Castelvania recenzie quest

După cum știți, există suficiente fan-jocuri pe Internet. Și Castlevania, de asemenea, nu este lipsită. Acum vom lua în considerare un interesant joc de fan-uri numit Castlevania Quest.

Jocul este creat în spiritul școlii vechi tuturor preferate. Asta înseamnă că jocul are tot ceea ce ne place aceleași Castlevania (NES). Deși, dacă te uiți atent, jocul aminteste nu numai primul Kastlu, ci Simon's Quest, deși, practic, doar în planul grafic. În general, graficele de aici nu sunt rele, totuși, cu o cascadă pe al doilea nivel există unele defecte. Aproape toate spritele sunt luate din jocurile anterioare ale seriei, dar există și în Castlevania Quest și grafice proprii, originale, de exemplu, fundaluri.

Castelvania recenzie quest
Castelvania recenzie quest

De când vorbesc despre niveluri, vom vorbi despre ele. Există 10 dintre ele. Aventura începe într-un oraș fantomatic, atunci există o pădure nenorocită, un cimitir, un râu de moarte etc. La fiecare nivel - de către seful. Dar cu problemele șefilor. Faptul că ele sunt ușoare, numai dacă aveți un bici cu lanț lung, în caz contrar, trebuie să transpirați puțin. Dificultatea jocului este ridicată, în cele mai bune tradiții ale Castelvania clasice. Deci, fanii hardcore, fără îndoială, ca acest joc.

Parcela. Noi preluăm controlul asupra lui Simon Belmont și du-te pentru a distruge Dracula. Acțiunea jocului, cel mai probabil, apare după evenimentele lui Simon's Quest, la sfârșitul jocului, atât Dracula cât și Simon mor. Apropo, jocul este liniar. Sfârșitul este unul, deci moartea lui Simon este inevitabilă. În mod neașteptat, nu-i așa?

Castelvania recenzie quest
Castelvania recenzie quest

Rezumă. Castlevania Quest - un joc fantastic, realizat în cele mai bune tradiții ale vechii școli. Toți fanii Castlevania trebuie să joace. Acest joc se poate descărca în secțiunea "Cămară" de pe site-ul nostru. Deci, înainte, pentru a distruge răul.