Ray Bradbury - cele mai bune cărți, recenzii ale cititorilor

Ray Bradbury - cărți pentru fani ai unor subiecte fantastice

Dacă vă place Ray Bradbury, lista celor mai bune cărți pe care le puteți găsi în această secțiune. Cititorii iubesc acest scriitor în primul rând pentru lumile neobișnuite pe care le creează și povestiri interesante. Marele faima a dobândit, scriind celebrul distopia „Fahrenheit 451“, o poveste cu elemente din propria biografie „Dandelion Wine“ și seria fantasy „The Martian Chronicles“.

Ray Bradbury: biografia unui scriitor de science fiction

La începutul anilor patruzeci ai secolului trecut, își creează propria revistă, numită "fantezie Futuria". După cum reiese din titlu, în el a vorbit despre ceea ce așteaptă omenirea în viitorul apropiat.

În acei ani, Bradbury și-a trăit viața vânzând ziare și reviste. Dar, în curând, făcând succesele sale în scris, a abandonat problema și a fost ocupat cu scrierea de povești. Interesul pentru știință și tehnologie a permis să genereze în mod constant idei pentru disciplinele science fiction. Într-un an, el a publicat mai mult de 50 de astfel de lucrări de formă mică.

În 1946, în Los Angeles, Bradbury și-a întâlnit viitoarea soție. Margaret Maklur a lucrat într-o librărie locală, ea trebuia să devină singura iubire din viața scriitorului. Din această căsătorie s-au născut patru copii, iar Bradbury însuși a dedicat numeroase romane soției sale. Veniturile din povesti nu au fost capabile să ofere familiei, deci mai întâi bugetul familiei a fost păstrat pe umerii lui Margaret. Dar în 1953, faima mondială a venit la scriitor când a fost publicat romanul "451 de grade Fahrenheit". De asemenea, Ray Bedbury, lista de cărți pe care o puteți vedea puțin mai jos, a creat o mare varietate de scenarii. Aceasta explică, în special, un număr mare de adaptări ale operelor sale.

Ray Bradbury - cele mai bune cărți

Ai risca să scufunzi în acest ocean de întuneric?

Din cartea "Eva tuturor sfinților" - Toate citatele

Nimeni nu vrea moartea, nimeni nu o așteaptă. Doar ceva funcționează greșit, racheta se transformă într-o parte, asteroidul se apropie rapid, închide ochii cu mâinile - negru, mișcare, motoare nazale irezistibil tras înainte, doresc cu disperare să trăiască - și nicăieri pentru a merge.

Din cartea "Ajunul în Armaghedon" - Toate citatele

- Sud, spuse comandantul navei. - Dar, - echipa a obiectat, - aici, în spațiu, nu există țări ale lumii! "Când zburați spre soare", răspunse comandantul, "totul devine fierbinte, galben, plin de lăcomie, există doar un singur curs". - Și-a închis ochii, și-a imaginat o insulă îndepărtată în spațiu și a expirat ușor: - Sud. El dădu din cap încet și repetă: "Sud".

Din cartea "Merele de aur ale soarelui" - Toate citatele

Și el însuși a crezut: să cânte sub ferestre, să cânte sub măr, să cânte în curte, până când corzile de chitară ajung la urechi până când are lacrimi. Fă-ți o femeie plîngă - conta, ai câștigat. Toată mândria ei ca o mână se va îndepărta și muzica te va ajuta în asta

Din cartea "Far Guitar" - Toate citatele

Găsindu-se la marginea extremă a vieții sale și privindu-se în urmă, a regretat doar un singur lucru: a vrut doar să trăiască mai mult. Poate că toți morții au sentimentul că nu trăiau? Nu a avut timp să respire în mod corespunzător, după cum totul a zburat deja, sfârșitul?