Kazahstan. Rahmanov Keys

Curând am ajuns la Katon-Karagay. Acolo s-au dus la conducerea Parcului Natural Katon-Karagai și au emis o trecere spre zona protejată unde se află cheile Rakhmanovs și lacul Yazevoye. La secția de poliție, s-au înregistrat pentru înregistrare, a fost doar a 5-a zi, și au continuat 18 ore. La ieșire s-au ridicat la benzinărie, au umplut un rezervor plin. Șoferul local de pe Honda CRV a început să sperie, că benzina nu este suficientă, este necesar să se ia cutii. Nu am luat cutia, m-am gândit că aproximativ 400 de kilometri ar trebui să se întoarcă și să se întoarcă, m-am gândit că e de ajuns. De fapt, și destul, dar cu această ocazie capul mi-a făcut dureri un pic, mai târziu am crezut că nu este suficient.

Primele 100 de kilometri pe șină au trecut repede, apoi a început un drum murdar cu pietre prețioase. Viteza a dispărut imediat. Se întuneca. După ce Berel a început să urce pe munte pe o serpentină stâncoasă. În întuneric pe un astfel de drum, era foarte prost să pleci. Undeva la stânga, a urmărit cum să conducă, odată chiar pe un bolovan mare, atârnat pe cadru, drept rezultat, până când cheile lui Rahmanov au sosit după miezul nopții.

Acolo au întâlnit tipii de pe TLC100. Unul din Astana, cel de-al doilea dintr-un alt oraș, nu-și amintește, Serghei și Igor. Ne-am sculat împreună pe un mic patch plat, am pus corturi, am vorbit. Au mers la Lacul Markakol, undeva lângă cheile lui Rakhmanov, există un drum acolo. În Rahman, s-au adunat să călărească caii la Belukha și apoi au plecat.

Au plecat la culcare, noaptea a fost foarte rece, înălțimea este de aproximativ 1600 de metri. Suntem cu soția sa preparat: haine groase, spumă, saci de dormit, împărți, nu încremeni și băieții dimineața, atât în ​​mașină a fugit din cortul său. Pregătite nu au fost :)

Trezit, mâncat. În apropiere există o sală de mese pentru lucrătorii sanatoriului, în care, dacă sunteți de acord, puteți mânca bine. Ne-am dus la trecere pentru a ne uita la Belukha. La intrarea în sanatoriu au aflat de unde să meargă și au început să urce.

Este vizibil Lacul Arasan:

Unii munți din sud:

Lacul Rakhmanovskoe, care este sanatoriu:

Ne-am urcat la vârful trecerii timp de două ore și am văzut în cele din urmă vârfurile Belukha (4506 m):

Metalkia Kazahstan

Înainte de a ajunge la 50 km în linie dreaptă, există deja Rusia, Republica Altai, zona Ust-Koksinsky. Pe Belukha provine râul Altai Katun.

După ce au coborât, au mers pe teritoriul sanatoriu:

Am mers pe o barca cu motor spre cascada. Parul lui Veronica:

Metalkia Kazahstan

Sa urcat mai sus, aproape am zburat in ea, dar totul sa dovedit. Kazahii care petreceau acolo au băut cu voce bună vodcă și au sărit cu voioșie pe pietre.

Apoi s-au întors, au scos cabina, au băut ceai din coacăzul sălbatic, care crește acolo.

A doua zi a mers caiac. Au luat un dublu și au mers pe la gura râului Arasanka, care se varsă în Lacul Rakhmanovskoe. La început, a fost înfricoșător să operezi caiacul, totul părea că bate, dar apoi s-au obișnuit cu asta și chiar i-au plăcut. Cel mai convenabil transport de apă, așa cum sa dovedit.

Un pic în sus Arasank s-au găsit în acest loc:

Metalkia Kazahstan

Locuieste acest loc arata chiar uimitor. Râul este puțin adânc, chiar și partea inferioară este vizibilă, este posibilă doar pe caiace. Pe maluri sunt urme de ungulate mici și mari, care se duc la ea printr-un loc de udare.

La această vizită la cheile lui Rakhmanov sa decis să fie considerată completă și sa mutat spre Lacul Yazevoi.