Viața în ashramul indian (partea 1), un sfat de la turist 863073 pe

Organizarea călătoriei în India a fost totuși neașteptată pentru mine, ca toate celelalte călătorii ale mele.

În ziua următoare, am fost în centrul de meditație, am vorbit cu yoghinii și am decis să se alăture grupului care zboară în India.

De acolo: De la Rostov până la autobuze spre Moscova. Plecare Moscova - Abu Dhabi - Chennai

Dimpotrivă, teoretic, totul este ordinea inversă.

Viața în ashramul indian (partea 1), un sfat de la turist 863073 pe

De fapt: zborul din Chennai a întârziat patruzeci de minute. În consecință, nu am avut timp să dockăm la ABU-DABI. Mai mult de o zi am petrecut în Emiratele Arabe.

Am primit vize temporare și ne-am așezat în bungalouri ample pe malul Mării Roșii. A doua zi, în loc să trimitem grupul nostru într-un zbor direct spre Moscova, am fost trimiși mai întâi la Iordania (AMAN) și abia apoi la Moscova. Deja pe drum, am reîncărcat bilete la Rostov.

Am ajuns în India dimineața devreme - ora patru. Chiar în portul aerian, a fost comandat un taxi prin departamentul de service, iar în patruzeci de minute toți manații au sosit în Ashram. Am reușit să aducem lucrurile, după cum a fost auzită clapeta clapei - a fost ora 5 am - o invitație la meditația de dimineață.

Chiar sub sala de meditație sunt Dormitoare - locuri de ședere. Căsuțe separate pentru bărbați și femei, precum și pentru cupluri căsătorite.

pelerinii cu experiență au adus cu ei un arsenal de lucruri necesare pentru trai: cort spatios de plase de țânțari pentru a rămâne, scaun gonflabil confortabil pentru meditație, covorașe de polipropilenă pentru somn confortabil, lanterne, creme de țânțari.

Viața în ashramul indian (partea 1), un sfat de la turist 863073 pe

Bineînțeles că nu a luat pelerini opybtnym), în special pentru același lucru ar fi-pelerini pe ashramul are un serviciu special de închiriere cu necesitatea de a rămâne intentarem -. Rogojine, saltele, lenjerie de pat, plase de țânțari. Toate acestea au fost foarte utile pentru mine ...

Dacă în timpul somnului, orice parte a corpului era în afara rețelei de țânțari - în dimineața următoare nu a existat loc de locuit din cauza mușcăturilor de țânțari. Apropo, țânțarii din afară sunt foarte asemănători cu țânțarii, dar zburau fără zgomot, mușcă insensibil și imediat turmă uriașă ....

În fiecare zi, de trei ori pe zi, toți locuitorii ashramului s-au adunat în sala de meditație (este imens) pentru satsang (meditația generală) și practicile spirituale de zi cu zi. La ora 10 - este timpul.

Viața în ashramul indian (partea 1), un sfat de la turist 863073 pe

Le-am hrănit într-un loc special - DINNOHOL - chiar sub cerul deschis. Yoghinii nu mănâncă carne și pește. De aceea, mâncarea a constat în principal din orez, plus diferite sosuri foarte ascuțite de legume și condimente.