Blog autotravel - ziua 9

Drumul spre Napoli se desfășoară de-a lungul unei autostrăzi excelente, cunoscută sub numele de "Drumul Soarelui" (Strada del sole). Întreaga distanță de la Roma la Pompeii este de 242 km, trec printr-o vedere a câmpurilor bine îngrijite, despicatorul de benzi este decorat cu copaci înfloriți, plimbarea este o adevărată plăcere și există foarte puține mașini.

Singurul lucru care a explodat în acea dimineață este o companie de realimentare Esso. Vorbiți corect în ghiduri, în sudul Italiei, fiți atent ... Kilometri de la Napoli până la Napoli au decis să realimenteze. Apropiind coloana și deschizând rezervorul, ofițerul de umplere a început să alimenteze mașina. M-am uitat la numerele care rulează pe coloană, când mi-am dat seama că rezervorul era aproape plin, m-am dus la "casă" să-l plătesc. Venind acolo, sa constatat că plata se face lângă coloană, că există o persoană specială care acceptă bani (inclusiv că are un terminal pentru plata prin carduri). Revenind la mașină, am văzut că coloana a indicat prețul de 70 de euro. Benzina ar trebui să fie spus în sudul Italiei cel mai scump, aproximativ 1,6 euro pe litru. În timp ce stăteam în coada de plată, prețul de pe coloană a sărit deja la valoarea de 75 de euro, în timp ce realimentarea nu a mers și furtunul a fost retras din mașină.
Realizând faptul că există ceva în neregulă aici, am plătit încă 75 de euro, și chiar am dat un vârf de 1 euro cisternei. Când am intrat în mașină și în timp ce așezam navigatorul, chiar înaintea ochilor mei pe coloană, prețul pe care trebuia să-l plătesc a crescut până la 80 de euro. Iată un divorț care se petrece în sudul Italiei, fii atent. Dorința de a merge cu ei a fost de înțeles, dar având în vedere că dialectul lor vorbit în sudul Italiei, nu am înțeles absolut, iar dezasamblarea lungă cu poliția nu a fost inclusă în planurile noastre. Tocmai am plecat, beneficiul de 5 euro nu este suma pentru care merită să vă creați o grămadă de probleme, dar pentru mine am făcut o regulă clară că realimentarea la stațiile de benzină Esso nu voi continua ...

Așa că, după ce am ajuns la Napoli, ne-am mutat imediat în Pompei, ne-am gândit să mergem acolo și, seara, să ne plimbăm prin Napoli când ne stabilim în hotel.

De la Napoli la Pompeii nu merge mult. Când navigatorul a arătat că până la intrarea în Pompei s-au aflat câteva sute de metri, oamenii ciudați au început să apară pe marginea drumului și au arătat că trebuie să-i chemăm. pentru că Formele de polițiști nu erau pe ele, am ignorat instrucțiunile lor. Sosind cât mai aproape de intrare, am realizat că nu există parcare, dar lângă el era un restaurant din care fugea "barkerul", și mi-a explicat că au parcare și mă invită. Doar o parcare pe zi costă 10 euro, dacă după o plimbare prin Pompeii venim și luăm prânzul, atunci prețul de parcare va scădea la 5 euro. Estimăm că am decis să parc la ei, decât să căutăm alte opțiuni, iar 10 euro nu păreau o sumă mare, având în vedere că ne-am propus să rămânem în muzeu mult timp. Și dacă ne facem foame, atunci vom mânca acolo.

Parcat, am mers la biroul de bilete și am cumpărat bilete la muzeu și am petrecut mai multe ore de mers pe jos pe străzile vechi. În loc să povestim ce am văzut, voi posta câteva fotografii.

Italia - Pompeii.

Înapoi la restaurantul unde am părăsit mașina, am decis să nu rămânem la cină. În timpul plimbării, soarele era foarte cald și eram atît de obosiți că nu era absolut nicio dorință. Plăind 10 euro pentru parcare, am mers mai departe, și anume că urcăm vulcanul Vesuvius.

Italia - Vesuvius.

Blog autotravel - ziua 9

La domiciliu, prin Hărți Google am găsit coordonatele de sosire în crater pentru ei și am mers. Când a început să crească tangibilă, semnele rutiere au început să apară de-a lungul drumului că suntem pe drumul cel drept către Vesuvius. În general, șoseaua era serpentină, dar în 2 benzi normale. După ce a intrat deja bine pe vulcan, suntem îngropați într-o furculiță pe care nu au existat semne în cazul în care pentru a merge, plus navigatorul pe drum deja cunoscut. Apreciind aproximativ unde este craterul, ne-am îndreptat spre partea dreaptă la furculiță. După 5 km, am ajuns la platforma de observare cu un stand turistic. M-am dus în ea, în cazul în care o femeie frumoasă mi-a spus de 5 minute și a arătat fotografii despre cum bunicul ei a trăit aici, că el a fost primul care a construit ascensorul vulcanului (acum adevărul este închis), precum și a altor informații. Voobshchem, realizând că nu am venit acolo, ne-am întors la mașină, ne-am întors și ne-am întors la furculiță și ne-am dus la un alt congres. După încă 5 kilometri, am condus la drum, în cazul în care pe laterale au stat o mulțime de mașini, inclusiv multe de colecție. După cum sa dovedit mai târziu, au avut o cursă auto și au decis să urce pe toți la vulcan. După câteva sute de metri mai mulți oameni au apărut din nou, care au făcut gest să parcheze în acest loc. Oprirea, am întrebat dacă era departe de crater. El a spus că aproximativ 1 km, care ar trebui să fie plimbat pe jos, și mașina ar trebui să fie lăsat aici și să-i dea 2 sau 3 euro, doar nu-mi amintesc. Așa am făcut. Am notat pentru cei care doresc să repete urcarea, să ia în mod necesar încălțăminte închise. Plaja flip-flops nu este o opțiune, bucăți ascuțite mici de lavă, cu un pantof deschis va cădea în pantofi, și în timp ce urca în mod semnificativ rănit picioarele lor.

Lăsând mașina și cumpărând bilete pentru 20 de euro pentru două, am început să urcăm. Vederile care se deschid de la vulcan sunt uimitoare. Calea spre partea de sus este împrejmuită cu șine de lemn, panta drumului a ajuns la 30 de grade. La fiecare 100 - 200 de metri, există locuri de parcare pentru instalarea cu bănci. Dupa ce am petrecut aproximativ 20 de minute in crestere, am urcat pe varf. Tipuri ca am spus uimitor: marea, Napoli este miniatural.

Italia - Vesuvius. Craterul.

Blog autotravel - ziua 9

După ce am luat câteva fotografii, ne-am întors în mașină. Timpul a fost de aproximativ 13 ore, iar căldura a fost insuportabilă. Inițial, planul nostru a fost să mergem la Napoli și să vizităm o serie de muzee. Dar în această căldură ne-am decis să schimbăm programul și să mergem acum la Sorrento la mare, iar Napoli să inspectăm seara. De la Vesuvius la Sorrento, mergeți aproximativ 50 km. După ce am urcat în navigator coordonatele centrului orașului, am mers acolo, drumul trecând mai ales de-a lungul mării și cel mai adesea era o banda în fiecare direcție.

În mod separat, trebuie să spun despre stilul sudic de conducere. În Italia le plac scuterele, dar mai ales în sud. Trebuie să fii pregătit pentru faptul că în orice moment un scuter cu motor poate ieși din orice loc, așa că trebuie să ai întotdeauna o atenție deosebită. Odată a existat un moment în care stăteam într-un blocaj de trafic în oraș. Masina din fata sa mutat pe mai departe, am urmărit-o un pic rupt, distanța la partea din față a mașinii a fost de aproximativ 3-4 metri, și atât timp cât am călătorit această distanță în fața mea și mașina din față a reușit transversal să treacă 2 scuter ...

A petrecut aproximativ o oră pe drum, am ajuns la Sorrento, parcat în parcarea situată în stâncă, am luat lucrurile de baie și a mers să caute plaje, încă o stațiune de oraș și trebuie să fie aici pe undeva.

Italia - Sorrento.

Trecând prin centrul orașului, am ieșit la dig - piatra. Orașul în sine este situat pe o stâncă (înălțimea etajelor este de 10 - 15), în unele locuri scările de-a lungul cărora se pot coborî până la plajele sunt golite. Mergând în jos unul dintre ei, imediat îngropat în rândurile de plaje private. Mergând puțin și privind la ei, am ales pe cea pe care ne-o plăcea cel mai mult și am mers să aflăm prețurile. Literalmente în fața noastră la angajat plaja a venit 3 fete italiene și, de asemenea, a decis să afle prețurile, angajatul numit prețul de 6 euro pentru fiecare. Prețul lor nu se potrivea și au continuat, imediat am venit și am cerut prețul și am fost deja chemați la 5 euro pe persoană. De ce această diferență nu este clară, dar ne-a convenit și am plătit bani, ni s-au arătat paturile noastre și un loc în care poți schimba hainele.

După ce a petrecut aproximativ 3 ore pe plajă, am cumpărat tot ceea ce sa hotărât să meargă la Napoli. Drumul către Napoli a fost cu blocaje, la o distanță de 50 km, a durat aproape 2 ore. Prima noastră sarcină era să ne stabilim în hotel, fiind situată lângă gară. stație. După ce a condus la Napoli, am fost uimiți de munții de gunoaie care au fost îngrămădite, iar publicul de coborâre în primul rând africană este foarte tensionată. Intrarea în hotelul nostru era de-a lungul străzilor italiene foarte înguste, de-a lungul cărora erau încă mașini pe ambele părți. (Cele mai multe fără oglinzi laterale, numai rămășițele acestora). Aproape cu viteza broaștei țestoase, pentru a nu ofensa pe nimeni, am condus cu toții la hotel.
La recepție am fost surprinsă că parcarea hotelului se află în blocul următor și mașina va trebui condusă acolo. Lăsând fata de la recepție am urcat în mașină și a condus la un sfert din apropiere și ușor, astfel încât să nu se rupă oglinda.

Ajuns la locul, care mi-a descris angajat al hotelului - și a fost un fel de zonă industrială și hangare, am văzut o mulțime de mașini care au stat la hangarul de beton. După ce am ajuns acolo, am văzut un angajat de parcare pentru limită de vârstă care a ajutat la parcarea germanilor. Acest lucru trebuia să fie văzut ... Având în vedere că italienii sunt oameni impulsivi, iar cei din sud chiar mai mult. Aproape a strigat, în timp ce făcea mâna în toate direcțiile și arăta cum să parcheze. Interesul său a fost la fel de multe mașini de urcat în hangarul său, astfel încât șoferul de ușa lui abia a ieșit), germanii a fost torturat timp de 15 minute, cel puțin. Când a parcat, a fost rândul meu. De asemenea, cu strigăte, fluturând mâinile etc., a început să mă învețe să parchez. Pe ea a luat, de asemenea, 10 la 15 minute și ieși din mașină am fost extrem de dificil cu contul de cât de strâns am ajuns până la următoarea mașină.

Mergând afară, am fost îngroziată de această zonă și am ajuns foarte repede la hotel fără nici o aventură. Înapoi la hotel, i-am spus fetei mele despre parcaj și ea sa oferit voluntar să meargă acolo cu mine mâine dimineață.

Când am ajuns în cameră, am lăsat lucrurile și am mers pe jos. Planul nostru a fost să ajungem la castelul care se afla la port. Mergând spre piața de la gară, ne-am dus la port. Era deja întuneric afară, și nu era plăcut să merg pe străzile pustii. Potrivit navigatorului până la port, trebuia să mergem aproape 4 km. De-a lungul drumurilor au existat grămezi de gunoi, în care oamenii de pe continentul african se strângeau în căutarea unor lucruri "bune". În dimineața următoare le-am văzut în piața de la gară, unde au vândut aceste descoperiri colegilor lor.

Comandarea paste și pizza margarita, ne amintesc încă cât de mult este delicios, si este doar de dragul a ceea ce suntem gata să se întoarcă la Napoli, este de a re-vizita acest restaurant. Este, de asemenea, demn de remarcat că prețul pentru pizza, paste și 2 pahare de vin în acest restaurant a fost de numai 10 euro. Astfel sa încheiat a doua zi de călătorie.