Recenzii ale cărții aruncate

Trei fanteziile germane în care ficțiunea se împletește cu realitatea și arta impregnată cu erotism mi se părea puțin ciudată și inadecvată. Am citit că Murakami scrie povestiri între scrierea unor romane și, din anumite motive, sunt sigur că fanteziile germane sunt scrise într-o perioadă complet diferită de timp.

Dacă nu ați citit mai înainte Murakami și doriți să vă familiarizați cu munca sa, probabil că nu aș recomanda această colecție. Aș sfătui mai degrabă "Sputnikul meu preferat".

Recenzii ale cărții aruncate

Chi dійsno astfel de hіllіnііііі creatii, zalishetsya tіlki zdogaduvatis.

Recenzii ale cărții aruncate

Faceți imediat o rezervare: nu am citit această poveste, dar am ascultat vocea lui Igor Knyazev (și traducerea). Și el a fost numit "The Gnome Dancing", judecând după informațiile de pe Internet și sentimentele mele, este mai corect. Anterior, cunoștința mea cu povestirile lui Murakami nu a fost foarte reușită. Așa că am început să ascult povestea asta din cauza unei adnotări interesante și (aceasta este chiar și în primul rând!) Pentru că îmi place modul în care Igor Knyazev citește cărți.
"Dansul de dans" mi-a depășit așteptările! Am ascultat cu suflare apăsată, complet imersată în această poveste puțin absurdă, dar foarte atractivă! Este minunat! Sincer. Împingerea somnului și a realității, viața de zi cu zi și o poveste ciudată și înfricoșătoare. Fie o parabolă filosofică, fie o parodie.

Vă sfătuiesc! Dar numai în traducerea lui Knyazev. Piticul aici este încă mai potrivit decât zână. Și traducerea, după părerea mea, mai interesantă și mai eufoasă, sau ceva de genul asta.
Bucură-te!

Recenzii ale cărții aruncate

Viteză de acțiune uimitoare! Sunt încântat!

Introducerea, desigur, un pic jenat și alarmat de mine: traducere din limba japoneză în engleză, și numai atunci de la engleză la rusă. Au existat îndoieli îndoielnice cu privire la acuratețea conținutului care ne-a coborât. Dar chiar dacă jumătate din ceea ce a auzit a fost fantezia personală a lui Knyazev, lucrarea sa dovedit a fi copleșitor de atmosferică și, cu ghinionul, a fost sumbră.

Ce a făcut minuni pentru a crea muzică în fundal ca un film și cărți audio! Sunt de acord, rareori observăm munca titanica de ingineri de sunet, care cu atenție, bucată cu bucată, alege muzica potrivită pentru fiecare scenă a filmului (în acest caz, o carte), dar filmul nu poate avea succes dacă muzica nu există „nici aici, nici acolo oraș ". Inconștient, la licitarea unui capriciu, ne referim la: „Ce este greșit în ceva este un eșec.“, Dar de fapt nu se poate explica. Iar situația opusă: o muzică selectată profesional, filmul devine o lucrare organică, integrală, dar cere o audiență admirativ,, El de multe ori nu va fi în măsură să cânte chiar și câteva note că, în același timp, este cea mai mare laudă și cea mai mare „Ce fel de muzica a fost jucat în filmul?“ o insultă față de inginerul de sunet.

Deci, să ne întoarcem la oile noastre, sau mai degrabă proba delicioasă a muncii profesionale. Domnilor, ascultați cartea și bucurați-vă de o muncă foarte bună!

Recenzii ale cărții aruncate

Recenzii ale cărții aruncate

De fiecare dată, pentru prima dată, mă ocup de poveștile lui Murakami și cred că - de ce să le citesc dacă nu primesc nimic de la ei. Nu mă fac mai buni, nu mă face să înțeleg ceva, să râd de ceva sau să scufund, ca aproape orice alte povestiri ale altcuiva. Nu sunt un fan al prozei mici - ea sare în mine și se dizolvă imediat, fără să lase nimic înăuntru. Murakami nu mă pot surprinde nici măcar cu realitățile japoneze, pentru că le cunosc deja.
Dar în această poveste este valoroasă exact modul în care este predată. Uneori, ca și în acest caz, cartea audio este mai bine imprimată.
Muzică, voci - și această fabrica de elefanți, și piticul dans, totul pare deja real, viu.

Recenzii ale cărții aruncate