Încă mai amintim ospitalitatea turcească "

Încă mai amintim ospitalitatea turcească

Sub titlul „Primul meu meci“, ne în mod tradițional vă prezentăm fanilor,“locomotiva" și spune poveștile lor. Un alt erou poziția Vasile Achkasov a spus nu numai că, am început să se implice în fotbal, dar, de asemenea, exemplul celor două vizite la Istanbul, a încercat să convingă că nu trebuie să ne fie teamă de a călători în Turcia.

Vasily lucrează în compania rusă IT "Yandex": am decis să ne întâlnim exact pe teritoriul său. Primul lucru care mi-a prins ochiul și a fost foarte surprins: la birou Vasily merge în papuci "Locomotiva" ... Și o cămașă turcească "Fenerbahce". Aceasta a găsit rapid o explicație: "Yandex" este sponsorul titular al echipei din Istanbul. Combinația este interesantă. În cursul interviului, sa clarificat: Vasile îngrijorat serios de relațiile ruso-turce.

Încă mai am doar cinci călătorii, iar cele mai memorabile - trei. Dar vreau să vă spun despre Istanbul și ospitalitatea turcească. Am fost acolo și la Besiktas. și la Fenerbahce. A doua călătorie a fost amintită mai ales ...

Mergem la Istanbul - la aeroport nu a fost posibil imediat să dau seama unde se află autobuzul și stația de autobuz. Am decis să-l sunăm pe Gunesh - și el, se pare, ne-a așteptat deja (i-am scris numărul de zbor în prealabil). Ne-a luat imediat la cină - are un sistem de calculare a bonusurilor pe card, care poate fi plătit la diferite cafenele. Aici el este pe această hartă în toate zilele și hrănit. Nici măcar nu am știut să-i mulțumim pentru toate acestea, dar el a spus că cel mai important lucru pentru el este practica limbii rusești, ceea ce este necesar ca el să lucreze.

Încă mai amintim ospitalitatea turcească

A doua zi am vizitat obiective culturale - moscheea sultanului Ahmet, podul Galata, o plimbare de-a lungul Bosforului. Güneș. de altfel, sa dovedit a fi un turc foarte opozant - el reprezinta un stat secular si nu-i plac un numar mare de moschei in oras.

În ziua meciului a mers din nou la o plimbare, dar unul dintre tovarășii din compania noastră a uitat biletul la jocul de la hotel - a trebuit să se întoarcă. Târziu la autobuz organizat pentru fani și stadionul a trebuit să meargă cu metroul. Am reacționat într-un fel prea ușor la acest tip de transport - nici nu ne-am uitat la stația de care aveam nevoie.

Trebuia să mă întorc din nou la Gunesh. apelați, întrebați - cum să ajungeți la stadion? Se numește o stație cu litera "c" ... Metroul este greu de auzit - a găsit o stație de consonanță pe hartă și ... a plecat de cealaltă parte. Voi spune mai mult - eram în suburbiile orașului Istanbul. Lăsăm metroul - în jurul întunericului fanilor "Fenerbahce". Credem că, probabil, mergem la meci. Ne simțim inconfortabili: dacă încă mă duc într-un fel la un turc - atunci cu mine doi tipi absolut blond cu aspect aparent slav.

Am venit la un tip: întrebăm unde este stadionul. El arată în direcția metroului - credem că, probabil, înseamnă un pasaj subteran? Nu, suntem duși la metrou. Există deja legături de poliție, de lucru metrou - ei ajută să cumpere un bilet, aproape de mână pus în mașină. Apoi sunt încă doi fani "Fenerbahce" - unchii de 50 de ani, care au arătat stația necesară pe harta de metrou, au mers cu noi. Am spus sincer: "Suntem fanii" Loko "." Ospitalitatea și ospitalitatea din această informație turcii nu au devenit mai puțin. Am părăsit metroul - trebuia să mergem pe cont propriu, dar am fost avertizați: este mai bine să nu vorbim rusă pe stradă. Era necesar și între ei în limba engleză. Un polițist, încă ne-am dat seama și sugeram să însoțească sectorul. Ne-au condus prin sediul podtribunnye - în timpul unei căutări unul dintre băieții ruși a observat că se află bastoane de poliție - a luat un cuplu cu ei în acest sector. Cu toate acestea, ei s-au retras repede - dar a fost amuzant.

Cât de bolnav în Turcia - aceasta, desigur, este o poveste separată. Drumatorii și morile de vânt stau la vârf - acustică mult mai bună, sunetul "reflectă" de pe acoperiș și zboară în jurul stadionului. Chiar și cântecele reci pentru viteză sunt transmise de sector - de asemenea minunat. Pentru a fi sincer - înainte de călătoria spre Istanbul, nu știam ce "urechi de zgomot". Fanii "Fenerbahce" au demonstrat clar acest lucru.

După meci, l-am luat din nou pe Gunesh și l-am dus într-o cafenea, de unde se deschide cea mai bună viziune a întregului Istanbul. Am băut ceai - și cu Gunesh și am spus la revedere. Îi mai amintim ospitalitatea, mai ales când am auzit că turcii - ne-oameni și ruși nu-i plac.

În general, această poveste se referă la faptul că politica și relațiile umane sunt lucruri absolut diferite. Suntem foarte recunoscători lui Gunesh, gata să răsplătească aceeași ospitalitate la Moscova.

Încă mai amintim ospitalitatea turcească

Recent vizitat încă o călătorie - la Krasnodar. Toți dintre noi am mers cu mașina - 1700 km în 15 ore. Apropo, Rostov a trecut noaptea - în acel moment a existat o tragedie: avionul sa prăbușit ... Condițiile meteorologice erau foarte grele: cel mai puternic vânt, zăpadă, ploaie. Primul lucru din Krasnodar sa dus la meciul "echipa de tineret" - am fost mulțumiți de o victorie majoră 5: 2. În același timp, am văzut noul stadion din Krasnodar - foarte frumos, Coliseum este drept!

În ziua meciului, am mers la baschet dimineața, înrădăcindu-ne pentru colegul nostru Lokomotiv-Kuban. Apoi, apropo, erau câțiva fani ai "căii ferate" de fotbal. Din nou victorie! De fapt, principalul "Loco" nu a dezamăgit.

Cel mai important rival pentru "Loco"? "Spartacus"! Probabil din cauza numărului de insulte pe care trebuia să le ascult pentru durerea mea lungă de fotbal pentru Lokomotiv. Au fost o mulțime de quibbles, ridiculizări de la fanii "Spartacus" pentru perioada în care nu am câștigat nimic, iar roșu-alb unele locuri încă ocupate. Acum toți acești fani s-au liniștit și s-au liniștit.

Dintre cele mai memorabile meciuri - o întâlnire cu "Real" la "Santiago Bernabeu". Am pierdut 0: 1, la un moment dat am fost 2: 1. În ultimul minut adăugat, arbitrul nu la lăsat pe Obior ... Scorul 2: 2. Am reconsiderat acel meci de mai multe ori.