Lucrați în compania втб 24 de recenzii de personal

Lucrul în VTB 24 este foarte prestigios și respectabil.

Lucrul în VTB 24 este foarte prestigios și respectabil. Echipa este o echipă unită.
Și înainte și acum consider acest loc de muncă drept cea mai bună alegere. dar, din nefericire, nu lucrez acolo acum.

Din plăcut - un nivel ridicat al salariilor, există o oportunitate de a câștiga foarte mult. Compania oferă o astfel de oportunitate!
De la neplăcut: zi de lucru neregulată. Dar dacă vrei să câștigi foarte mult, trebuie să trăiești la locul de muncă. Să vină devreme și să plece, când oamenii obișnuiți deja se culcă. Adesea plecat pentru un taxi, deoarece transportul public deja într-un astfel de moment nu merge (22.00-23.00).

Nivel ridicat de salarii, bonusuri bune, personal prietenos, conducere adecvată

Profesioniștii nu au nevoie

La fel ca cele mai multe bănci, VTB 24 a adoptat strategia de mai multe bănci mari din Rusia: este mai bine să ia de pe stradă cu nici o experiență și să le plătească un ban, decât să-și păstreze angajații care au lucrat mai mult de un an, pentru că cei tineri, fără experiență va „plug“ treaz odihnă, doar pentru a câștiga un loc și a avansa. zi de lucru ale angajaților operaționale cel puțin 13 ore, fără complexul program de prânz normal (ieșire mic), planurile pune la Moscova meryaya pare să le numai în orașul lor. Este dificil să faci planuri. A fost un concept "minunat" ca "eficiența operațională a angajatului", deci, dacă nu sunteți eficient, veți participa fără regrete. Spiritul corporativ a dispărut în urmă cu aproximativ 5 ani. În fruntea planurilor, nimeni nu se gândește la confortul angajaților. Un software dezgustător de lucru. Inovația - un capitol separat în activitatea VTB 24. Se pare că inovațiile (strategii software) sunt dezvoltate, în cazul în care numai pentru oferta lor și introducerea primei plătite, precum și modul în care acestea afectează efectiv activitatea băncii - nu contează. Dezvoltați, acest sentiment, diligența, care nu au nicio idee despre opera operațională. Modificările standard la o rată de 1-2 ori pe lună. Nu folosit pentru a fi instrucțiuni ușor (cu linie de produse), iar acum, că algoritmul afundat dorit de acțiuni, este necesar să se caute prin 2 sau chiar 3 instrucțiuni sau regulamente. Torturat cu teste, în timpul programului de lucru nu există timp, deși în ziua liberă veniți să-l luați.

dacă intrați într-o echipă prietenoasă, cu o îndrumare adecvată, atunci va fi mai ușor să trăiți și să lucrați