Recenzii despre cartea Rebecca

"Rebecca, întotdeauna Rebecca. Oriunde am mers la Manderli, oriunde am stat, chiar și în gândurile și visele mele, l-am întâlnit pe Rebecca. Rebecca, întotdeauna Rebecca. Nu voi scăpa niciodată de ea. Aș putea să lupt cu cei vii, dar să lupt cu morții ... "

O tânără se îndrăgostește de un aristocrat bogat, văduvul Maxim de Winter, a cărui soție, Rebecca, a murit acum un an, se îneacă pe iahtul ei. Se căsătoresc și pleacă în Anglia, la locul lui de naștere, Manderly. Dar, revenind la visele personajului principal al fericirii conjugale nu a devenit realitate: soțul în mod constant, dacă nu fizic, atunci lăsați mental tânăra lui soție singur, pe deplin cufundat în suferința lor. Iar noua doamna de Winter încearcă să se obișnuiască cu noul rol al amanta proprietății, pe care ea nu a fost dat, ca spiritul fostei sale soții nu părăsește casa, fiecare colț este impregnat de ea și toată lumea spune ce o femeie amendă a fost Rebecca. Rebecca urmărește noua doamnă de Winter pînă la sfîrșit.

Nu aș numi acest roman un detectiv clasic, un thriller psihologic, un roman gotic sau o poveste de dragoste sentimentală - pentru cărți ca acesta trebuie să vină un gen diferit. Pentru că este greșit, în opinia mea, să atribuiți o etichetă acestui roman, deoarece, așa cum nu este numit, va fi greșit. Este doar un roman bun, asta-i tot. Am citit romanul ușor și rapid și fără nici o suferință, nu am vrut să fiu distras din carte timp de un minut. Atmosfera romanului este dincolo de laudă!

Întreaga carte constă în principal din fanteziile și gândurile personajului principal, al cărui nume, remarcabil, nu vom ști niciodată. Iar evenimentele din carte nu este atât de mult complot se dezvoltă foarte încet, și ar trebui să te avertizez că povestea s-ar putea părea inițial impuls plictisitoare, nimic interesant și remarcabil și interesante se întâmplă, povestea se câștigă încet. Dar, în orice caz, nu arunca cartea în mijloc, pentru că pornind de la scena mascarada, începe istoria cele mai interesante si intrigant care va face cititorii nervos,, poate nu surprinde imediat în plasa lui, dar el a prins cititorul, nu da drumul până la capăt . Am citit cartea cu mare plăcere și într-o singură suflare, complet scufundată în Manderly și uitând de îngrijorările de zi cu zi. Finala nu mi sa părut răutăcioasă, sa dovedit a fi realistă și corectă. În această poveste crezi, îți poți imagina că se poate întâmpla în lumea reală.

O persoană cu adevărat puternică, strălucitoare și memorabilă în roman este Rebecca. care după moartea ei nu a părăsit-o pe Manderli, a fost adevărata sa stăpână, era ca o fantomă prezentă constant în fiecare conversație și umbra ei se afla întotdeauna între personajele principale. Sincer, aș vrea să aflu mai multe despre Rebecca. În ciuda faptului că nu apare în carte, doar în amintirile eroilor, este imposibil să se scape de ea, este peste tot, pe fiecare pagină, în fiecare scenă. Dar doamna de Winter este un șoarece gri, plictisitor și fără coloană, mereu nesigur, excesiv de modest, înspăimântător, ciudat și tăcut. La început, îi pare rău, pentru că soțul ei nu încerca să o ajute să se adapteze la noua viață, se retrase constant în sine, lăsându-i singură cu toate problemele. De fapt, personajul principal a fost un copil, și a fost un păcat, pentru că atât de mult a scăzut la mult ei, și ei chinuit toate aceste comparații cu prima sa sotie, rivalitatea constantă cu Rebecca și, de asemenea, nu în favoarea ei. Dar nu încerca măcar oarecum să se obișnuiască cu totul, ceva de a se ocupa, numai ea știa asta să se ascundă și să fie speriată de slujitori. Ea nu are stima de sine, ea nu a putut sa se ridice pentru ea insasi. Și acest comportament, dacă la început a provocat milă, a început să se înfurie teribil și am vrut să-i dau o lovitură bună. Întreaga carte, ea a rănit ea însăși, a inventat probleme în care nu există, și sa înșelat. Domnișoara Denvers este o femeie groaznică, îi dă lovituri de gâscă, cuvintele și acțiunile ei sunt reci. Era fie dezechilibrată din punct de vedere mental, fie dragostea ei ciudată față de amanta ei o acționa asupra ei. Sunt uimit că suferă atât de mult.

Vina lui Maxim și doamna de Winter sunt că nimeni nu a vrut să vorbească. Unul a construit o imagine falsă, care încerca să ajungă, încercând să înlăture suferința soțului ei, gândindu-se că soluția la problema - este doar uita despre asta, în orice caz, să nu mai vorbim de tragedie, ci pur și simplu pentru a scăpa în grădină cu câinele său, și experiența în monoterapie . Celălalt a decis că el a fost plictisit cu soția sa, din moment ce ea se execută în mod constant în grădină, fără să observe cât de mult o iubește, chiar dacă ea nu a arătat că nu e. El a pus opinia societății peste fericirea sa, Manderli a fost cel mai important pentru el. Și aceste jumătăți de cuvinte au furat de la ei cinci luni, ceea ce ar putea trece mai radical. Concluzie: discutați unul cu celălalt! Nu tăcea! Nu vă fie frică să vă împărtășiți gândurile, emoțiile, temerile! Și scuipa pe opiniile altora, și să nu comită niciodată acte rash.

P.S Ce roman din Daphne du Maurier ți-ai recomanda să citești mai departe?

Recenzii despre cartea Rebecca

Ce este ea, femeia perfectă?

Personajul principal, al cărui nume nu a fost chemat pe parcursul întregului roman, este tovarăș cu o femeie bogată și întâlnește accidental un om bogat, care, în plus, este, de asemenea, un văduv. În curând, GG se căsătorește cu el și se îndreaptă spre imensa proprietate din care eu personal am fost în extaz. Castele mari, întunecate, cu secrete sunt simple pentru toate timpurile. După eroina se încadrează în acest castel imens, ea avea dreptate - același lucru este valabil nebun cu gelozie soției decedate, Rebecca, chiar și servitorii nu-l iau și în mod constant în comparație cu Rebecca, care, desigur, nu poate fi enervant. Și acum GG încearcă cu toată puterea să înțeleagă ce poseda Rebecca, că toată lumea o iubește, o aprecia și o respectă.

În roman, în opinia mea, au existat trei personaje interesante și complet diferite. Primul este personajul principal fără nume. Imaginea ei este moale, aerisită, fără spinare. Ea a deranjat multe din comportamentul ei și îmi pare rău pentru ea. O tânără fată a intrat într-o situație de la care chiar un adult ar vrea cu ușurință să scape. Nu, eram uneori iritat de gândurile și punctul ei de vedere, dar totuși trăiesc într-o casă în care nimeni nu te înțelege, unde nu ai nevoie de cineva foarte tare. Următorul personaj este Miss Denvers. O femeie groaznică, de la care se uită la rece dintr-o singură privire. Vrea să fugă mai repede, să se ascundă în colț și să stea acolo toată ziua ca să nu-i prindă ochii. Ei bine, de dragul căruia ne-am adunat toți aici - aceasta este Rebecca. Opusul exact al lui GG, o femeie fermecătoare, frumoasă, care, chiar după moarte, a continuat să iubească. Pentru toți, a fost un exemplu pe care urma să o urmeze. Și doar câțiva o cunoșteau reală, și-au înțeles dorința de a conduce și știau că Rebecca nu era atât de frumoasă și amabilă cum pare.

Recenzii despre cartea Rebecca

Revizuirea cărții Rebecca

Există cărți pe care le eșuezi în prima linie și am crezut că ar fi așa cu Rebecca. Dar nu, dimpotrivă, această carte mi-a cerut să mă îmbolnăvesc. În prima etapă, a târât pe dureros încet, de la o pagină la alta. Apoi a devenit mai profundă, dar am fost supărat de inconștient de personajul principal, de noua inedită doamnă de Winter, pe care o numea Nerebekka pentru mine. Totul părea atît de îndepărtat și ilogic, din când în când eroina nu vede nimic mai mult decât nasul ei. Dar când romanul a trecut peste mijloc, el este atât ma fascinat că nu mai avea puterea va pune cartea jos și du-te la culcare - și a stat cu cartea până dimineața, până când a terminat de citit.

În general, evitați tentația de a judeca romanul din primul capitol, trebuie să îl evaluați numai în ansamblu. Și el, desigur, este minunat.

În primul rând, Daphne DuMorier a construit cu îndemânare compoziția. În primul rând desemnat o afacere de lumină, atunci lung legăna vigilența cititor să-l legăna unele intrigi evidente - că răsucire principal și avalanșa ulterioară a evenimentelor cu adevărat șocat.

În al doilea rând, personaje minunate. Desigur, primul lucru pe care vreau să menționez Rebecca - un personaj care nu apare în carte, dar chiar și din auzite războaie de țesut personalitate atât de puternic și puternic, care umbresc farmecul moșiile Menderli. Proprietatea este, desigur, unul dintre eroii plini de fapte ale cărții, iar Rebecca părea a fi vântul lui, respirația lui. Dar nu numai acest cuplu este o carte bună. Cum se arată Maxim, și modul în care este transformat, se desfășoară în cursul romanului! Care sunt servitorii caracteristici, de la majordomul etern imperturbabil la managerul devotat!

În al treilea rând, oricât de banal, romanul este foarte atmosferic. Nu se simte imediat, la început se pare că Dumorje este prea îndrăgostit de descrierea naturii. Dar apoi observați modul în care această natură se schimbă în ton cu starea de spirit Menderli și locuitorii săi, ca soarele asupra imobilului se ingroasa de ceață, atât de gros încât este în valoare de o lingură, iar apoi o furtună este berii.
În „Rebecca“ este o minge, care pentru mine este acum în picioare lângă o minge de Satan, „Maestrul și Margareta“. Există nebunie teribil și hipnotic ... Max Frei cărți lume în nebunie există un miros specific și distinct - și caracterul romanului place foarte mult miroase nebun, dar nu tot timpul, și dintr-o dată, mirosul apare ascuțit și sufocant, ca și în cazul în care separarea rasfatata de ou, și apoi se disipează într-o clipă, aproape fără a lăsa urme.

Există o mulțime de astfel de scene strălucitoare în roman și vreau să o recitesc fără să-mi aduc aminte de toate nuanțele.

Poate că, în acest context este sumbru numai Nerebekka, destinate să se îndoaie sub greutatea atât de mort Rebecca, că, chiar și persoana cea mai timide vor găsi ceea ce Nerebekku reproș. Fata săracă tremura în fața servitorului ei, înainte ca soțul ei, frică să facă un pas suplimentar în propria ei casă, uită cu ușurință pe cel vechi de dușmanii ei, dar se teme să se dezvăluie aliaților. Este o perioadă lungă de timp pentru a fi alături de un astfel de personaj, fără a putea să-i scuturem umărul în mod corespunzător sau, cel puțin fără agresiune, să dați sfaturi bune.
E greu, dar cu siguranță merită.

Revizuirea cărții Rebecca

Frumos, foarte frumos și atmosferic. Terenul, stilul, stilul - totul este minunat. Cu toate acestea, mai aproape de punct.

Manderly Manor. Orașul de pe litoral Paradis, destinul fericit, izolat al aristocraților englezi sau o casă de piatră gotică imensă și rece, plină de secrete și secrete inestetice? Pentru fiecare dintre ei, așa cum se dovedește în procesul de lectură. Dar, cu destulă precizie, Mendery este nucleul romanului, un magnet care atrage și nu renunță la toți locuitorii săi. Chiar și morții. În fiecare colț al ei, în fiecare cameră, sufletul stăpânului decedat al imobilului continuă să trăiască și să semene - Rebecca De Winter, soția lui Maximilian De Winter.
Soțul a decedat, la un an după moartea ei, în timp ce în Monte Carlo, oferă mâna și inima lui îi plăcea tânără fată pe jumătate vârsta lui însuși și, fără întârziere, prin casatoria ei, ea aduce la conac.
Povestea este în numele acestei fete - noua doamna De Winter. Doamna De Winter este numărul doi. Numărul doi, asta este. Ea este complet impersonala, nu stim prea multe despre ea. Dar despre Rebecca trebuie să auziți la fiecare întoarcere. Despre asta nu vorbește doar idiotul și chiar și vaduva ei, cu excepția asta. Eroina noastră este constant menționată ca un exemplu de Rebecca. Se pare că era mai înaltă și nu la fel de frumoasă și literală în tot ceea ce era mai bun și mai puternic decât noua doamnă De Winter. Este necesar să înțelegem ce fel de presiune, ce efect de ardere are aceasta asupra unei căsnicii noi, a vieții personajului principal.

În general, romanul este magnific, foarte elegant și atmosferic, cu un fund dublu, cu istorie în istorie. Bineînțeles, cartea este un reper în literatura engleză de detectiv, cu atât mai mult cu cât Hitchcock însuși și-a preluat adaptarea! Citiți „Rebecca“, asigurați-vă că pentru a citi, cel puțin pentru a se bucura cultural stilul și atmosfera marilor moșii în engleză, mister, și chiar și pentru un complot non-triviale și un deznodământ uimitoare!

După ce m-am gândit că acest lucru ar putea fi doar idei truc Daphne du Maurier: trăiesc și să trăiască eroina fără nume arata ca o umbră, o amintire vagă, mult mai mult mort și lipsit de viață decât împins aproape un an în urmă în viața Rebecca, a cărui prezență în mod inevitabil simțit pretutindeni , care chiar și acum strălucește strălucitor în amintirile altor oameni, eclipsând-o de la sine.

Orice ar fi fost, în prima jumătate a cărții am fost din ce în ce frustrat, gândindu-se că în mâinile mele a fost medie calitatea o poveste de dragoste, care va fi atât de până la sfârșitul parcelei se învârte în jurul agonia unei fete tinere și că, în cel mai bun, pentru cazul ei asupra transformarea bruscă a urât râde în lebădă. Dar, în mijlocul cărții, atunci când cititorul a pierdut deja vigilența, brusc se întâmplă acest lucru. Și acest lucru transformă parcela 180 de grade. Și schimbă totul.

În multe lucrări care au devenit clasice, întoarcerea comploturilor este uneori previzibilă. Și cu cât citiți mai mult, cu atât mai multe șanse veți putea anticipa ce se va întâmpla în continuare. Dar sunt sigur că în această carte nu poți prezice totul. Mai ales din moment ce tensiunea și premoniția grele a ceva rău nu se încadrează în ultimele pagini, până la cele mai recente linii.

Începând cu dezamăgirea de la început, am ajuns să rămân efectiv la cartea pentru ultimele 200 de pagini și acum vă sfătuiesc să citiți cu încredere toți cei care primesc această recenzie. Regret un singur lucru: personajul principal nu a găsit niciodată un răspuns în inima mea. Dar este posibil ca, ca mulți alți muritori, să fiu victima fermecătorului incomparabil Rebecca.

Revizuirea cărții Rebecca

Ce a fost, oameni buni? Slough? Deținut? Capturați creierul și conștiința de sine? Hipnoza? Atracție "Suspans cu livrare la domiciliu"?

Povestea unei fete, care cu toată ardoarea tinereții, a căzut în dragoste cu strălucitoare, aristocratic, cu un dram de dramă om atractiv. Întâlniri, plimbări, nunți. Dacă cartea începe cu ceea ce se termină de obicei, atunci nu este un accident. În loc de o fericire de familie liniștită, lângă șemineu în mosia familiei doamnei de iarnă „numărul doi“ este în așteptare pentru aventura final pe misterele trecutului, lucrătorilor ridicol, agonizantă indoiala de sine și care trăiesc în umbra Rebecca - prima soție a lui Max de Winter. Nu eo femeie. Element! Întreaga casă este marcată, iar județul este încântat. A ridicat titlul de "Doamna de Winter" la un rang înalt. Cum ar fi să fii în acest loc? Foarte greu. Mai ales când sunteți în afara ei, supraviețuiți în mod deschis.

Adaptarea ecranului lui Hitchcock este minunată. O lovitură absolută a imaginilor protagoniștilor, o piesă uimitoare de actori! Reglarea filmului alb-negru îi dă un plus de mister și farmec.

Revizuirea cărții Rebecca

Aș putea să lupt cu cei vii, dar să lupt cu morții ... Dacă ar exista o femeie în Londra pe care Maxim o iubește, vizite, la care scrie, cu care se culcă și se culcă, mă lupt cu ea. Vom fi în condiții egale cu ea. Nu mi-ar fi frică. Cu resentimente și gelozie se poate face față. Ar fi fost o zi când această femeie ar fi devenit veche, schimbată, estompată și Maxim ar fi căzut din dragoste cu ea. Dar Rebecca nu va îmbătrânea niciodată. Va fi întotdeauna la fel. Nu puteam să o depășesc. E mai puternică decât mine.

"Rebecca". O altă carte despre care am crezut că toată lumea o citește, cu excepția mea, sau cel puțin mă uit la faimoasa adaptare a lui Hitchcock. Pentru o lungă perioadă de timp am vrut să închid acest decalaj în experiența cititorului meu, dar aici a fost cazul când vreau și să fiu înțepat. Așteptările mari sunt adesea pline de dezamăgire, așa că nu m-am pregătit mult timp să citesc, adică "am citit cu un cap curat, nu mă aștepta la nimic". Drept rezultat, am reușit să mă retrag și să-mi arunc capul în carte. Excelent, foarte mult povestea mea a fost)

Tăcere, pe care am luat-o ca un semn de simpatie și de regret, a fost din cauza jenă și rușine. Cum aș putea să nu-l văd? Acum părea incredibil pentru mine. Cât de mulți oameni sunt în lume, m-am gândit, care suferă de faptul că nu pot ieși de sub constrângere timide incurcate de web ei, și orbirea lui nechibzuit ridicat în fața unui zid imens care ascunde adevărul. Asta am făcut. Am pictat imagini mincinoase în mintea mea și le-am urmărit. N-am avut niciodată curajul să cer adevărul. Voi face un pas înainte, Maxim mi-ar spune toate cele patru, chiar acum cinci luni. Dar timiditatea ma scuturat.

Și, deși mai sus jur pe personajele principale, povestea chiar mi-a plăcut! Sunt toate componentele mele preferate: un vechi conac misterios, mister, ghicitori, schelete în toate dulapurile, un caracter amenințător, o atmosferă inexprimabilă și răsturnări neașteptate. Îmi place asemenea cocktail-uri! Și, deși de data aceasta am reușit chiar să rezolv câteva dintre ghicitorile înainte de a se presupune că (sunt mai atentă sau ceva de genul asta). Nu a stricat deloc impresia!