O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

Prima nunta organizata de mine a fost sarbatoarea mea in Grecia, pe insula Santorini. Cu ea povestea uimitoare a început în viața mea, pe care am avut noroc să-mi spun slujba - organizând nunți în străinătate.

Începutul acestei povestiri a fost pus de oferta mâinii și a inimii de la soțul meu din viitor, și sunt foarte mândru de modul în care a făcut-o. Apoi, călătorind în Anglia, am decis în mod spontan să mergem o zi la Paris.

Iar în inima unuia dintre cele mai romantice orase si frumoase din lume, pe partea de sus a Turnul Eiffel, preferatul meu dintr-o dată, destul de neașteptat a spus, „Casatoreste-te cu mine!“.

O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

Acest eveniment a dus la o mizerie tradițională: am început să inventăm unde și cum vrem să sărbătorim, ce vom face, cine să invite.

Ideea unei nunți în străinătate

Destul de ciudat, într-o seară, a apărut ideea unei nunți peste hotare. Privind prin opțiunile pe internet, am dat peste frumusețea uimitoare a locației sale, pe care am admirat și amintit o dată ce a văzut pe transferul unei călătorii uimitoare. Era el, "insula" noastră din Santorini - doar din fotografiile sale, entuziasmul înfiorător mi-a alergat pielea!

Dar, comparând costul unei nunți în Rusia, care ar fi trebuit să invite o grămadă de oaspeți obscure, și un triumf confortabil în Grecia, în cercul cald de familie și prieteni, este dorința noastră de a sărbători o nunta de peste mări a fost solidă ca niciodată. Acum, am visat doar Santorini!

Santorini, o minunată opțiune de nuntă în străinătate

Pentru a detalia toate detaliile acestui proces dificil de organizare a unei nuntă în străinătate, am găsit câteva agenții de nunți care oferă servicii de nunți în Santorini. Nu erau atât de mulți, și aproape toți nu erau la Petersburg, ci la Moscova. Și prețul a fost "metropolitan": ca răspuns la cererea mea de a calcula bugetul de sărbători pentru cei 30-35 de persoane, mi-au fost trimise niște prețuri incredibile la cerul înalt!

În același timp, am contactat în mod independent hoteluri și restaurante, iar sumele pe care mi le-au spus erau mult mai atractive - crede-mă, diferența era palpabilă! Și apoi mi-am dat seama că organizarea nunții mele trebuie să-mi iau mâna.

Ca urmare, pregătirea vacanței noastre mi-a luat trei luni și jumătate. A trebuit să fac față multor dificultăți pe care le-aș putea evita, știu în prealabil ce și cum să fac. Dar am dobândit o experiență neprețuită, pe care acum o împărtășesc cu plăcere!

Și, în sfârșit, toate documentele sunt gata, hotelurile sunt rezervate, restaurantele sunt plătite, transferurile și excursiile cu barca sunt gândite. Ziua nunții este planificată până la ultimul detaliu, fiecare detaliu este gândit și cei 30 de oaspeți sunt gata să meargă la nunta noastră.

O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

Apreciez amploarea muncii mele :)

Nunta noastră a avut loc în trei zile. În prima zi toți oaspeții noștri au venit pe insulă și ne-am adunat pentru o cină înainte de cină într-un hotel confortabil, în care trăiau doar rudele și prietenii noștri, pentru ca toți să se cunoască.

Și a doua zi a fost ziua nunții noastre!

A început pur și simplu uimitor: dimineața, m-am întâlnit cu mama mea, așa că am decis să urmeze o tradiție preferată și petrece noaptea în locuri diferite. Am băut șampanie, micul dejun in vila minunata in care ne-am mutat în noaptea precedentă, bălăceală în piscină și să se bucure de peisajele uimitoare albastru și alb ale insulei.

Ceremonia a fost programată pentru ora 16:00 și, în curând, vrăjitorii mei au început să vină la noi - maeștrii care m-au transformat într-o prințesă. Magia a început!

O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

În timp ce eram însoțit de un coafor și de machiaj, prietenii mei sosiți, care încercau să repete răscumpărarea într-o agitație distractivă.

În cele din urmă, am auzit vocile vesele ale oaspeților noștri și ale mirelui fericit. Fetele și-au luat locurile și eu, ca o adevărată prințesă, am așteptat prințul meu iubit în "cetatea" mea.

Soțul meu viitor a cumpărat mine de succes, și era necesar să se vadă ochii uimiți ai grecilor, care, probabil, nu au văzut niciodată un astfel de număr mare de note de 100 de euro, care a fost de plată mirele! Desigur, nu au fost reale, dar nici prietenele, nici localnicii nu au știut despre asta!

O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

Și acum este timpul să mergem la înregistrare. Apropo, această frumusețe în rochia roșie din spatele meu este mama mea superbă!)

Nuntă în străinătate impresii de neuitat

Pentru ceremonie, am ales vinăria Santo Winery, care oferă o priveliște uluitoare asupra Calderei și a panoramei insulei.

Toți oaspeții noștri au fost absolut incantati de ceremonie și atingerea, care a avut loc în limbile greacă și engleză sub muzica lirică națională (Mendelssohn nici vals!), Și de la deschiderea cu speciile noastre „altar“.

O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

Și, desigur, lângă mine erau fetele mele preferate, prietenele mele.

La sfârșitul perioadei solemne și a unei sesiuni foto la vinăria, am mers în orașul Oia (restaurantul Fredini di). Oia este unul dintre cele mai frumoase orașe mici de pe insulă și nu am putut rezista și am făcut niște fotografii mai frumoase.

Și aici suntem și oaspeții noștri de la aceeași masă într-un restaurant minunat cu o priveliște uimitoare!

O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

În locul unui toastmaster, care nu este în Grecia, am avut Dionysus, un zeu la modă și vesel de vinificație, care amuzat pe toți cei prezenți. Unul dintre oaspeții noștri a devenit unul)

În noaptea aceea am cântat la iubitul meu ...

Pentru noi, dansând dansuri grecești ...

Am dansat la muzica grecească, am cântat cântece rusești și apoi am fost tratați la cel mai delicios tort!

O nuntă frumoasă în străinătate în Santorini

Când s-au spus toate toasturile, vinul delicios a fost băut, soțul meu și cu mine ne-am dus în vila noastră romantică, iar oaspeții au continuat sărbătoarea la hotel.

Dar într-o zi de nunta noastră nu este de peste - în dimineața următoare, a treia și ultima vacanță, am organizat o excursie cu barca pe frumoasa barca, care a fost doar noi, și care a sunat muzica minunata pentru noi și am băut vin local și au dansat ... și sa bucurat mare transparente, pelerin în soare și fericit că suntem împreună și suntem atât de bine ...!

Soțul meu și mulți oaspeți au rămas pe magia Santorini pentru o altă săptămână, prelungind astfel vacanța noastră, dar asta eo altă poveste :)

După întoarcerea acasă, am început să ajut și alte cupluri în realizarea viselor lor. Și acum, timp de 3 ani, am organizat nunți în străinătate și ajutând inimile iubitoare să găsească fericirea și o nuntă fabuloasă pe insula Santorini!

Dacă ți-a plăcut ideea unei nunți în străinătate, cu plăcere o să organizez!