 18:10 și am plănuit să plecăm la aeroport aproximativ 15 ore, iar înainte de prânz ne plimbăm prin Seul. Am fost complet eliberați să părăsim camera până la ora 15, bucuroși că ne-am grăbit să avem timp să ne plimbăm prin oraș.

Primul din listă a fost complexul Dongdaemun Design Plaza. situat la stația de metrou cu același nume, la care de la CityHall există doar 2 stații.

Pentru metrou am plătit 2 700 KRW pentru două.

Dongdaemun Design Plaza captează imediat ochiul, este imposibil să nu observați. Am acordat atenție acestui lucru pe site-ul transportatorilor coreeni coreeni KoreanAir - o clădire de formă neobișnuită în iluminatul frumos de seară, bine, pur și simplu a trebuit să mergem acolo.

Am ajuns destul de devreme, complexul este deschis de la ora 10 dimineața, a fost de 9 ore pe zi, am mers în jurul cartierului, am parcurs întreaga clădire de-a lungul și peste. Exact la ora 10 am fost deschise ușile și am intrat. Deoarece este neobișnuit - precum și în afara. Locul foarte fotogenic!

Dongdaemun design Plaza găzduiește diverse expoziții de design, în galerii prezintă lucrări ale unor artiști celebri, suntem pur și simplu obligați să viziteze oamenii într-un fel sau altul legătură cu designul și arhitectura.

Costul de intrare la expoziție începe de la 9000 KRW, și doar intră în clădire și plimbare prin formele sale bizare și coridoarele pot fi complet libere.

Piața este imensă, care nu este acolo: rânduri nesfârșite cu haine, pantofi. Umbrele neobișnuite frumoase - un mare suvenir pentru memorie, am cumpărat acest lucru pentru 13 000 KRW. calitatea deja verificată pe vânturile de pe litoral - super!

O mare cantitate de optică este atât ieftină, cât și de marcă.

Suveniruri, meșteșuguri, șosete - aceasta este dragostea! Noi, din Seul, am adus 25 (.) Perechi de șosete.

Pungi, portmonee, rucsaci - noul nostru prieten de camping - un rucsac imens albastru, am cumpărat și în Seul.

Cosmetică, bijuterii - este totul! Și în plus față de rândurile nesfârșite - un număr mare de magazine cu mâncare - coreeană autentică, reală!

Trecând pe piață timp de trei ore, am realizat că am făcut ceea ce trebuia, venind aici în ultima zi, altfel ne-am fi riscat să ne petrecem prima zi aici în prima zi.

Cu saci de cumpărături pline, am mers la hotelul nostru pe jos. Pe drumul fotografiat la poarta principală Namdaemun.