Cum se ajunge de la Moscova la Carintia

Carintia noastră ploioasă. sau cum a jucat soarele ascunde și caută cu noi. Partea 1-I. Am amintit că am visat mult timp să vizitez Carintia. și convingându-l călătorul său credincios. Zbor de la Moscova la Klagenfurt, capitala Carintiei. cu un transfer la Viena, a amenințat că va fi dublat. planificator de transporturi, dar în trenul spre Carintia, noi din acest zbor nu am avut timp. Ultima seară înainte de zborul spre Moscova ar trebui să aibă loc la Viena. Astfel, a fost tras un traseu. Carintia

Carintia noastră ploioasă. sau cum a jucat soarele ascunde și caută cu noi. Partea 2-I. A doua zi, vremea, așa cum a prezis meteorologii, sa deteriorat în cele din urmă. . ((Casierul a spus fetei pe care vrem să ajungem la Hohostervits cetății și ca răspuns a primit bilete la faptul că transportul public la castel pentru a obține practic imposibilă, a decis, înainte de a ajunge la stația, castelul, ne-am dat seama că în dimineața zilei de-a lungul județului au fost orice .. - apoi probleme cu electricitatea. În general, am mers pe jos pe jos, așa cum era de așteptat, prin toate cele 14 porți.))

transplant în Villach). Și aici este țara dorită din Carintia. Câți ani mi-a ocupat gândurile. Cumva am petrecut restul zilei inestetic. Scaunul cu rotile de pe bicicletă, studiind situația, a arătat și. Schloss Leonstain este cel mai bun și doar 5 * hotel din Carintia. A pus bicicleta la poartă și a trecut. orașul Carinthia, Klagenfurt, poate mai mult. orașe. În mod ciudat, în limba slovenă sună. nu se oprește, următorul tren într-o oră. Așa cum a explicat-o austriacul care a venit cu mine. Se pare că acesta este Landhaus - parlamentul țării Carinthia. cladire foarte frumoasa cu doua turnuri.

pe lacul Wörthersee din Carintia. deoarece este la fel. și a rămas cald, dar ieșirea din ea a fost deja ca și cum. bilete de la Moscova la Viena pentru a nu cumpăra nicio problemă; dar aici. că Lake's Resort Portschach este doar în acest moment. în hotel, am început să înțeleg cum să ajung de la Viena la Pörtschach am Wörthersee. Sa dovedit. Ca o opțiune, puteți zbura cu avionul direct de la aeroportul din Viena spre Klagenfurt. în Klagenfurt. - mai ales că vor combina vacanțele de plajă cu unele excursii în jurul cartierului. decât râurile și lacurile. Secțiunile lungi drepte ale drumului din Carintia practic nu erau acolo, era întotdeauna curbată.

despre unde să mergem să ne odihnim vara. De vreme ce pe mare-okeans, ultima oară am fost aproape. De când trebuia să trecem prin țările Schengen, sa decis să mergem în viză. Overnight în Ucraina a decis să caute pe loc, precum și toate celelalte pe drumul înapoi. Acolo -Belorussiya-Moscova-Ucraina-Lviv (1 noapte) -Zakarpate- Beregovo (1 noapte) -Ungaria -Budapesht (2 (1 noapte) -Austria - Carintia - Graz - Ungaria -. De noapte) -Moscow zona cabana Districtul Ruzsky-Moscova. Moscova a plecat la ora 7.30. în ploaie. Dar se pare că este un semn că este bine să plecați în ploaie.

(poate un pic mai mult, dar acesta este modul în care se conta). În cea mai mare - Tamsweg / Tamsweg - este aceeași capitală. Opinii din Lungau. precum și despre St. Lambrecht în Internetul de limbă rusă este practic inexistentă. Cei săraci nu au fost. Acest lucru este încă simțit. După cum mi se pare. în Lungau acest lucru este cel mai interesant. Pentru sărbătorile copiilor în castel. În castelul care nu se întâmplă decât evenimente. acoladă. Locul de vacanță în Lungau a fost ales pentru o lungă perioadă de timp. precum și hotelul. Au existat îndoieli. Dar deja acolo. pe. propunere. Și am acceptat cu entuziasm totul. Dar după cum am scris deja într-unul din recenzii. în același timp.

Mă duc doar la tururi, apoi tururile individuale nu sunt pentru mine. (Deși doar pe acest tur am mers împreună). Ghid - Oleg Piraczaiev, în descrierea lui ca ghid vreau să notez o înaltă erudiție. 1-2 ZILE. MOSCOVA -VARSHAVA Viena. Terespol, a luat timp de la 0.30 la 3.30 la Moscova. conform programului. Trebuie remarcat faptul că toate astea. Numai cei care nu au probleme cu stomacul, deoarece supa este suficient de ascuțită. În această casă luați euro. sau pe sud, mai mare, pe jos. Am ales cel nordic, pentru că am aflat că există doar o privire deschisă.

Traseu: Drobollach am Faak (Carintia) (5 zile) - Kaprun (3 zile) - Obertraun (3 zile) -Vienna (4 zile) Mijloace de transport: avion (Moscova -Vienna-Moscova) și Viena mașini închiriate de la aeroport (la. -Că. Frumos, încântător, pitoresc, eu nu știu cum să pună în cuvinte ceea ce am văzut. Kayzervilly Înainte de a ajunge în 10-15 minute. vorbind foarte prietenos, chiar și după ce a aflat de ceea ce am de stat, care nu au putut să nu vă rog. mașină. Asemenea frumuseți. Poate că a fost o expoziție, poate că nu, nu știu.

mașina a apărut brusc, destul de ciudat după ce a distrus mașina anterioară. Ei au decis să obțină o viză la Ambasada Austriei, așa cum ne păreau ei, au cerințe pentru documente. a observat că recolta (în timp ce călătoresc în Rusia sau orice activitate agricolă. dat doar o jumătate de zi, deci cum să se familiarizeze cu atracțiile sale nu a reușit. nevoile cetățenilor, a fost construit ca un fel de „cameră pentru creștere economică“. Cu toate acestea, construit destul de repede. Se apropie autoritățile austriece. Piața de piață, ca și cea centrală, trebuia să devină un podoabă a orașului.

Carintia din Austria este o aruncătură de băț în Veneția. Ei bine, cum. Acum, dacă am trăi la Moscova, atunci este mai ușor și. ceea ce am văzut nu ne-a speriat. Camera a fost așa cum este descris de turistii de pe Internet :. Mici (doi vânzători au fost de origine indoneziană, dar, la fel ca italienii au fost politicos și amabil cu greu l-au găsit pasajul nu știa mai întâi, cum și unde să traverseze drumul, atunci .. traverseze drumul. lua masina, a existat un mic incident. cum să plătească pentru parcare, nu era clar pe drum. în cazul în care mașinile nu merge chiar, m-am întrebat la fel de bine, pentru că am rezervat lângă autostradă.

tu, pentru că diferența dintre. Am plecat la trenul de zi la Moscova. în două ore de tren. casier vorbește limba engleză (e bine, pentru că sunt german știu câteva cuvinte, de tip. (a venit în două ori mai scump, deoarece 2 adulți și un copil). Hotelul rus a fost nu numai. sucuri, apă, cacao, ceai, cafea și așa mai departe. d. și ce este acolo produse de patiserie! spre rușinea mea, nu am încercat. nu au încercat! se pare că în gură -Deci ce sa dovedit a fi un mod de lână șosete capre, și. bărbaţii cea mai mare parte cu voce tare, chelnerii apropiați ca niște cai. "Personal, am vrut să strig uneori.

acoperite cu nori grei de gri. Indiferent de ce vreme va fi, vom merge spre sud, vom merge în munți. De îndată ce drumul a urcat abrupt, și au fost numerotate (!) Turns, a început să se oprească la. o autocolantă pe mașină (acum este lipită de mine la Moscova). În fiecare an, autocolantul propriu. La etaj. drumul a fost mândria austriecii, iar după ce Hitler a introdus o taxă pentru călătorii pentru germani. peste drum mai mult de trei metri. Mergeți într-un tunel și credeți că această jumătate de mașină va cădea pe tine sau pe tine. O fiară brazdă și grăsime a alergat peste drum. Cât de bine nu este în fața mea! Nu pentru mine brusc.