Deschiderea vânătorii

Aici vine descoperirea mult așteptată a vânătorii în regiunea Nijni Novgorod.
Vineri, după ce a încetat munca, a mers la site. Drumul a promis să fie vesel, dar dificultățile nu ne-au speriat.

Starea de spirit este excelentă, ziua este însorită, prietenii se află lângă mine, se află în cutie. Ce altceva este necesar pentru fericire?
Drumul spre loc nu era la fel de rău cum ne-am imaginat. A fost fără probleme. Am ajuns la loc înainte de zori. Draco a zburat activ. A fost bine. Lansat imediat plantații în apă, astfel încât să se pună în ordine după drum. Una dintre rațe a prins prima broască și a încercat să o înghită timp de 20 de minute. În cele din urmă, ea a făcut-o.

Lusia mănâncă o broască

Aproape nimeni nu se afla pe lac. Doar un vecin la o jumătate de kilometru de la noi. Acest lucru nu se putea decât să se bucure.
Coborât încet, cina gătită și petrecut seara în conversații interesante.

Camp. Vedere de la apă.

Periodic, s-au auzit fotografii din diferite părți. Ce fel de oameni nu sunt răbdători. La urma urmei, deschiderea este numai mâine.
Îmi place foarte mult pădurea de primăvară. Natura se trezeste. Totul se întâmplă literalmente înaintea ochilor noștri. Întreaga pădure este plină de vocile păsărilor. A adormi într-un cort sub cântecele de păsări este o plăcere indescriptibilă.

Aici vine sâmbăta dimineață mult așteptată. Urcarea a fost mai devreme. Gustați, termos în cale, sub axială și în cale. În întuneric am ajuns la locul în care stăteam. Au aterizat pe Lyuska și au înghețat în anticipare.

Lyuska la serviciu

Primul client nu a luat mult timp să aștepte. El a aterizat la aproximativ zece metri de la aterizare și a înotat cu încredere în direcția ei. Eu, sincer, puțin confuză și, ghinionând, mi-a ratat. Deci, nu destin, m-am gândit.
Puțin mai târziu, pe vocea lui Lyuska, a sosit un alt cavalier. A fost deja o mână de la un prieten. Shotul și cel de-al doilea drak au rămas nevătămați). Aici suntem.
Nu am văzut mai multe raiduri în această dimineață. Dar, am urmărit castorul. Nu ne-a văzut, acest bot plimbat pe malul mării și a început să-și facă niște treburi proprii. Totul era cam la zece metri distanță. Succesul ar fi fost excelent. Dar camera era prea departe și nu era posibil să faci această fotografie.
Vecinii noștri, în acest moment, s-au grabit în jurul lacului de pe motor și au făcut o duzină de fotografii la un moment dat. Ne-am enervat. Cine ar dori, stând la pândă, frică să se întoarcă încă o dată, nu pentru a face mult zgomot, și treci în acest moment de zbor barcă cu motor, risipind toate locuiesc în cartier. După cum sa dovedit, au împușcat stiuca care în prezent cele mai multe ikromet, și nu a ezitat shmalnut de castor. Despre care unul dintre participanții la aceste evenimente ne-a povestit cu mândrie, ne-a privit în această zi pentru o lumină. Nu am cuvinte.
Ei bine, acum nu e vorba de asta. Nu au existat destule raiduri. După cum sa dovedit mai târziu, nu a fost singura situație cu noi. Dar unul dintre tovarăși încă mai are un dragon.
În timpul zilei, au răcit, au rătăcit prin pădure și s-au bucurat de restul.

Aici și acolo este încă zăpadă

Pe timp de noapte, zorile pluteau puțin într-un alt loc. De data aceasta, Lyuska tăcea. Nu au văzut raiduri. Dar au văzut câteva turme de gâște care ne-au trecut cu oxigen.
Tovarășul, care a luat-o dimineața dimineața, a luat seara încă o dată, oferindu-ne un delicios shulum pentru cină. Copilul său a lucrat perfect, spre deosebire de al nostru.

Seara, după cum am spus, a fost un shulyum delicios, conversații intime și ascultând păsările sub foc de tabără.
Dimineața au decis să schimbe tactica. Au luat umplute cu ei și la doar puțin distanță de ei au aterizat "peștele" nostru. se Zanykal în tufișuri și luând momeală vie a devenit juca conducta cu voce tare, dând fiecare peleta, care ne-a abordat. Și apoi a început. Picăturile au început să se așeze pe drak. A fost nevoie de 2 cârlige. De asemenea, au existat câteva gafe și multe raiduri. Dar problema a fost că am putea vedea cu claritate dintr-o parte. Și, foarte des, dracii, venind pentru aterizare, s-au întors în ultimul moment și i-au dat drow. În următorul weekend, vom încerca să remediem acest neajuns.
Ca urmare, în această zi avem un prieten de 2 drake.

Extracția. Unul nu a lovit lovitura

Restul a revenit gol.

Pentru stick-ul pentru salfi nu lovit în mod special))) Hunter nu mai este un tort))