Kia rio club - recenzii ale proprietarilor noului Kiaro, foto, forum

Tot timpul zilei!

Tonat cu o zi înainte de Rio de ieri. dar bucuria era de scurtă durată. Ieri am observat că înainte și în spatele spateului a fost complet sigilat un film complet diferit!

Și nu este un procentaj; Eu însumi am ales 15% înainte și 5% fund. Faptul că, înainte de filmul negru obișnuit normal și de partea din spate a grafitului semi-oglindă, înțelegeți aici lumina semaforului, în fața unui negru, spate, cu o nuanță verde.

Apelarea astăzi în post-centru a spus toate pretențiile. Mai întâi au existat argumente că acest lucru se datorează faptului că filmul cu o corelație procentuală diferită, apoi argumentele pe care părțile diferite, apoi argumentele sa încheiat. Au fost de acord să-l reintroduceți, sunt gratuite, dar spun că să-l lipim în față, ceea ce este absolut potrivit pentru mine și insist asupra faptului că partea din spate a mașinii este lipită, ceea ce nu mă convine. Dar pentru mine, în replică, declar imediat că încălzirea geamului din spate este 90% decojită împreună cu filmul.

Deja a decis că peretonirovat laterale și spate, geamuri spate se va cu siguranta, dar acum întrebarea este cum se face corect, astfel încât atunci când placaj și potențiale probleme cu încălzire, pentru a pune toată vina pe shadere? Poate cineva să aibă situații similare sau cine este puternic în legile noastre și poate da sfaturi bune despre cum să procedăm? Și apoi se obține astfel încât nuanța va fi liber, costul filmului și timpul și rastonirovke nu va plăti cu adevărat atenție la modul în care procesul și naplyuyut ungluing pentru încălzire, coaja dezlipirea deci nu - atât de norocos.

Filmul a fost lipit recent, dacă se află și pe o suprafață umezită, atunci ar trebui să fie bine curățată. Deși ar putea avea sens pentru tinteri să plătească suplimentar pentru încălzire, astfel încât să încălzească uscătorul de păr și să-l îndepărteze cu italiană?

Am decis să-mi termin povestea în câteva propoziții.

O oră a trecut, un apel de la serviciu - nu am găsit filmul, o vom ordona la Moscova mâine sau după-amiaza și vă vom invita imediat la placaj. Și într-adevăr, în a doua zi de așteptare, apelul și nuanța autovehiculului este programată vineri. În ofensiva de vineri am mers la serviciu și am primit o mașină. De această dată am fost mulțumit de film și de calitatea lipirii pentru prima dată, care era la înălțimea celui de-al doilea (deși nu-i dădeau banii mai mulți bani).

În general, în jurul cercului 15% (fruntea nu a atins și nu intenționez să atinge.) Zatonirovat timp de 20-25 minute! oo
Nu au timp să cadă în cutie, au început deja să spele ferestrele. în timp ce el a scos lucruri valoroase și a lăsat cheia (literalmente un minut) aproape a tăiat filmul pe fereastra din spate. A mers cu un prieten să bea ceai. Am băut. a venit și ohreneli de ceea ce deja lipeste totul. Un astfel de serviciu, nu am văzut =))) și prețul este surprinzător EXCELENT! doar 2400. Filmul american "santek" cu mine în cutie a fost colorat Mers ml'ka. așa că cred că yogul nu lipsește =) Adevărat colorat 2 sau 3 persoane =)
Tonificat la Moscova în "punctul zakoniruyte py" Aproximativ 94 km km de inelul Moscova Ring numai pe record! Săptămâna trecută nu a avut timp să se înscrie. nu au existat
Pe scurt, băieți clari! Respectați-le pentru calitate și viteză!
De asemenea, există cluburi de 5% reducere Puteți invita-le