Dinamită pentru pescuit cum să faci

Despre Jocuri de jocuri Jocuri sportive Jocuri sportive de apă Pescuit Pescuit super-dinamită. Jocuri sportive Jocuri sportive pe apă Pescuit. Raportați o problemă în joc. Anulați un mesaj despre problemele din joc. Despre Poki Poki este o platformă web cu peste 30 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Mikhail Uzov Inteligență artificială. De unde sa cumperi dinamita pentru pescuit? Constantin Expert. să voteze acum 4 ani Completate acum 4 ani. Am aflat despre acest activator destul de recent, dar am ajuns la plăcere.

Pescuit cu dinamită - Wikipedia

Lucrează cu adevărat, deși nu a avut încredere inițială. Am ezitat mult timp înainte de ao cumpăra. Dar voi fi sincer surprins de acțiunea sa. N-am avut niciodată asemenea capturi. Chiar și în acele locuri unde nu mă muscam practic, acum mă mușcă bine. Andrew, aici este sotul meu, de asemenea, a fost o părere atât de dubioasă despre toate aceste inovații Da, și eu însumi nu am crezut cu adevărat. Dar, datorită consultantului, cine ma convinge să încerc în cele din urmă. Acum știu sigur. ce să-mi pun soțul în cutia lui pentru pescuit! După ce am citit recenzii entuziaste despre Dynamite, am vrut, de asemenea, să încerc acest miracol. Am cumpărat-o pe Internet, avem un oraș mic și numai viermi și viermi sunt în vânzare.

Dinamită pentru pescuit cum să faci

Bunurile au sosit repede, iar noi cu oamenii ne-am adunat repede pentru pescuit. Toată lumea pescuia cu propria sa momeală, sunt cu Dynamite. Diluat în apă, adăugat la terci, lăsat locul de prindere, a început să aștepte. În aceeași soluție, viermii au fost scufundați în fața duzelor. N-am crezut niciodată că voi prinde atât de mulți pești - două pungi!

Pescuitul fără o tijă de pescuit - cum să prindeți pește fără linia de pescuit, cu cârligul și cu uneltele de pescuit

Toate peștii s-au adunat în jurul meu, ea a fost literalmente nebună cu alimente complementare și a sărit pe cârlig. Este într-adevăr Dynamite.

• Dynamite - Vânătoare / Pescuit - 1677charlesdr.effers.com

Acum câteva săptămâni am fost invitat de prietenii mei să meargă la pescuit. Pescuiam pe lacul de lângă lunca Volga-Akhtuba. Pestele nu este foarte mult, dar natura este bună. Timp de câteva ore, prinderea unui pește mic pentru supă. Apoi, unul dintre invitați a sugerat să utilizeze activatorul pentru capturarea DYNAMITE EFFECT. Sincer în toate aceste escrocheri, nu am avut niciodată încredere. Dar după 2 ore de prindere au fost prinși 11 kilograme de pește. Plângi atât pentru prădători cât și pentru pești pașnici. Rezultatul a fost satisfăcut. Îmi place, de asemenea, nu se aștepta un astfel de succes răsunător de la ieșirea sa din rezervor, principalul lucru este ca activator începe să acționeze rapid și pentru o lungă perioadă de timp, am avut timp să rămânem viermi numai, în timp ce prietenii mei de pe cealaltă parte eu sunt doar gelos de a privi la ea așa cum am făcut cu mâna pe mâini , pentru a e muscatura de activator este destul de inofensiv și nu sunt descurajați, ci mai degrabă ademenește peștii care mușcă cu ușurință, fără teama de umbre pe pescuit de apă. Sunt incantat cu dinamită activator muscatura, cu norocul meu, e doar nu-mi găsesc nu se poate prinde o mulțime de pește, și prietenii întotdeauna distractiv de mine.

Dar acum le-am arătat că totul este în mâinile mele. Am folosit activatorul și am plecat cu un trunchi plin, iar prietenii chiar și pe găleată nu au prins. Deci voi comanda mai mult. Mulți nu știu cum să pescuiască. Personal, eu sunt un activator muscându-se Dynamite este destul de potrivit. Am încercat multe, dar eu prefer. Mai puțin de cinci kilograme nu-l aduci acasă, dar acesta este un indicator. Un număr de bărbați pescuiește, dar nu există un astfel de efect.

• [email protected]: De unde sa cumperi dinamita pentru pescuit?

Ne-am întors acasă cu o excelentă captură. Momeala este foarte practică și la un preț nu este foarte diferită de celelalte. Aparent, într-adevăr acest efect asupra peștilor este acest produs. Ei au fost acolo timp de trei zile, prima zi a avantajului special de a folosi dinamita nu a dezvăluit.

Dar este EFECTUL DINAMITE, sau pur și simplu pescuit fericirea, care este de vină pentru acest lucru, nu a decis încă. După următoarele teste, puteți spune în mod specific dacă funcționează într-adevăr sau nu, dar, desigur, aș vrea să cred. M-am place că, odată ce a fost pescuit pentru câteva zile, pentru ca e prima zi nu au efect nici de când am pește acolo prima dată și cunosc cantitatea aproximativă de pescuit. dar în a doua zi toate înregistrările mele au ieșit! Într-adevăr, recenziile sunt destul de diferite cu privire la activatorii de mușcături. Veți observa, de asemenea, că există o mulțime de ei și o mulțime de falsuri. Personal, am încercat o mulțime de opțiuni și mai ales mi-a plăcut DYNAMITE EFFECT. Am prins doar pe Nipru și captura este destul de mare. Cel puțin un crucian mare îi reacționează cu bucurie. Este clar, dacă prindeți unde nu există nici un pește, astfel încât activatorul să nu vă ajute. Uh, pentru că nu ceea ce se înțelege e „pentru a ameți peștii cu dinamită,“ acest lucru nu este altceva decât frica, doar a aruncat o petardă, pește a intrat în panică și că este rezultatul primei văzut Cu toate caracteristicile de rechemare ale pescuit naționale, deoarece acestea dinamită au aruncat, și apoi sa scufundat prin neglijență .

Pe zi pe săptămână pe lună pe tot Top. Tatăl democrației ruse k. Cine este mai viclean decât tu sau maimuța? Cum să nu dăunezi, oferind prim ajutor. Pescuitul cu dinamită

• Calea interzisă de pescuit - dinamită în Liban

Dinamită pentru pescuit cum să faci

Carp Crap Sazan Bream Roach Uleyka Chekhon Hub Yaz Păstrăv Zherekh Pike Stingă Pike Catfish Burbot Rotan.