Pisicile în casă - Dorin Tovi Opinii și recenzii ale cărții, isbn 978-5-17-082588-2, 978-5-271-43344-3,

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

Preț: 295 руб RUB
  • Pisicile in casa Doreen Tovey „pisica in casa“ - una dintre cele mai bune cărți ale Doreen Tovey, scriitorul, care știa totul despre pisicile, pentru că ea a fost presedintele Clubului de pisici siameze și Cochet Club

(recenzii 204 / tarife +906)

De asemenea, am cumpărat două volume în seria "verde" a editurii "Armada". Anterior au existat ilustrații de către O. Keleinikova, deși numai animalele au fost pictate, dar totuși desenele revitalizează narațiunea.

(recenzii 13 / pentru rating +7)

Cartea bună. Nu prea interesant, dar îmi place. Nu există ilustrații, hârtia este subțire. Prima dintr-o serie de cărți despre pisicile siameze.

(recenzii 33 / pentru rating +121)

(recenzii 2/5 + 5)

Am citit cartea. Râzând la lacrimi. Scris atât de ușor, atât spiritual, atât de viu încât a se vedea în mod direct la prima mână și șoareci, care transportă nuci și o veveriță care doarme în șosete, și un papagal care pierde pene de tulburare, și Saji, și Solomon, și multe alte personaje umane si animale. Traducerea este excelentă. Am o placere rară din cuvânt și acum îmi recitesc locurile mele preferate. Am citit, apropo, într-o seară - tocmai nu m-aș putea îndepărta

(comentarii 18 / tarifele +57)

În opinia mea, în biblioteca școlii am primit pentru prima dată cărțile lui Harriott și Darrell. Tocmai am căzut în dragoste în ele: pentru gustul meu, este scris cărți perfect despre animale, care, în proporțiile ideale de calificare mixt al naratorului, o dragoste pentru animale și un mare simț al umorului. Standardul, în general. De mult timp nu mi-a venit nimic ca mine. Deja în timpul studiilor la universitate, un prieten mi-a dat să citesc câteva cărți ale scriitorului englez Dorin Tovi. După cum îmi amintesc aceste două volume din "Seria verde" - "Pisicile din casă" și "Pisicile din mai".

Am înghițit ambele cărți într-o singură ședință, pentru seara. Ea este situată pe canapea cu o carte, alții sperii de râs și entuziaști squeals, iar din acea zi numele lui Doreen Tovey valorează pentru mine la egalitate cu Darrell și Herriot. Adevărat, spre deosebire de acesta din urmă, Tovi este puțin cunoscut, din păcate.

Dorin Tovi este o englezoaică care trăiește împreună cu soțul ei într-un mic sat de engleză și deține câțiva ani de pisici din Siameză. Trebuie să se împerecheze. Totuși, au un soț cu măgarul Annabelle, cu aur în iaz, periodic - albine vii în stup. Ea scrie despre toate acestea - despre viața tare zilnică a proprietarilor pisicilor siamezi. Și el scrie incredibil de minunat - chiar și cei care sunt indiferenți față de pisici, cum ar fi. Și la somnul și pisicile tuturor dungilor - este doar un prim mustread. Mai ales pentru cei care nu au o pisică - relația cuplului siamez este uimitor de recunoscută. Cu toate acestea, pentru a descrie ceea ce scrie Dorin, nu are nici un rost - citiți mai bine câteva fragmente din cărțile ei. Și chiar mai bine - citiți extrasele și apoi cărțile. Există un astfel de aforism: "Dacă pisica a fost vândută în tablete, piața farmaceutică ar fi un remediu ideal pentru depresie". Cărțile Dorin Tovi - aceasta este purtarea pisicii. Numai nu sub formă de tablete (nu este de ajuns că în ele, în afară de purring este posibil să ponakahat?!), Dar sub forma unei cărți.

(recenzii 22 / +16)

Fotografie pentru referință:

(comentarii 71 / tarif +105)

Cartea este ca o foarte, varsta: 8-53 let.Malenkaya ea nu a citit, adulți lectură și, desigur, cel mai minunat intonația izolate evenimente momenty.Proiskhodyaschie se referă la perioada -până la 1957, unele momente amuzante în vigoare davnosti.Chitaetsya ușor la toate carte de dragoste pentru animale. Am citit-o înainte, ar fi mai ușor să explice de ce pisicile soțul ei fac acest lucru nu doar inache.Koshki descris izumitelno.Staraya Anglia care trăiesc în fiecare priklyuchenii.Knigu sovetuyu.Poligrafiya, aspect, font, totul este un dar destul de prilichno.Kniga nu doar pentru iubitorii animale și cunoscători de umor "acasă".

(recenzii 3 / rata +5)

O carte minunată. Aici este o traducere minunată în limba rusă, care este acum foarte rară. Această carte este pentru cei cărora le place literatura de lumină bună, unde oamenii respectă și iubesc animalele de companie și le reciprocă.
    Cărțile lui Doreen Tovi au fost publicate mai devreme în seria VERDE a editurii ARMADA. Este foarte păcat că noua ediție nu are acele ilustrații ale artistului O. Keleinikova, fără de care nu-mi pot imagina textul cărții.
    Este citit cu plăcere de către copii.

(recenzii 24 / +25)

cartea este scrisă interesant, cu umor, este considerat ușor, adevărul este uneori tradus greu de manevrat, practic pentru koshatnikov.Illustratsy nu.

(recenzii 47 / +152)

În cele din urmă, au republicat una din cărțile preferate din copilărie. Aștept cu nerăbdare asta!

(comentarii 51 / tarifele +329)

Ce surpriză plăcută. Am petrecut o întreagă vară alergând în jurul cărților de cărți secondhand care căutau această carte - după ce mi sa permis să citesc. N-am găsit-o. Și acum, vă rog, mă pot cumpăra, și ca dar.
    Doreen Tovi scrie, așa cum scriu englezii, probabil doar englezii - râzi, râzi și apoi liniștit, liniștit, îți pierzi respectul pentru toată viața. Dar e mai bine să spui cuvântul lui Dorin Tovey.
    „Primul nostru siamochku numit Saji, l-am cumparat din cauza soareci. Pentru a justifica o astfel de motive prozaice se poate referi numai la faptul că șoarecii care nu au fost chiar foarte frecvente, și umerașele pe de noastre de mana-proteine ​​Blondin porecla. De-a lungul anilor, le-au dobândit originalitate și a semănat șoarecii obișnuiți nu mai mult decât Blondenul pentru veverițele normale și, de altfel, nimic mai mult decât pisicile siamezilor sunt ca toate celelalte.
    Când viața Blondin mouse-ul nu suntem dopekayut deosebit și știu calatorind prin casă: la etaj și în jos, într-o cușcă de sârmă în grădină, în cazul în care Blondin a petrecut timpul zilei la atâta timp cât a permis să mușca o gaură în ușa camerei de zi la ajunge la măr.
    Iar șoarecii și-au făcut munca, căutând cu sârguință nucile și bucățile de pâine, pe care le-a depozitat într-o zi ploioasă sub covoare și în spatele scaunelor. Pentru prima dată după ce sa întâlnit pe scări mouse-ul, semințe cu o piuliță în gură, ca un câine cu un os, am fost un pic șocat, dar în cele din urmă m-am obișnuit cu ele.
    Un povadilas mouse-ul joacă cu mine în ascunde și caută în grătar foișor. Și-a lungul timpului, astfel domesticit că încheierea jocului a fost ales într-un spațiu deschis, cu o sfidator ieșită din gura de coajă de pâine, el sa așezat pe picioarele din spate și se uită la mine cu o privire de un milionar american, eyeing Inle Cleopatra.
    Și cealaltă într-o noapte, în imposibilitatea de a stoarce printr-o piuliță în gură în crăpătura de sub ușă, ușa din spate, lăsându-l într-o cameră, ea a alunecat, ghemuit în ușă și a început să cârlig piciorul său.
    Și m-am înspăimântat până la moarte, uitându-mă din bucătărie, ca și cum o piuliță se răsucește disperat sub ușă. Știam că Blondin nu avea nimic de-a face cu el: el a plecat deja în lateral. În serile lungi de iarnă a mers mai devreme: concurat la etaj la vestiar, în cazul în care el a dormit pe un raft sub grămada de șosete Charles, dulce, dar suficient pentru a fi auzit sforăit. Uitându-mă la laba subțire a volesului și realizând că nu am avut un brânză, am fost atât de ușurat că am deschis ușa și am rostogolit piulița. Bineînțeles, nu era nimeni acolo. Dar când am verificat câteva minute mai târziu, piulița a dispărut.
    Dacă totul a continuat cât mai liniștit și mai liniștit posibil, probabil că aș fi scris această carte despre șoareci, nu despre pisicile siamezi. Cu toate acestea, într-o cădere foarte umedă, Blonden a prins frig și a murit și am intrat în necazuri grave foarte curând. De îndată ce soarecii au descoperit că în spatele pernelor scaunelor nu le mai așteptau piulițele, ei au început imediat să găsească găuri în capace. Ei bine, lipsa de delicatese sub covoare le-a condus într-o astfel de furie încât au început să prindă bucăți de la ei. Ei au organizat raiduri asupra perus cușcă și fură mâncare și alungarea fată săracă în isterici lui - nervii lui nu a fost puternic, iar el pierde în mod constant pene, iar acum au căzut ca frunzele toamna.
    Șoarecii s-au urcat în sertarul dresserului, unde nu se gândiseră să se uite în zilele abundente, și mestecau cu grijă toate colțurile feței de masă din față. Când într-o zi l-am desfăcut, totul era în găuri sub formă de stele și crescenți, de parcă ar fi împrumutat de la steagul turc. Despre asta, pentru ao pune pe masă, nu era nimic de gândit. Am auzit de-a dreptul mouse-ul chicoteli prostie, strîngînd stomacul lui, și că aceeași o noapte (probabil, ales prin vot universal), a intrat în pătura mea, și apoi în față, pur și simplu, așa că nu prea vanitos.
    Ultima paie a fost dimineața când am deschis cutia de pâine și am văzut că în interiorul micilor voștri s-au desprins salturile înalte. Aparent, ea a urcat înapoi să mănânce, a fost prins, atunci când capacul a fost închis, bine, a pierdut complet capul. Ea a făcut atât de multe dintre aceste panică salturi pe care au intrat în obiceiul ei, iar când i-am scuturat la podea, porni spre ușa din spate, sarind exact canguri, și apoi a dat seama că pentru a scăpa la libertate, iar ușa a zburat de rachete.
    A fost sfârșitul. "
    Sper că restul cărților lui Dorin Tovi va fi republicată.

Evaluați-l (evaluat: 24)