Msi ge70 descriere, caracteristici, recenzii

Aproximativ 50 000 de ruble

O caracteristică distinctivă a acestui computer este un afișaj excelent. Folosește o matrice clasică Twisted Nematic, care la prima vedere nu este ceva special, deoarece se știe că acest tip de matrice se caracterizează prin reproducerea redusă a culorilor, luminozitatea redusă și unghiurile slabe de vizionare. De fapt, situația este mult mai bună: cu panta dreaptă a ecranului laptopului acoperă suficient pentru încă două persoane, segmentele întunecate și luminoase ale imaginii nu se pierd din vedere. Display-ul în sine are o diagonală de 17 inci, care este rar pentru calculatoare moderne, care tind să fie mai subțire, mai ușor și mai compact. Se pare că acest afișaj este greoi, dar din ceea ce vezi, te distrezi foarte mult. Are impresia unei rezoluții destul de scăzute pentru un afișaj atât de mare. Da, este FullHD 1920 la 1080 de puncte, dar după ce ați folosit dispozitive precum MacBook cu o rezoluție dublă Retina, acest ecran pare destul de slab (pixelii individuali pot fi ușor de observat).

Rolul cireșei pe tort este jucat de stratul mat de pe ecran. Fără îndoială, lucios este mult mai popular și predomină în cele mai multe dispozitive, prin urmare, pentru a satisface o acoperire mată este un mare succes. Ecranul nu strălucește niciodată, în niciun caz, nici chiar sub lumina directă a soarelui.

În general, afișajele în computerele de jocuri și laptopurile mobile portabile trebuie evaluate în moduri diferite. rezoluție înaltă nu este în mod clar vizibil chiar și în cele mai avansate jocuri și unghiurile de vizualizare pot fi minime, în cazul în care poziția capului și capacul este la același nivel în timpul utilizării. Prin urmare, parametrul cheie din selecție nu va fi numărul de pixeli, ci viteza matricei.

Inima fiarei monitorizate a fost un nou chip de la Intel. Procesorul are patru nuclee, frecvența ceasului ajunge la 2.400 megahertzi. La o încărcare mai serioasă (sau la cererea utilizatorului) se poate folosi modul Turbo Boost, care va crește această cifră la 3400 MHz (aceasta este de o importanță fundamentală în jocuri și aplicații care necesită o putere de calcul gravă). În procesul de fabricație tehnologia procesului de 22 nanometri, care are un efect pozitiv asupra consumului de energie al procesorului.

Memorie operativă

Notebook-ul MSI GE70 este echipat cu 12 gigabytes de memorie RAM (4 module cu posibilitate de înlocuire și extindere datorită conectării unor module mai masive). În general, cantitatea de memorie este suficientă pentru majoritatea sarcinilor, laptopul va supraviețui cu ușurință oricarei tulpini serioase. În ceea ce privește jocurile, și aici, fără îndoială, tot ceea ce sa întâmplat deja și va fi lansat în viitor va începe. Atunci când lucrați cu programe complexe, care necesită programe de putere grave, performanța nu scade, funcțiile multitasking funcționează în mod normal.

Hard Drive

Pentru ca matricea principală de memorie să satisfacă volumul de pe hard disk Seagate de 750 gigabytes. În general, utilizarea hard disk-urilor în computerele moderne este o tonă lucioasă. Un fel de arhaism în lumea tehnologiei moderne, chiar dacă hard disk-ul este utilizat la o viteză de 7200 rpm. Pentru a accelera sistemul, dezvoltatorul nu a stat pe două unități SSD cu o capacitate de 64 gigabytes. Datorită acestor copii, Windows se trezește mult mai repede și citește instantaneu datele stocate pe ele.

Între sarcina ridicată, grafica dezvoltată în tehnologia Intel HD 4600, a cărei putere este suficientă pentru a lucra la Internet și aplicații de birou. Încercarea de ao face să lucreze cu jocuri este posibilă, unele dintre ele chiar stăpânește. Acest lucru va salva încărcarea și va reduce șansele de supraîncălzire.

autonomie

MSI Apache GE70 este echipat cu o baterie masivă, cu un volum de 4400 milliampere. Da, în comparație cu bateriile instalate în ultrabuki, este doar ridicol, dar dacă vorbim de dispozitive de jocuri, atunci această baterie este mai mult decât suficientă. Desigur, atunci când se ocupă cu software-ul profesional, sau în timp ce joacă un laptop trebuie să fie conectat la sursa de alimentare, altfel nu ar sta timp de 30 de minute, întreruperea procesului în mijloc. Un alt lucru - navigarea prin web sau lucrul simplu de birou (crearea unui document în Word, verificarea corespondenței).

MSI GE70: Feedback

Opiniile utilizatorilor cu privire la această mașină sunt diferite, mai precis, toate sunt oarecum contradictorii. Toată lumea a găsit în laptop ambele plusuri și minusuri. Printre proprietarii acestui miracol nu a fost găsit fani și cei care urasc „orbi“ rău, publicul este surprinzător de echilibrată, în opinia lor chiar mai valoroase.

Mai întâi de toate, toate laudă de înaltă performanță. În ciuda echipamentului mobil instalat sub capota laptopului, cu majoritatea jocurilor, el a reușit să-i înveselească. Utilizatorii au fost capabili să evalueze viteza și rata cadrelor pentru diferite proiecte de jocuri - atât moderne, cât și foarte puțin, și în toate a fost posibil să se obțină 60 de cadre pe secundă. În al doilea rând, utilizatorii notează un nivel scăzut al zgomotului. Destul de ciudat, dar acest model a fost cel mai liniștit din serie. Chiar și cu o încărcătură mare, computerul nu irită șuieratul și nu "merge să decoleze". Nu uitați ecranul mat, pe care mulți lăuda pentru absența completă a oricărei reflecții, chiar și pe o imagine complet neagră. Sistemul de răcire menționat în mod separat, care, într-o perspectivă captivantă a utilizatorilor, se descurcă mai bine decât alte mașini similare. Deși există o încălzire vizibilă sub palma stângă.

Firește, în cazul în care există plusuri, există și dezavantaje. Utilizatorii experimentați observă că calibrarea din fabrică a afișajului este sinonimă în culori și necesită o ajustare suplimentară (subiectivă, dar pentru cei care intenționează serios să lucreze cu grafica, aceasta poate fi o problemă). Multe jocuri pierd performanță, dacă setați rezoluția maximă în ele. În astfel de cazuri, proprietarii de computere propun să-l reducă la poziția, apoi să fie capabil de a atinge rata de cadru dorită, fără a pierde mult din calitatea imaginii. Majoritatea utilizatorilor au rămas nemulțumiți de calitatea difuzoarelor încorporate. Toți ca unul, și-a exprimat opinia că, în ciuda anunțurilor de profil înalt în calculator este ieftin, nu merită o atenție specială.

În loc să încheiem

Nu atât de des veți întâlni un utilizator care are nevoie de o soluție de ultimatum, creată exclusiv pentru jocuri. În plus, însăși existența laptopurilor de jocuri ridică întrebări. De ce? La urma urmei, există mașini desktop care sunt mult mai puternice și mai rapide. Există console mult mai practice și mai interesante. Nu există răspunsuri. Dar acest segment există și se dezvoltă.

De fapt, unul dintre reprezentanti este MSI GE70. Caracteristicile computerului indică în mod clar scopul său și, cel mai important, se confruntă cu această destinație. Puterea este suficientă cu o sursă de alimentare atât pentru divertisment, cât și pentru o muncă dificilă. Calculatorul poate dura mai mulți ani, iar posibilitatea actualizării manuale va prelungi această perioadă pentru câțiva ani. Chiar și costul, și ea trebuie să cumpere această rață urâtă, pentru că pentru a găsi ceva similar la un preț similar este pur și simplu imposibil.