Recenzii pentru fanfic - mireasa la comanda

Obțineți în centrul istoriei relații romantice și / sau sexuale între un bărbat și o femeie

Coada Fairy
Împerecherea sau personajele: Natsu / Lucy. Restul este fundalul. Evaluare: - fanfiction, care pot fi descrise în relație cu nivelul săruturi și / sau pot fi prezente indicii de violență și alte momente dificile „> PG-13 Gen: .. Romantic - fic pe relația blând și romantic are de obicei un final fericit . "> Romance. Umor - fanfic plin de umor „> umor Fluffy -. Relațiile calde dintre personaje, luminoase, pozitive, sentimentul și vesel atmosfera generală, idilică de tip“. Totul este bine, iar următorul va fi chiar mai bine> Fluffy „“. POV - nararea este de la prima persoană. "> POV Hurt / confort - un personaj suferă într-un fel sau altul, iar altul vine la el sau ea pentru a ajuta."> Hurt / confort. AU - o poveste în care personajele din canonul lumii se încadrează într-o altă lume sau în alte circumstanțe, în nici un fel de legătură cu canonul nu a făcut-o. Acesta poate fi, de asemenea, o altă furculiță în canonul evenimentelor „> AU ER (stabilită o relație) -. Fanfic, începutul care personajele sunt deja bine stabilite într-o relație romantică.“.> ER (stabilită o relație). Prima dată - Caracterele pentru prima dată în viața lor intră în relații romantice sau sexuale. "> Prima dată: Prietenie - Descrierea relațiilor apropiate non-sexuale non-romantice dintre personaje."> Prietenie. Dragoste / ură - Relația legat pe adorație reciprocă și, în același timp - o aversiune reciprocă „> Avertismentele dragoste / ură :. - în caracter,« nu în natură „- o situație în care caracterul fic se comporta destul de diferit de modul în care a fost posibil ar fi de așteptat din descrierea sa în canon. "> Dimensiune OOC: - medie fanfic. Dimensiune aproximativă: de la 20 la 70 de pagini tipărite. "> Midi 38 pagini, 17 bucăți Statut: înghețat

Premii din partea cititorilor:

Natsu Dragnil - cel mai invaziv feminin din întregul său oraș. Bani, mașini scumpe, hangouturi în cluburi până dimineața - este vorba despre el. Brusc, părinții lui Natsu îl informează că vin trei zile din cauza plecării în străinătate și doresc să se familiarizeze cu mireasa lui. Dar ce ar face un tip sărac dacă nu are inima unei doamne și nu se va căsători exact în următorii cinci ani?

Publicarea altor resurse:

Foarte interesant, aș vrea să citesc continuarea.

Adevărat, există o serie de contra: