Recenzii (43) Casa centrală de cultură a lucrătorilor feroviari de la Piața Komsomolskaya, 4

Opinia mea personală. O impresie foarte plăcută a fost făcută ieri în această sală. Sala este mică, confortabilă, totul este atât de moale și plăcut) Adevărul dintre rândurile de scaune este mic, dar este standard. Bufetul aici, chiar și cu o scenă) Prețurile în acesta sunt mai ieftine decât în ​​teatre. Cafea pentru 140 de ani, deși de obicei este în jur de 200-250r.Dazhe și nu vă puteți gândi că lângă cele 3 stații există un loc atât de elegant). Am fost ieri la un concert dedicat Zilei feroviarilor. RZD nu a stat la baza primului-ministru al grupului, Julia Nachalova. Tatyana Ovsienko, Renata Ibragimova și Alexander Albert (participant la voce). Impresionat, de fapt, ultimul și Ovsienko.

Opinia mea personală. De-a lungul ultimilor 10-15 ani le place Teatru și Concert Hall TSZHKZH repertoriu, concerte si atmosfera. Desigur, unul dintre locurile cele mai remarcabile: Interiorul este proiectat pentru cinci puncte, o locație excelentă (linia de demarcație Ring și trei stația de cale ferată ..), biletorov prietenos serviciu și, desigur, de asemenea, un snack-bar care merita o evaluare cinci plus. gamă excelentă de: produse de patiserie proaspete, zhuleny, tiramisu, un decente sandwich-uri de pește de dimensiuni, cafea proaspăt preparată aroma revigorează la intrare).
Există un minus, nu există alcool în bufet și sunt organizate mici concerte. (
În general, datorită organizatorilor și angajaților CCPM. În acest loc există o problemă care va veni din nou.

Opinia mea personală. Pe zona de 3 statii este TSDKZH - o cameră mare, pe scena care joacă spectacole și concerte. Am fost acolo în piesa "Omul și femeia: Povestea aventurilor". Este câteva povestiri scurte despre relațiile dintre bărbați și femei în performanța Miroslava Karpovich (Fetele lui tati, Anul Nou tarifare) și Mark Bogatyrev (bucatarie) povestiri Ironic, în care va fi capabil să te cunoască și rupe actorii de partid de dans. Apropo, în acest spectacol totul este foarte interactiv. Actorii pe scenă pentru a comunica cu publicul, să le pună întrebări, oferă să facă dans mută împreună (mai ales amuzant sa întâmplat pentru a face „mash“, cu Mira) și de a face selfie cu sala de spectator) Ne-am așezat pe al 3-lea rând de tarabe din dreapta scenei. Totul este audibil, totul este vizibil. Fotolii sunt destul de confortabile, moi. Tavanul este foarte frumos în hol. Fii atent la asta!)

Opinia mea personală. Am fost la TsDKhD pentru "Tram Desire". Biletul cumpărat cu puțin timp înainte de joc și nu mai trebuia să aleagă; în alte teatre nu existau bilete. Au existat îndoieli cu privire la TSDKZH - amplasate pe o suprafață de trei stații, dar încă nu un teatru, dar casa kultury.Kogda luat în interior, a fost placut surprins - interior este foarte, foarte frumos, mai bine decât în ​​unele mici teatrah.Zal TSDKZH - parter și primul etaj. Nu am avut noroc, locul meu a fost pe mezanin, și chiar și cel mai extrem pe rândul 4. Din acest loc am văzut doar vârfurile actorilor, iar unele scene în general erau ascunse de ochii mei. Audibilitatea lasă mult de dorit. Actori a vorbit destul de tare, dar unele cuvinte nu au fost citite din cauza marilor vysoty.Nesmotrya toate aceste neajunsuri, spectacolul a fost foarte interesant și am uitat toate neudobstvah.Vyvod du-te aici este în valoare, dar este mai bine să ia bilete în avans și la sol.

Opinia mea personală. 5.1.15 a vizitat TsDKhD, o performanță de 19 ore. Hainele spectatorilor care au venit la acest spectacol nu au fost acceptate până când nu au dat toate hainele spectatorilor anteriori. Noi, ca oameni obișnuiți, am venit o jumătate de oră și am așteptat aceste jumătate de oră, până când piesa se termină și oamenii pleacă. Trebuie remarcat faptul că în hol existau o înfrângere teribilă, spectatorii performanței anterioare nu au putut intra chiar în foaier datorită spectatorilor noi. Nu am văzut o astfel de groază de mult timp. În plus, spectatorii noi au fost nevoiți să stea într-un proiect. Această rușine agravează în mod semnificativ impresia teatrului. Nu mai veni!

Apropo, însoțitorii de la vestiare s-au comportat mai mult decât corect, nu au plângeri.

Opinia mea personală. În TsDKD a fost de două ori la întreprinderi. Sincer, si camera si hol cu ​​scara placut surprins! Într-o frază „casă de cultură“ a evoluat un fel de prejudiciu, așteptându-se un fel de „lingura“, dar, de asemenea, aici „calea ferată“. Spre surprinderea mea mare, așteptările nu au fost justificate. Desigur, acest lucru nu este Teatrul Bolshoi, dar pentru Casa de Cultura, voi numi in siguranta locul luxos. Umblați prin sala deși nu prea mare înainte de spectacol - este o plăcere. Pe pereți atârnă picturi, există o mulțime de canapele și bănci. Există, de asemenea, o sală cu mese și etapa (am cumpărat un loc acolo la gustări bufet ^ _ ^). În ceea ce privește publicul, vă va spune, în ce loc nu ar avea un bilet, toate pentru a fi o imagine de ansamblu mare și audibilitate. Singurul lucru care nu va fi foarte confortabil pentru persoanele cu picioare lungi în mezanin, tk. distanța dintre rânduri este foarte mică. Dar, cu o performanță interesantă, nu o veți observa. ))))

Opinia mea personală. Companie excelenta, trupele sale nu exista. Numai un minus este prețul. Politica prețurilor sa schimbat după reparație, iar înainte de reparare sala și scaunele erau confortabile. Prin urmare, din păcate, nu mergem cât de des ne-ar plăcea. Odată ce au luat bilete pentru cupon, dar încă nu sunt convenabile, trebuie să mergi să cumperi bilete, în timpul orelor de program. În cazul în care finanțele sunt ordine, luați biletele la CCPM nu va regreta.

Opinia mea personală. Fără parcare, angajați nepoliticoși, nu-mi place totul, e cald în hol - nu este nimic de respirație. La mine, o mătușă și-a pierdut cunoștința și, la cerere, pentru a întreprinde ceva de genul aerului, sa spus că nu este posibil într-o formă nepoliticoasă.

Opinia mea personală. O mare piesă de actori. Actrița Volkova doar o stea, Rudberg a strălucit și în rolul lui Khanuma s-ar deschide și mai puternic. Multe mulțumiri personalului TsDKhD, ele lucrează fără probleme și rapid.

Opinia mea personală. În general, impresiile au rămas cele mai pozitive. Cameră suficient de confortabilă, spațioasă și modernă. Bună acustică, puteți vedea cu claritate scena, deși, desigur, nu am încercat să privesc din rândurile foarte îndepărtate. Convenabil, lângă metrou.

Opinia mea personală. Am fost cu copiii din TsDKZH pe o poveste muzicală pentru copii. Clădirea în sine, interiorul, acustica, scaunele confortabile mi-au impresionat și copiii. Biletele pe care le-am avut la mezanin și vreau să observ că a fost foarte frumos să vezi întreaga scenă. Cât de bine este că există un astfel de teatru de construcție în orașul nostru.

Opinia mea personală. Sala, așa cum o înțeleg, este închiriată pentru producții de teatru. Dar producătorii lucrează la nivel. Performanțele sunt oferite întotdeauna spectatorilor interesanți atât în ​​conținut, cât și în producție. Și, desigur, compoziția artiștilor implicați în ea. Cele pe care le vedeam la televizor se vor juca în fața dvs. pe scenă.

Opinia mea personală. Sala de concerte este super! Dacă îl vizitați, vă aflați într-un alt moment. Și uneori se pare ca un basm. Designul sălii este de o frumusețe extraordinară. După ce vizitați un astfel de loc de mult timp, există emoții pozitive.

Opinia mea personală. Aceasta este o sală uimitoare, când vedeți numai clădirea pe care o provoacă deja o furtună de emoții și atunci când admirați și mai mult. Într-o cameră perfectă, se joacă muzică live, sunetul este perfect. Uitați totul și scufundați-vă în lumea muzicii.)

Opinia mea personală. Aceasta este o sală foarte mare și confortabilă, există un număr mare de persoane aici, adesea există o performanță excelentă a stelelor, acest desigur și un bufet magnific, aici sunt vândute cele mai delicioase chifle.

Opinia mea personală. O sală frumoasă și destul de mare, în care ascultarea muzicii este o plăcere. Când stai și ascultă un fel de discurs la început, nici măcar nu acordă atenție caracteristicilor sunetului din hol, dar continuarea concertului arată clar că aici este ceva neobișnuit

Opinia mea personală. Una dintre cele mai mari săli de teatru și concerte pe care le cunosc. Un loc minunat pentru a merge cu o fată. Aici este dată una dintre cele mai bune spectacole teatrale ale timpului nostru.

Opinia mea personală. Îmi plac astfel de construcții. Este acest interior care creează o anumită notă de solemnitate, aristocrație. Interior interior de înaltă calitate, acustică calculată. Da, totul este audibil și vizibil!

Opinia mea personală. Se pare că o instituție culturală poate fi aproape de trei gări. se pare. Casa centrală a culturii feroviare este o sală confortabilă și modernă, unde puteți vedea spectacole și întreprinderi interesante. Prin urmare, dacă vedeți ceva valabil în TsDKD, atunci puteți lua în siguranță bilete acolo, ar trebui să vă placă.

Opinia mea personală. De două ori m-am dus aici cu prietenii mei la concerte de muzică live. Mi-a plăcut foarte mult, muzicienii italieni au venit cu o mare orchestră. Sala este făcută în așa fel încât sunetul pe care îl face să fie turnat în mod direct și este foarte plăcut să ascultați instrumentele.

Opinia mea personală. Este grandios! Din păcate, am vizitat aici doar o singură dată. Mi-a plăcut cu adevărat. Atât de mulți oameni! Toți sunt oameni frumos îmbrăcați, inteligenți. Era frumos să stai alături de ei, iar scaunele erau foarte confortabile, fără să observe cum a zburat timpul.

Opinia mea personală. Impresionanta frumusete a acestei institutii. O cameră șic, o mulțime de impresii, coloane, marmură, deveni și putere! De asemenea, spectacole de divertisment minunate sunt pe această scenă! Bravo! Vreau să revin în această atmosferă din nou și din nou!

Opinia mea personală. A fost într-o dată și a fost plăcut surprins de arhitectură,) o clădire frumoasă se dovedește! Și combină 2 funcții, care, în sine, este rece și răcoros,))) performanța a fost plăcută, actorii au jucat curaj! Deci, vom merge din nou cu părinții noștri.

Opinia mea personală. Bunicul meu a fost un lucrător feroviar și de multe ori mi-a spus despre "TsDKD". Recent am vizitat primul teatru. Am descoperit o lume nouă: colorată, plină, viu. Trupa teatrului este pur și simplu strălucită! Îi plăcea locația teatrului - aproape, metroul și gara. În așteptarea unei vacanțe, sunt dornică să revin la teatru din nou!

Opinia mea personală. În cazul în care altceva să se odihnească după muncă, cum nu în casa de cultură a Railwayman. Mai ales la sfârșit de săptămână și sărbători. În plus, nu este departe de locul de muncă. Atmosferă frumoasă, cafenele, minunați artiști. Vă bucurați mereu de un concert sau de un spectacol. Încărcați energia pozitivă.

Opinia mea personală. Multe concerte am fost aici și capturat pe aparat de fotografiat, o mulțime de diferite tipuri de accidente aici a fost in timpul unui spectacol de stele pop, deci, dacă doriți să vedeți - vă rugăm să contactați biroul de bilete).

Opinia mea personală. Sala de concerte foarte frumoasă. Îmi place să vin aici foarte mult. Deseori există spectacole pe teren și întreprinderi. Sala este foarte veche și populară pentru spectatorii de teatru. Este un bufet foarte bun și, în general, foarte frumos. Asigurați-vă și cumpărați bilete în siguranță.

Opinia mea personală. Îmi place Casa Centrală a Culturii Lucrătorilor Feroviari pentru o lungă perioadă de timp deja. Doar săptămâna aceasta cu soțul ei au fost în piesa "Cuppletists" - aceasta este o comedie lirică a lui Olga Anokhina. Cu toate fețele foarte recunoscute în seriile cinematografice și TV: B. Shcherbakov, E. Kazarinova, A. Noskov, V. Feklenko, M. Karpovich. Mi-a plăcut performanța.

Opinia mea personală. Mi-a plăcut această sală de concerte, s-au aflat într-un fel la joc, au jucat diferiți actori, a fost interesant să-și vadă jocul în direct, nu doar la televizor. Pentru iluminare, sfătuiesc pe toată lumea să meargă la spectacole uneori.

Opinia mea personală. Unul dintre cele mai bune locatii de teatru si concert al capitalei. Performanțe excelente, actori celebri. Teatrul în sine este chic, frumoase candelabre, totul este foarte curat și ordonat. Au luat bilete la etajul al doilea, dar la intermitență au coborât și au luat locuri goale aproape pe scenă. Mi-a plăcut jocul. Atunci Andrei Chernyshevsky a jucat și chiar am vrut să-l văd trăit. În general, există ceva de ales.

Opinia mea personală. "TsDKZH" este necesar să se admire deja cu privire la abordarea la aceasta, astfel de frumoase neobișnuite formează clădirea. Îmi place foarte mult să merg acolo pentru spectacole și mă duc destul de des. Priveau deja multe spectacole. Foarte confortabil și frumos auditoriu, în special transformat după o renovare recentă, restaurând stucul magnific. Locurile convenabile, scena este clar vizibilă. Sala din apropierea intrării în hol este mică și nu există scaune și bănci mici, dar amintiți-vă încă de neuitat Ostap Bender, care a vizitat această instituție în timp util.

Opinia mea personală. Mă duc aici rareori, dar întotdeauna cu plăcere. Performanțele de performanță sunt date aici. TSDKZH situat pe o suprafață de trei stații de pe Komsomolskaya și anume îmi place clădirea - .. Clădirile vechi din Moscova, care formează un singur ansamblu arhitectural situat în apropiere de Kazan Station. În plus, și în interiorul clădirii este proiectat, în opinia mea, foarte bun. cu succes. Aici puteți lua bilete la cea mai recentă galerie, dar totul este bine să vedeți și să auziți. Sala este mare, confortabilă, modernă și veche în același timp. fotolii moi și confortabile de catifea (deși dacă stai în primul rând al cercului rochie, picioare înghesuit, dar este un inconvenient minor, în special pe fondul faptului că, indiferent unde stai, veți vedea în continuare toate))). După cum am scris deja, aici s-au petrecut mai mult spectacole. Și, desigur, ei joacă actori foarte populari și media. Deci, orice excursie aici, chiar dacă performanța nu este foarte bun (din păcate, se întâmplă uneori, cu toate că gustul și culoarea, după cum știm, prieteni nu))), este încă privitorul are întotdeauna posibilitatea de a vedea și auzi direct preferat sau pur și simplu celebru actor.
Și este foarte convenabil să ajungeți aici - de aici, considerând că TsDKD este doar în centrul întregului hub de transport. Există trei stații de cale ferată, mai multe stații de metrou în apropiere și TTK în 10 minute de mers pe jos, precum și tramvaie, autobuze, taxiuri. Și, de asemenea - o mulțime de puncte de vânzare, inclusiv un magazin "Moskovsky", o mulțime de cafenele, etc În general, îmi place acest loc!

Opinia mea personală. În jocul antrepriznom "Familia aventuroasă" sunt doar 4 persoane: A. Panin, A. Matrosov, V. Tarasova și neschimbate T. Kravchenko. Actorii au jucat cu o asemenea clipire! Era evident că ei dădeau fraze învățate, dar improvizația se referea la acest subiect și, de cele mai multe ori, ei înșiși au râs de cuvinte și fraze individuale. O asemenea forță, o atmosferă incendiară - este perfectă pentru o comedie care a dat mult plăcere atât artiștilor, cât și publicului.