Operațiunea "argo", recenzii ale filmului și recenzii

În filmul Operațiunea Argo, agenții CIA elaborează un plan secret de salvare a ostaticilor lor din Iran sub forma filmării unui blockbuster de la Hollywood despre Argonauții.

O poveste despre cum în 1979 CIA a organizat un film pentru salvarea ostaticilor capturați în capitala iraniană.

Annie Little, Bobby Nader, Allegra Carpenter, Rafi Pitts, Andrew Horst, Kelly Carren, Peter Henry Schroeder, Zam McGlynn, Josef Fahey, Reza Mir

Regizorul de film Ben Affleck.

Pe această pagină veți găsi recenzii despre filmul Operațiunea Argo și data lansării. și, de asemenea, descrierea, revizuirea Operațiunea "Argo".

De fapt, Ben ca producător genial (și în film, această linie este de asemenea disponibilă) se organizează în jurul valorii de carnaval artiștilor subapreciate, și el, ca un monument stă în centrul său. Desigur, cu toate emoțiile sale de grație elefantine Affleck în această situație provoacă doar pozitiv: el nu numai că au jefuit într-un magazin din China, dar este probabil să conducă la „Oscar“, într-un sens larg direct și figurativ al oamenilor. Același John Goodman ("Barton Fink", "Big Lebowski") nu a putut fi înaintat.

De fapt, munca excelentă a operatorului și a artistului transformă filmul lui Affleck într-o adevărată călătorie până în acel moment. În termen de zece minute la păr, haine și gadget-uri se obișnuiască cu absența unei astfel de măsură, care pare să vină chiar acum pe strada, udate cu apă dintr-o baltă de unele larg preshiroky „Chevrolet“. Dar și mai surprinzător este un altul: a atins un subiect clar colorat politic, Affleck a reușit să-și facă povestea imparțială. Politica a lăsat povești și o aventură incredibilă.

Până la sfârșitul anului „Operațiunea“ Argo „“ încă avânt și leagăne în termeni de suspans, deși la început, să fim sinceri, plini de simpatie puternică pentru izolat din patria-mamă cetățean american nu foarte bine - într-adevăr înrădăcinare pentru succesul operațiunii începe numai când gărzile de răzbunare ale banditului iranian sunt acceptate să preseze cinematografii imaginari și să asculte cu atenție complotul filmului de var despre războiul cu extratereștrii. Dar acesta este caracterul specific al cinematografiei patriotice.

Conectarea, două filme false "Argo" formează una reală. În ea, Affleck conduce un joc dublu într-un stil de modă veche. Ea face un spectator de gen cinematografic și produce simultan deconstrucția sa. Revelează povestea reală pentru a-i readuce statutul de ficțiune, un film de la Hollywood.

Affleck nu vrea să certăm pentru asta. Pentru că tot restul filmului a ieșit foarte mult. Ei bine, selectivitatea percepției - cu cine nu se întâmplă. Bea, fuma, bolnav. Amnezie retrogradă. O stare de lumină afectează.

Mi-a plăcut foarte mult. Este evident, bineînțeles, că se va termina, dar întregul film păstrează interesul și tensiunea. Vă sfătuiesc.

Vă recomandăm să vă uitați la ele, relevante în lumina evenimentelor de astăzi din țările arabe. Acolo unde vorbești despre realitatea acestei povestiri, dar mi se părea ceva inconfundabil, mai ales scena de la aeroport. Un fel de urmărire proastă, dacă ar fi trebuit doar să oprești zborul, chemând camera de control. În general, unele detalii au fost decise să fie ascunse de publicul larg și au făcut-o și la Hollywood. În rest, filmul este un accesoriu de gen și partea necesară de căldură și tensiune. Ben este întotdeauna bine.

Privit și a fost fericit pentru Ben Affleck - a făcut bine un film bun. Vizionați iubitorii de filme de viață istorică. Pe Oscaruri, voi fi înrădăcinat pentru Affleck-un Oscar în mâinile lui.

Am urmărit acest film și vreau să spun că nu merită o mare laudă. Acești americani se unește pur și simplu în unanimitate pentru evaluarea artistică presupusă a fi înalt, dar de fapt își continuă politica anti-iraniană, adică Se luptă pentru resursele petroliere. În acest sens, bine făcut, bineînțeles, dar. Și dacă este cazul, complotul filmului este îngust, plictisitor, foarte negru și uluit pe ecran. Eroii au o expresie înfricoșată pe fețele lor. Personajul principal este angajat în narcisism - ceea ce el "spune" macho și erou frumos. Ca un plus, vreau să observ că - Da! Există tensiune în film, nu se lasă, dar nu este suficient. În general, voi spune încă o dată că americanii se comportă urâți, că și în artă ei sunt tratați de politică și, mai precis, amestecă războiul.

Rău irakieni răi și americani buni nobili. Acum prețul OSCAR este clar.