Imposibilitatea carpatică este dificilă, iar dificultățile încep deja la graniță

Acum câțiva ani, am vrut să mergem în Siria și Liban pe mașinile, dar proiectul a fost anulat. apoi conceput CĂLĂTORIE În Carpați - povestea repetată. retrasarea planurile de a clarifica circumstanțele și de așteptare pentru o perioadă de acalmie, ne-am dus la încă obiectivul ...

Cred că fiecare dintre noi are prieteni ucraineni care trăiesc în Rusia și în Ucraina. Evenimentele recente au dus la o împărțire destul de tristă nu numai între cele două state, ci și popoarele. Și dacă este o problemă întunecată cu statele, atunci cu siguranță nu există nimic de împărțit cu oamenii, într-un singur nisip în copilărie, în care au jucat în prăjituri.

Pentru ultimul an am primit de două ori scrisori de la Jeepers din vestul Ucrainei, invitații de a veni la Carpați. Te uiți la televizor, apoi te uiți la scrisoarea de la Ternopil, apoi te uiți prin știrile din rețea ... Nu, ceva nu se potrivește. Se pare că am un deja vu: acum treisprezece ani, nu mi-am crezut urechile nici când am fost invitat să vizitez Daghestan. Apoi am luat inima în dinți, a luat concediu, a spus la revedere de la rude și prieteni și a mers la miezul extremismului, terorismului și wahhabismul. Câțiva ani mai târziu, cu aceeași vigilență, sa dus la Ingușeția practic inaccesibilă și apoi la Cecenia. Și am act de faptul că, dintre toate aceste călătorii am fost de gând înapoi, nu doar în viață și bine, și cu o mare credință, taxa indestructibil în oameni și cu amărăciune că suntem cu toții atât de bine spalati pe creier ca noi credem avară, Dargin, Lezgin, cecenii, Ingerii, osetii nu sunt concetățenii lor, ci aproape dușmanii. Și acum Ucraina. Ei bine, ce ar trebui să împărtășim, oameni obișnuiți? Ce ar trebui să împartă Moscova, Chelyabinsk, Kiev, Ternopil, Lviv? Se rezolvă: mergem! Singura modalitate de a rezista împinge capetele lor - trebuie doar să-l ignore și să nu observați, pentru că, după cum știți, lorzii luptă - la lacheii forelocks fisura.

Cea mai sigură și mai ușoară cale de a traversa granița vecinului nostru occidental este de a călători în regiuni cu probleme. Este clar că, dacă vă decideți să conduceți prin zonele "fierbinți", șansa de a face mari probleme este pur și simplu imensă - războiul este război. Dar Ucraina este mare, iar în Chernigov, Kiev, Dnepropetrovsk, Vinnytsia, Odessa, Lviv și multe alte orașe curge o viață absolut obișnuită. Noi, împreună cu Evgeny Shatalov (Chelyabinsk) și Valentina Bazarova (Ulan-Ude), am decis să intrăm în Ucraina prin Republica Belarus. Așa că am fost recomandați de prietenii care, după soarta soartei, vor merge întotdeauna acolo și înapoi. Dar nu totul este atât de simplu.

Nelaskovoe este departe. Monumentul Zarobitchans (migranții de muncă) din Kolochava.
În timpul existenței satului au murit mai multe persoane
privind câștigurile într-un teren străin

Woodsman. Dacă vă duceți la Carpați în toamnă,
atunci puteți să pregătiți o mașină plină de ciuperci off-road

Pentru a intra cu succes Ucraina rușii trebuie să le aibă cu invitația legalizata original dintr-un cetățean al Ucrainei, în care acesta acționează în calitate de garant și este responsabil pentru toate actiunile tale. De asemenea, este necesară confirmarea solvabilității financiare. Străinii trebuie să aibă suficiente fonduri pentru a călători. Pentru fiecare zi de călătorie, se va solicita o sumă egală cu minimul de subzistență zilnic, înmulțit cu 20 (notați forma exactă de numărare). La graniță, vi se va cere să arate fie numerar, fie o declarație oficială dintr-un cont de card cu sigiliu bancar. A fost cu descărcarea de gestiune că am avut probleme. Banii se aflau pe hartă, dar nu am putut dovedi prezența lor la frontiera de trecere Mohro-Dolsk. Imediat am primit o ștampilă roșie în pașaport cu textul "A fost amânată în Ucraina".

În corectitudine, vrem să spunem că toate comunicațiile la frontiera, a fost subliniat politicos și pașnică, cea mai mare parte a personalului a fost surprins călătoria noastră și ne-a privit cu respect. Când am lansat, ștampila a fost plasată cu cuvintele „mi place să o fac, dar eu nu te-am lăsat“, și mătușa cu o mașină care rulează pe zona de tranziție, pe mila matern pe noi și sfătuit să treacă prin Domanovo.

Contrastelor.
Ploile plouă pe câmpie, iar prima zăpadă a căzut în munți.
Toamna, probabil cea mai pitoreasca perioada a anului in Carpati

Comunitatea Internetului, după călătoria noastră, a pus capăt imediat șanselor noastre de a ajunge în Ucraina cu formularea "doar un miracol vă va ajuta". Ca și cu o astfel de marcă, ni sa ordonat calea și nu putem vedea borscht sau slănină. Cu toate acestea, a doua zi, am repetat încercarea de a traversa frontiera, a încasat suma necesară. De data aceasta am mers la intersecția învecinată Mokrany-Domanovo. Aici am întâmpinat și probleme, dar deja la obiceiurile bieloruse, care încearcă să lupte împotriva afacerilor subterane cu combustibili. Conform regulilor, oricine traversează granița cu Belarus mai mult de o dată la 8 zile nu trebuie să aibă mai mult de 10 litri de combustibil în rezervor. Pentru a arde excesul de motorină în rezervorul nostru de 170 de litri, ar trebui să facem un cerc complet de-a lungul frontierei Belarusului, ceea ce i-am spus ofițerului vamal. Salvându-ne toată ștampila cu refuzul de a intra în Ucraina. A trebuit să scriu o notă explicativă adresată șefului vamal și el a formulat o rezoluție: "hai să mergem".

Din partea ucraineană, am fost extrem de surprinși. Ofițerul vamal chiar a cerut dezorientat „pe care doriți să serios cu acest timbru pentru a intra în Ucraina?“, La care trio-ul nostru a dat din cap în sincronizare. Pe parcursul ultimelor zile am învățat „legenda“ pentru polițiștii de frontieră, în care el descrie planurile sale foarte clar: de ce și unde mergem, unde și care ne așteaptă. Ei bine, disponibilitatea "securității financiare", aparent, a acționat. Polițistul de frontieră când am sunat undeva „în sus“, a declarat circumstanțele mor ieri, iar acum totul este bine, și am fost permis să intre. Toate au rămas aproape o zi.

Carpatii aduna un tribut pentru calatorie. Înapoi de la munți fără
rupturile și problemele sunt rareori de succes. Razbortirovannye
sau anvelope rupte - un lucru obișnuit pe drumurile montane

După ce am intrat în Ucraina, am răspuns adesea la întrebări surprinzătoare: "Cum de ai reușit?" Și am văzut doar două mașini cu numere ruse timp de o săptămână. Unul dintre noi a venit peste două kilometri după trecerea frontierei, iar al doilea - de la prietenii noștri din Vinnița.

În timpul călătoriei nu am deranjat niciodată o parcare păzită sau ceva similar. În fiecare noapte, mașina se afla fie în fața hotelului, fie în curtea blocului de apartamente. Nu s-au produs excese, dar mașina este foarte vizibilă, nu se va pierde în mulțime. Nimeni nu ne-a tăiat sau ne-a ciocnit și a arătat un pumn, dimpotrivă, oamenii au fost surprinși, au zâmbit și și-au tras degetele în sus.

Arhitectură neacoperită. Cetatile din Podillia în antichitate
nu erau nici măcar zeci, ci sute. Mulți dintre ei au supraviețuit până în ziua de azi.
Cel mai renumit este Kamenetz-Podolsky

Cetatea Cocin din Cernăuți a fost mereu frontieră.
Khotin la momente diferite a fost parte a Rusiei Kievan,
Imperiul Otoman, Comunitatea, Moldova, România,
Imperiul Rus, URSS

Vremea ne-a strâns din munți până în câmpie și am mers mai întâi la muzeele din jur, apoi la vizite amabile la Vinnița și Kiev. Între timp, eram pregătiți pentru cel puțin o tensiune cu oamenii locali, dar nu sa întâmplat niciodată. Și cu serviciul după noroi Carpatic ne-a ajutat, și chiuvete chiuveta de căldură în mijlocul nopții au fost luate, iar personalul DAI, așa că aici se numește poliția rutieră, contrar tuturor așteptărilor, nu a încercat să stoarcă mită. Chiar eliberat pentru încălcări minore. De trei ori am fost opriți pentru a verifica documentele și de fiecare dată în mod corect, politicos și fără note negative.

În secole. Cetatea Khotyn este mai autentică decât Kamenets-Podilsky,
în mare parte datorită unei mai puține popularități cu turiștii

Stații de miracol. Pentru iubitorii de monumente de fortificatie
întreaga parte de vest a Ucrainei este o adevărată comoară!

Anul viitor vom merge din nou la Carpați. Politica este o politică, dar trebuie să fim prieteni. Aceasta este singura modalitate prin care părțile aflate în conflict să-și vadă reciproc nu ca adversari, ci ca oameni, frați prin sânge, oameni asemănători, prieteni prin pasiune. Așa cum spun ei, vrei să schimbi lumea - să începi cu tine însuți.