Recenzie - o farsă mare "Operațiunea" Argo "

Recenzie - o farsă mare
Ben Affleck, stealthly, este selectat pentru podiumul "Oscar". Anul trecut, filmul său "The City" a fost deja apreciat, deși nu premiul principal, ci nominalizările pentru acest premiu prestigios. Toamna aceasta, Ben a prezentat publicului un film despre una dintre cele mai secrete operațiuni ale CIA pentru evacuarea diplomaților din mișcarea de protest iraniană din anii 1980. Filmele despre spioni și operațiuni ascunse sunt în general citate de academicienii de film, așa că anul trecut a fost nominalizat "Spy, Get Out". In acelasi timp, pentru a castiga premiul mai multe filme despre masina militara militara a Statelor Unite, dar mi se pare ca daca cineva da o statueta, atunci cu siguranta nu filmul despre distrugerea lui Ben Landen. Mai mult, "Operațiunea" Argo "este un caz rar când a fost filmat un film bun, interesant și dinamic despre operațiunea secretă.

Rândul anilor 79 și 80. Iranul a ajuns la putere radicală, care necesită SUA extrădeze tiran detronat, care a zburat în America cu avionul, astfel încărcat cu aur, care aproape a ridicat de la sol. La apogeul demonstrațiilor iranienilor confiscate Ambasada americană și să ia toți angajații ostatic său, doar șase reușesc să scape printr-o copie de rezervă și să se refugieze în Ambasada Canadei. CIA este cel mai bun specialist în evacuare, și el oferă un plan îndrăzneț: el devine în Iran, sub masca unui producător de la Hollywood, distribuim adapostit diplomați pașaport canadian și a echipajului pretinde, lasă Iranul. Planul este atât de nebun și de ridicol încât nu poate eșua. O acoperire pentru CIA cu ajutorul producător de la Hollywood creează nu numai studio dar filmul în sine, să-l a rămas în etapa de pre-producție.

Cu o întindere foarte mare, putem spune că acest film este foarte asemănător cu "Rummage" cu Robert de Niro și Dustin Hoffman. Ele sunt unite de rolul Hollywood-ului în rezolvarea problemelor de importanță națională. În ambele scene, producătorii de la Hollywood au creat un "snag", cu ajutorul căruia a fost posibilă menținerea întregii lumi. Singura diferență este că "Operațiunea" Argo "este o poveste reală. Desigur, pentru a face ca filmul să nu fie documentar, ci artistic și, în plus, interesant, multe detalii s-au schimbat. Dar dacă este interesant pentru cineva, atunci poate citi despre el pe internet în mod independent, căutând informații despre "truc canadian". În mod oficial, rolul CIA a fost negat și doar materialele recent despre operațiunea respectivă au fost declasificate.

Ben Affleke a reușit să găsească o linie perfectă între precizia documentară și ficțiunea artistică. Este deosebit de remarcabil în credite, în care filmul din film se învecinează cu fotografii ale acestor evenimente. Și arderea drapelului american, și o femeie într-o burqa cu o mitralieră la gata, și chiar personajele sunt foarte similare cu cele ale majorității diplomaților, a scăpat o sabie pedepsire Angry islamiști. Dar cel mai important lucru, după părerea mea, este atmosfera pe care am reușit să o creăm în film. Din când în când se întâmplă să urmăriți filmul, știi cum se termină, dar încă teribil de îngrijorat - va avea timp sau nu au timp, le va dezvălui sau nu.

Verdictul. George Clooney, care a produs "Operațiunea Argo", împreună cu Ben Affleck, a avut ocazia cea mai non-iluzorie de a obține o statuetă pentru "Cel mai bun film". Banda va apela la aproape toată lumea. Singura limitare este respingerea poveștilor spionale ca pe un gen, dacă nu le plac - "Argo" este puțin probabil să fie o excepție.