Prodigy (prodigy), biografie de grup, recenzii

Biografie:

Sunt din Marea Britanie.

Dupa un single de succes de debut, trupa a intrat in turneu in Marea Britanie, interpretand mai ales in cluburi subterane mici. Dar deja primul lor concert străin din Italia a fost primit cu entuziasm de raviurile italiene. Ei au proclamat Prodigy cel mai bun grup al scenei de atunci rave.

Dupa lansarea cu succes a single-ului lor de debut, trupa a mers in turneu in Marea Britanie, interpretand mai ales in cluburi subterane mici. Dar deja primul lor concert străin din Italia a fost primit cu entuziasm de raviurile italiene. Ei au proclamat Prodigy cel mai bun grup al scenei de atunci rave.

în vârstă de 22 de ani, Liam a fost atacat agresivno muzicieni minte din acel moment pentru a depăși conceptul de „Iubire, pace și fericire“, care a dominat scena de dans de la începutul anilor '90. Liam - un pianist clasic instruit, a cărui ambiție de a „face un cuplu de piese“, au fost îngropate dintr-o data, asa ca Liam este acum concentrându-se pe menținerea statutului reprezentantului cel mai de succes al scenei hardcore. Combinând un sunet unic, hip-hop si muzica house buzumnoy pentru o lungă perioadă de timp pentru a putea adăuga subteran britanic și să câștige respectul comunității muzicale.

Înainte de lansarea "The Prodigy Experience", nimeni altcineva nu a putut lansa un album de succes cu dans plin de succes. Debut Prodigy. Cu toate acestea, el a încălcat regulile până acum de neclintit. Albumul a constat în noul material al trupei și a combinat cele mai de succes remixuri cu single-urile anterioare, care a fost apreciat de mii de oameni care au cumpărat CD-ul. Albumul a intrat imediat în topurile britanice și sa stabilit pe locul 11. Discul a fost recunoscut ca fiind "de aur". După câteva zile, "Experiența" a fost # 1 și nu a coborât de partea de sus a paradei de 25 de săptămâni!

Următorul single "Out of Space" sa aflat imediat în "Top 15", precum și în versiunea precedentă "Wind it Up". În ciuda succesului uriaș al Prodigy. Liam a simțit nevoia de a-și îmbunătăți stilul. Din cauza turneelor ​​nesfârșite din Australia, Olanda, Germania, America, datorită lucrărilor de remixare a melodiilor pentru Jesus Jones. Frontul 242 și Arta zgomotului, Liam a fost supus influențelor muzicale noi. Și el a vrut să reflecte acest lucru în lucrările sale viitoare. După cum a exprimat-o: "Am înțeles că grupul trebuie să progreseze și să se dezvolte, trebuie să meargă înainte și înainte".

Liam Paris Howlett

Liam este persoana principală din grup. El compune, interpretează și înregistrează aproape toate melodiile Prodigy. Principalul loc de muncă al lui Howlett este studioul său de acasă (studiourile Earthbound Studios). Liam are cunoștințele de pianoforte clasice, și are, de asemenea, o bună cunoaștere a artei de DJ. Centrul de Cariera sa muzicală a început cu rolul DJ din echipa de hip-hop local „Cut 2 Kill“, care mai târziu a plecat, deziluzionat cu cultura hip-hop. După aceea a câștigat în bani de construcție a cumpărat el însuși primul său sintetizator „Numele acestui sintetizator Moog Prodigy a dat mai târziu numele viitorului Liam Group Liam -... Un mare fan al filmelor de groază Multe piese Prodigy conțin mostre din diferite filme de groază, cum ar fi“ Poltergeist III „(Crazy Man) și“ The Shining „(The Heat Energia). în casa lui Howlett conține chiar unele colecție de lucruri din diferite filme de groază., de exemplu, în camera lui, în picioare sicriu șase picioare adaptat la bar. se zvonește că în camera de zi Liam este un acoperiș verde de trei metri a.

Maxim Reality (Keith Palmer)

Kate este probabil cea mai faimoasă persoană din grup. Kate este fața lui Prodigy. În primul rând, este legată de apariția sa și de modul ciudat de comportament pe scenă. Aproape toate părțile de pe corpul lui Keith sunt perforate și pictate cu diverse tatuaje. La spectacole live Flint se comportă ca un maniac care a evadat din spitalul de psihiatrie el încearcă să se încălzească mulțimea, uneori pulverizare publicul cu apă sau oplevyvaya-le. El chiar a oferit o dată pentru a se stabili pe foc într-una dintre performanțele trupei, dar, mulțumesc lui Dumnezeu, a fost descurajate. Ca un copil, Kate îl iubea pe Pink Floyd și întreaga cultură rock britanică. Acest lucru este evidențiat și de imaginea lui din acele vremuri: părul lung, jacheta de piele. Kate a călătorit foarte mult pe motocicleta sa și a călătorit în multe locuri diferite. În anii '80, el, ca și ceilalți membri Prodigy. a fost îndepărtat de cultură și nu a ratat o singură petrecere raves. Dar, în ciuda imaginii unui psihopat, Kate este o persoană foarte bună și simpatică. Unul dintre hobby-urile lui preferate este în grădină. Dar asta este cu adevărat Kate bolnav, așa că este vorba de curse de motociclete. O motocicletă pentru el este TOATE! Cred că toată lumea își amintește cum Kate a speriat toți fanii Prodigy. aproape de rupere pe o motocicletă. Sa intamplat cu doar cateva saptamani inainte de concertul de la St. Petersburg.

Singura fată care a jucat vreodată cu Prodigy. Ea era prietena lui Keith și se despărțiseră adesea într-o varietate de cluburi din Essex. Dar, după semnarea contractului cu XL-Recordings, nu a vrut să se alăture ciclului de spectacol și a părăsit formația. Pe primele single si doua albume, Prodigy Sharky este mentionat in sectiunea "Thanks".

Chitaristul Prodigy la spectacole live. De la începutul anilor 80, Gizz a jucat în diferite trupe de punk. Gizz sa născut și locuiește în Peterborough și, din copilărie, la cunoscut pe Maxim. În timpul turneului grupului său "Câini englezi", Gizz a auzit "Muzica pentru generația jilted", apoi a devenit fan al Prodigy. Odată, dintr-un jurnalist, el a aflat că Liam căuta un înlocuitor pentru Jim Davis, care la acea vreme vorbea cu Prodigy. Și fără să gândească, a profitat de această ocazie. Acum, Butt joacă în propria sa formație "Janus Stark". Aceasta este o buna echipa britanica de punk cu un sunet interesant. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul lor.

Bateristul și, uneori, chitaristul pe spectacole live Prodigy. Am jucat în echipa "Real TV", care sa prăbușit anul trecut. Acum cântă cu propria bandă "Happy Gilmore".

Cea mai mare grupă. câcat.

Recomanda artistului prietenilor: