Întoarce-te la Sorrento!

A doua zi am decis să mergem în Pompei. Pentru a merge acolo este necesar pe drumul Circumvesuviana (literal în jurul lui Vesuvius). Spunem la biroul de bilete: "Două bilietti a Pompeii andato riterno" - Două bilete la Pompeii acolo și înapoi. De la început, am avut probleme cu ruperea biletului în turnicheți. Am condus timpul 6 în tren și aproape că nu a vrut să ne fie dor de noi și, din anumite motive, am scârțâit. Dar în apropiere erau mereu lucrători ai stațiilor de cale ferată, ale căror bilete erau respectate pentru un anumit motiv. Dar nu întotdeauna. Și apoi ne-au lăsat prin propria lor carte. Pompei este un oraș imens cu străzi, drumuri și chiar urmele de pe roțile vagoanelor care au călătorit acolo cu aproape 2 mii de ani în urmă. Aici și acolo inscripții pe pereți și picturile au fost păstrate. Orașul era acoperit cu cenușă și piatră ponce. Teritoriul a fost atât de mare încât, la început, săpăturile au fost trimise condamnaților, tk. atât de mulți arheologi nu au putut fi găsiți. Nu voi sta în detaliu asupra descrierii sale, tk. scrise despre el deja foarte mult.

Așa cum a fost plăcută după ce străzile Pompei pe roșu-cald se aflau la umbra copacilor de lămâi lângă piscina rece a hotelului.)

Sant Agnelli
Am citit pe internet că de la Sorrento poți să te plimbi în orașul Sant'Agnelo, iar ghidul de la întâlnire mi-a spus că merită o plimbare. Ce am făcut. Dar puțin dezamăgit. pentru că nimic deosebit de interesant acolo, aceleași roci ca și în Sorrento, dar este nevoie de 40 de minute pentru a merge acolo, nu există pavate pietonale acolo, nu sunt spațiile tale native. Prin urmare, trebuie să mergeți printre mașini și autobuze. În general, este mai bine să mergeți acolo decât să mergeți, dar este mai bine să nu mergeți și să nu mergeți) Deși acest lucru scriu este deja răsfățat de frumusețile din sudul Italiei)

Ruinele vilei / băii reginei Giovanna.
Drumeții în Sant Agnelli, dar nu a salvat-ne doresc să meargă pe jos, și am plecat spre sud de Sorrento pentru a inspecta ruinele vilei antice (Pompei, aparent, nu a fost suficient) timp de 20 de minute, am fost pe un drum sinuos de munte și mă întreb cum nu suntem a doborât mașinile care călătoresc acolo. Dar aici este săgeata râvnită - Bagni della Regna Giovanna. Locul în care se află vila este cunoscut și ca baia reginei Giovanna. Du-te inca 20 de minute pe plantația de măslini și de a ajunge la poluostrovok Capul Punto del Capo- este una care este vizibil la stânga de pe puntea de observație în Sorrento.
Înot korolevy- această bucată de mare, pe toate părțile, înconjurat de stânci, dar nu puteți înota printr-un canion mic sau în jos pe scara la partea de sus. Mergând în jos, trebuie să urcați imediat în apă, tk. stai și nu te culcă nicăieri, numai pe pietre ude care se scot din apă. Locul este foarte frumos, ar fi frumos să înoate acolo, dar, din păcate, nu a luat costume de baie (baie Peste la Cape, și ruinele caselor. Despre ei vorbesc nimic special, ei razvaliny- în ruine Africa). După inspectarea ruinelor, mergem de-a lungul podului spre cealaltă parte a capului. Și acolo vedem de cealaltă parte plaja și portul din Massa Lubrense, la care nu am ajuns niciodată în călătoria noastră. La Capul plaja normală acolo, dar cumva reușesc să obțină de pe stânci și înot, oamenii nu sunt foarte multe, pentru că lângă hotel nu există hoteluri și nu există mulți oameni care doresc să-și rupă capul pe pietre.

Mergeți foarte mult și recomand tuturor să meargă acolo, dar este mai bine să o faceți în autobuz, care merge la Massa Lubrense. Cereți șoferului să se oprească la Bagni della Rena Giovanna.

Napoli ...
Înainte de asta, am fost în Napoli cu câțiva ani în urmă, cu o excursie. Și îmi amintesc doar pătrat Plebiscito, vedere din Napoli și străzi murdare, ca o ramură a pieței Cherkizovsky, pe care le-am arătat de la fereastra de autobuz. Prin urmare, a merge acolo singură a fost înfricoșător. Dar curiozitatea nu a fost permisă să rămână în hotel. Și aici mergem cu trenul spre Napoli. Am citit că ultima oprire este pătratul lui Garibaldi. Dar, destul de ciudat, nu toți au ieșit acolo și am decis să mergem și noi. Am ieșit din stație și a decis să meargă la principala Soboru- Domul San Gennaro și San Gennaro, care deține sângele sfântului și periodic lichefiază în mod miraculos. Mai întâi du-te la corso-umberto și orașul graffiti neobișnuit de murdar și pictat se strecoară în șoc. Dar ne-am obișnuit cu asta) Și întoarceți-vă la Via Duomo. După părerea mea, Catedrala San Gennaro este una dintre cele mai frumoase catedrale pe care le-am văzut vreodată. Este ciudat că turiștii nu sunt arătați. De fapt, face ca în Napoli pentru pereți de iarbă năpădite și cartouches poarta graffiti ascunde opere de artă uimitoare. Toate bisericile pe care le-am vizitat s-au dovedit a fi neașteptat de frumoase. Via Via Toledo ajungem la Piața Plebiscito. Vă puteți imagina că în copii Piața Roșie joacă fotbal, iar monumentul minin și Pozharsky era graffiti izrisoval? În Napoli, aceasta este în ordinea lucrurilor. Chiar și printre basoreliefele San Gennaro blocat accidental peste reportate la minge portocalie), apoi urcam Via Toledo ușor înapoi și să vină la stația de telecabină. Funicular în Neapole- nu este remorca pe coarda, și de metrou, care rulează la un unghi de aproximativ 30 de grade merge la ultima statie pentru a vizita Castelul Sant'Elmo. După 5 minute, suntem deja pe dealul Vomero. Și apoi săgețile omniprezente ne ajută. Urmăm semnele Castelului Sant Elmo. Ne ridicăm la castel în lift. Și vedem doar o panoramă uluitoare din Napoli. Vesuvius, Iscia, Capri ... fiecare casă mică se află în palma mâinii tale. Puteți vedea aeroportul, camera din Capodimonte, situată sub mănăstirea Certosa San Marino. Napoli pe partea de sus este la fel de luminos și interesant ca Napoli din interior. Plecăm și mergem la mănăstire, care se află la 5 minute de mers pe jos de castel. Acesta este locul pe care îl recomand cu toții pe toată lumea să o viziteze. Destul de ciudat, nu există aproape nici un turiști acolo. Manastirea are o frumoasă grădină cu mai multe niveluri, plăcut ochiului curte zăpadă, expoziție Presepio (această scenă marionetă a nașterii lui Isus), sălile de expoziție de nave și multe altele, care, din păcate, au fost închise. Și biserica principală a mănăstirii ne-a impresionat chiar mai mult decât San Gennaro.
Coborâm de pe dealul Vomero și din nou mergem pe Via Toledo. Aflăm că în magazine doar reduceri sălbatice. Deci este puțin întârziată plecarea noastră din Napoli și chiar hotărâm să vinăm aici pentru cumpărături. Cei care vor să meargă la cumpărături spun că majoritatea magazinelor se află pe Via Toledo și Corso Umberto. Îmi place să nu merg la magazinele de marcă pe care le avem, dar la magazine pe care nu le avem. Și în Napoli, o mulțime de magazine italiene online, pe care nu le veți găsi în Rusia și unde puteți cumpăra o bluză cu inscripția Made in Italy pentru ... 10 euro!