Glade clar și ochi de capră

Yasnaya Polyana ... Am așteptat cu nerăbdare întâlnirea cu ea. Așa cum poate părea, „Război și Pace“ Tolstoi este unul dintre primele trei cărți preferate mine (eu pot adăuga la această listă încă, „în pădure“ și „În Munții“, Andrew criptă și patru cărți ale lui James Herriot). Desigur, am periodic alte cărți preferate, dar această "trinitate" este testată în timp. Periodic, le iau din dulap și mă recitesc, deși nu mai cunosc doar complotul, dar pot să citez.

Prin urmare, am o atitudine specială față de Leo Nikolayevich. Probabil din acest motiv nu am sărit pe Yasnaya Polyana pe drum. Și acum, în cele din urmă, o voi vedea. Dar așa cum spun ei, o persoană își asumă, dar Dumnezeu dispune.
Yasnaya Polyana urma să devină cea mai mare dezamăgire în călătoria din Tula.

11 am și am condus la Yasnaya Polyana. Trecem prin poarta.

Și apoi prima dezamăgire. Ni sa spus că, dacă ne-am dorit un tur, sau așteptați încă 10 persoane (judecând după numărul de persoane în jurul valorii de - este doi oameni de așteptare ar putea dura nici un moment specific) sau să plătească 3.750 de ruble, sau chiar patru (având în vedere că cele trei de la o familie) este prea mult.
Pentru a fi sincer, că această abordare a indivizilor în muzeele noastre au întotdeauna „ucide“: sentimentul că ar trebui să meargă întotdeauna cu un tur cu ghid, dar dacă nu - atunci tur nu se datorează faptului că individul de multe ori este „exorbitant“ și bani nu este un fapt, pe care îl puteți ține. În acest caz, este mai mult regula muzeelor ​​decât o excepție. Pentru mine, este mai bine să alocați un anumit moment de excursii decât să efectuați o astfel de lucrare "luminantă".

Dar nu este nimic de făcut, luăm doar bilete, mergem pe jos. Binecuvântarea are un fiu care a călătorit cu clasa în Iasnaia Poliana, dar după cum sa dovedit mai târziu, în capul lui, după această călătorie este foarte scurt (deși, amintindu-se în institut, același lucru poate fi spus să mă pe astfel de călătorii pe primul loc este comunicarea, și orice altceva este așa, "decorare").

Mergem la o plimbare în parc. Dacă vă puneți mâna pe inima voastră, parcul central rusesc obișnuit, dacă nu ați fi fost aici numele lui Tolstoi, a doua oară nu ar fi dispărut exact, este prea simplu. Acesta nu este Konstantinovo, în care sunt de acord să nu merg la "Yesenin", ci pur și simplu pentru vederi uimitoare. Dar parcul are încă farmecul său.

Treptat ne apropiem de locul de scăldat. Este închis, așa că privim în interiorul "găurilor". Cu o astfel de "apropiere" de obiecte, am alergat peste tot în Yasnaia Polyana. Foarte insultă.

Glade clar și ochi de capră

Dar animalele "nu sunt închise".

Da. M-am gândit, pot să am doar această opinie. Sa dovedit că nu sunt singurul. Prima dată când am ajuns într-o zi sanitară, care era în ambele muzee. Am fost trimisi pur și simplu în casa lui Tolstoi. Am fost mulțumiți doar cu o plimbare în parc. Dar în Kozlovo zaseki sa comportat ca un om. Chiar și turneul a fost condus și a fost prezentat cinematograful cu participarea scriitorului. Am sentimentul că Yasnaya Polyana este pur și simplu răsfățată de turiști. Literalmente ieri am revenit de acolo. Nimic nu sa schimbat. Ghidurile arată clar textele și obiceiurile manageriale ale ghidurilor. În Zasek este din ce în ce mai uman.

Așa că am sentimentul că Yasnaya Polyana este atât de mare încât nu prețuiesc turiștii: acesta va pleca, alți zece vor veni. Și în Kozlova zasek sau vizitatori mai puțin sau nu încă zamatorili.

Glade clar și ochi de capră

Iartă-mă, dar, după părerea mea, nu ai fost în stare să simți spiritul domnitor, măreția și liniștea vieții, cu care este învăluită. Am văzut o altă curățare clară, minunată, simplă și profundă. Trebuie văzută, trebuie să fie simțită, absorbită de suflet și să se bucure de măreție și de standarde.

Da, nu am simțit-o, dar nu pot scrie despre ceea ce nu a fost. De aceea, a existat dezamăgire. Este de la Konstantinovo că nu-l cunosc când și chiar numele mare al scriitorului meu preferat nu ma mântuit aici.