Vacantele mele de vara, lucreaza pe un subiect gratuit

Vara este cel mai bun moment. Este o vacanță lungă, soarele, râul, litoralul, cartea mea preferată și posibilitatea de a mă ridica când vreau, și nu când mama mă trezește. Vara asta a fost cea mai minunată pentru mine. A fost cea mai frumoasă vacanță de vară. Vacanță de vară a viselor mele.

Totul a început în mod normal. Am fost trimis la bunica mea într-un alt oraș. Unde am petrecut o lună întreagă. Nu, nu se poate spune că această parte a vacanței nu a fost interesantă. Bunica mea e bună. În fiecare zi am mers cu ea la niște excursii, m-au dus la râu și în fiecare zi am făcut ceva gustos. Da, e bine, dar este începutul fiecărei vacanțe de vară.

Dar ceea ce sa întâmplat în continuare, a fost cu adevărat interesant și de neuitat. Când m-am întors de la bunica mea, părinții mei au pregătit o adevărată surpriză pentru mine. Pentru sfârșitul anului școlar, am fost cumpărat un bilet la tabăra de vară pentru 2 fluxuri, adică până la sfârșitul verii. Dar nu era o tabără simplă în afara orașului, era Artek.

Imediat după primirea permisului, am început să adun, plecarea a fost deja după 3 zile. Am ajuns la "Artek", suntem un grup, mai precis, un ansamblu de copii. Era, desigur, un pic cam trist să se despartă de părinți pe pironul gării, dar toată tristețea a dispărut când trenul a început. De la începutul călătoriei, mi-am dat seama că va fi foarte distractiv.

Copiii care au mers cu mine în mașină au fost foarte veseli, am început imediat să ne cunoaștem și să spunem cine a ajuns unde. Mi-am dat seama doar în tabără că toți colegii noștri călători sunt copii ai detașamentului meu. La sosire, ni sa dat o uniformă și am plasat-o în săli de clasă. Din prima zi nu ne-a permis să înotăm în mare, dar programul nu a fost mai puțin fascinant. Cu toții am ales grupuri de interese pe care le-am vizitat în fiecare zi.

Ne-am dus la cinema, am făcut o excursie la Palatul Livadia și la grădina zoologică din Yalta. Aproape în fiecare săptămână am pregătit numerele pentru spectacole la concertul taberei. Întreaga echipă a participat întotdeauna la discursurile pe care le-a plăcut foarte mult, din moment ce nimeni nu a fost lăsat afară.

Câteva zile mai târziu, am fost conduse la plajă. A fost minunat. Apa este caldă, valurile și pietricelele fierbinți. Următorul stream nu mai puțin interesant. Programul de divertisment era deja diferit de cel precedent. Am învățat și mai noi și mai interesante despre Artek, Crimeea și istoria sa.

Părinții mei au spus că vara aceasta a fost o mare revenire pentru mine și știu că a fost visul oricărui copil.