Călătoria mea în Abhazia

Până în urmă cu câțiva ani (nu-mi amintesc unde) am auzit despre lacul Riza, interesat de el și a decis că, atunci când mă odihnesc în regiunea Krasnodar, asigurați-vă că pentru a seta deoparte timp și o excursie în Abhazia, în cazul în care de fapt este acest lac.

In aceasta vara am CETP odihneam în regiunea Krasnodar, am militat în călătoria ei în Abhazia și am cumpărat destul de spontan bilete de autobuz Krasnodar - Suhumi. A doua zi am avut o călătorie de 17 ore, în timp ce încă în Krasnodar și apoi un autobuz la granița de Soci, încă nu a plecat on-line, am încercat să găsesc un hotel, dar totul a fost în zadar, a spus întotdeauna că nu există nici un spațiu. Am decis să acționeze în funcție de circumstanțe, în cele din urmă a fost posibil să se oprească la orice bunica, care este întotdeauna în abundență la stațiile de autobuz din orașe stațiune. Sukhum, în general, nu este considerat un oraș-stațiune, capitala Abhaziei, cu o populație de 70 de mii de oameni. La granița cu Soci, ne așteptăm controlul pașapoartelor, prin modul în care, în ciuda faptului că Rusia a recunoscut Abhazia ca stat independent, intrarea cetățenilor ruși a permis atât pașapoarte străine și pentru limba rusă. Apropo, moneda din Abhazia este rubla rusească.

La sosire, încă am reușit să închiriem o cameră de hotel. Sukhum ne-a întâmpinat cu ploaie, o gară mare abandonată și o mică clădire, unde stația este acum situată. O jumătate de zi am adormit și, până seara, am decis să mergem de-a lungul terasamentului, ceea ce a fost foarte regretabil. Nu am fost dezamăgiți ca starea terasamentului ca o stare de doi rezidenti in varsta indigene, care respira fum pentru o lungă perioadă de timp nu a putut scăpa de noi. În general, pe tot parcursul șederii lor în Abhazia bărbați caucazieni fierbinte a făcut complimente explicite și sugestii, dar nu a fost doar noi, ci, în general, toate fetele din Rusia cu său, astfel încât acestea nu se aplică. Dar am scrie off la mentalitatea locală și nu deranjez, mai ales că multe dintre ele au un bun simț al umorului și sunt foarte prietenos, gata pentru a explica pentru o lungă perioadă de timp și în detaliu cum și unde să meargă.

Deci, a doua zi am cumpărat o hartă pe piața locală și ne-am dus să explorăm orașul.

Casa Guvernului Abandonată

Călătoria mea în Abhazia

Și aceasta este o grădină botanică. Am fost amuzat că multe cuvinte sunt pur și simplu scrise cu litera "а", de exemplu: акафе, înseamnă o cafenea sau un institut abotanicheskiy, poate fi văzut în fotografie)

Societatea Filarmonică de Stat din Abhazia

Pe malul digului am fost atrasi de un monument ciudat

A fost, de asemenea, amintit faptul că am mers la celălalt capăt al orașului pentru a vedea arboretul, dar sa dovedit că reședința prezidențială a fost localizată acolo, deci este închisă pentru a vizita. A doua zi am făcut o excursie la Novy Afon

Noua mănăstire Athos, acum este restaurată. În prezent, în mănăstire locuiesc 11 călugări.

Femeile pot vizita mănăstirea numai în asemenea îmbrăcăminte, bărbații purtând și astfel de "fuste" dacă sunt în scurte pantaloni scurți

Un câine în apropierea mănăstirii șezlongului, ea este un astfel de pofigist, un sentiment că mănăstirea din jurul ei a construit

Călătoria mea în Abhazia

Rezervor în care există un păstrăv mare

Un semn misterios pe o stație de cale ferată abandonată

După mănăstire am privit într-un mic parc cu un iaz în care erau acești bărbați frumosi, erau și lebede negre, dar nu am reușit să surprind o lovitură bună

Apoi am vizitat peștera Novy Afon, una dintre cele mai mari peșteri din Abhazia

Călătoria mea în Abhazia

A doua zi am mers pe o excursie la lacul Ritsa, de-a lungul drumului a continuat să miere. Această imagine, nu am putut să fac poze, așa cum sa prezentat el însuși - un tip rus Ibrahim)

Sora a fost ispitita de extremele locale

Cu o zi înainte de plecarea noastră, am vizitat Chernigovka, pe întreg teritoriul său există un restaurant - cheile "Assir", platformele cu mese sunt la diferite nivele ale defileului

Pe drum înapoi, am condus prin casele georgiene abandonate, am oprit și am apucat alune, pere și mere. Când am condus o coloană de tancuri, șoferul a explicat că acestea sunt trupe ruse care se află la granița cu Georgia.

Călătoria mea în Abhazia

Aș dori să spun câteva cuvinte despre bucătăria abhaz, în viața de zi cu zi, este similar cu propria noastră, dar este folosit mai multe condimente și plante aromatice, care nu tuturor le place, îmi place diferite tipuri de grătar și khachapuri, care sunt servite în bucăți mari. De asemenea vinuri foarte bune, cognac, tincturi sunt făcute aici, dar mi-a plăcut vinul roșu mai mult.

Impresiile din Abhazia sunt de două ori, pe de o parte, în orașele care deprimă un sentiment de abandon, pe de altă parte, place plăcerea climei și a naturii frumoase.