Prinde de sub gheață pe curent - totul despre prinderea peștilor

Am scris deja despre abilitățile mele de prindere a ramei pe "bezmotilku" în ape stătătoare. Si imi amintesc inca un gand care nu-mi da odihna: tot trebuie sa-ti spun ca totul e opusul curentului! Nu există apă în picioare, nu există nici "parbrize". Există un pește, există un curent, există o mormyshka cu o duză, dar pe lângă aceasta există încă o instalare corectă și acțiunile corecte ale pescarului.

Cu privire la colectarea dificilă de statistici

Totul a început odată cu faptul că iubirea mea cu pescuitul nemișcat a împins alta, nu mai puțină pradă. M-am indragostit de ea atat de mult incat, in esenta, nu cred ca postulatul ca "diavolul" pe curent nu functioneaza (pentru pești pașnici). Este un lucru să crezi un postulat, celălalt să te controlezi. Așa că am încercat să prind peștele pe "bezmotylku" pe curent. Timp de doi ani am încercat în mod deliberat să merg cu pescuitul cu cei care în mod intenționat captură pește "alb" pe curent. Cel mai adesea, poligonul era Don. La început, am vrut să surprind pe toți cei care pescuiește în stilul vechi, pentru bastoane de pescuit pe jumătate de doliu, cu leduri lungi. Apoi am vrut să prind ceva, dovedind că totul nu este atât de rău. Pentru asta am căutat să ajung la locul unde toți sunt prinși. Adică, peștele este în mod special sub găuri. Desigur, de câteva ori mi-am atins dorința - am ajuns la un astfel de pescuit.

Prinde de sub gheață pe curent - totul despre prinderea peștilor

Într-unul din aceste activități de pescuit, am fost suficient cu colecția mea de statistici pentru o jumătate de zi. Toată lumea făcea o scufundare și un ticălos și m-am plimbat între ei, înțelegându-mă în mod clar că peștele era sub mine - și încercând să-l prind "fără cârlig". Dar în zadar. Pondere „iad“, tricot grele „locomotiva“, a pus chiar calibrului pe lese. Un gustar accidentat - nu contează. Iar situația este agravată de faptul că unul dintre noi, șase, pescuit, unul câte unul, aproape în fiecare bine, iar restul au fost mulțumit cu doar o pereche de mușcături de la a doua la a treia gaura. După cină, nu am putut rezista. Ei bine, în cele din urmă, sunt un pescar sau un teoretician steril? Ei bine, trebuie să prindă peștele pentru a-ți uimi! Acesta a fost începutul noului meu imersiune în subiectul capturii peștilor pașnici pe curent. Am rezumat, pentru că a prins pește diferite: platica, a alunecat tinere plătică, plătică de argint, care este aranjat în „gusa“ Don, SOPA, pe care o numim „lupoglazka“. Poate că există o anumită specificitate în forma specifică de pescuit, dar acum vorbesc despre o unealtă universală, care au fost capturate toți peștii.

În înțelegerea mea, ideea de bază a montajului a fost simplă. Cargo pe linia principală, care este capabilă să mențină curentul. La linia principală se atașează o leșie cu un cârlig sau mormyshka. Ce ar putea fi mai ușor? Acesta este, de fapt, tipul de "leșină de ramură" în rotire. M-am conectat rapid la ceva de genul asta folosind o pivotare triplă. Îl scot sub gheață ... Prima surpriză a început. Lâna este mai lungă decât bucata de linie de pescuit la care este legată plita. Pentru a înece toate aparatele, trebuie să plasați mai întâi sarcina, care va trage pentru o linie de bază și lesa. Cu toate acestea, de îndată ce coborâți cilindrul vertical, în vânt sau sub influența unei linii principale răsucite, bobina se rotește - și înfășoară lesa pe ea însăși. Și ce? Acolo, pe curent, se pare că totul ar trebui dezlegat. Da, dar numai în cazul în care cârligul este ceva tridimensional, cum ar fi tvisterka ca originalul „Tap-lesa.“ Light mormyshka pe curent nu poate trage cu leziune cu o astfel de forță pentru a defila linia principală, care, de regulă, este mai gros decât lesa. În plus, în timp, duce la punctul de atașare la linia principală, fie că este vorba doar un nod sau rotativ, să ia forma de coada de porc - și, desigur, a se vedea o muscatura prudentă nu a fost posibil. Linia de pescuit a fost încărcată cu arc, dar impulsul liniei principale nu a fost transferat. Traieste un secol, invata. Eh, eu nu sunt mândru de alimentare, și ai ști cum arată instalarea unui „buclă asimetrică“. Am auzit, dar nu am tricotat niciodată. Trebuia să învăț acest mister chiar pe gheață.

În cutia mea de iarnă am găsit un platou de alunecare de tip de măsline. Deodată mi-am amintit cum am prins o barcă de pe o barcă și m-am potrivit. Numai când m-am plimbat, așa cum m-am plâns deja, încărcătura a fost răsuflată - și toate proprietățile sale alunecoase nu au ajuns la nimic. Am alunecat în linie și sinker bucla principală format larg, și pe ea - o altă buclă, care este atașat la un ansamblu lesa „buclă în buclă.“ Și totul a început să se potrivească cu mine! Când coborâți dispozitivul în gaură, sarcina nu este atât de ușor de rotit. Și dacă se întâmplă acest lucru, buclă-l transformă repede în poziția inițială. În partea de jos, bucla ia forma unui triunghi aproape de un dreptunghi. Când musca puls principal de linie poate fi transmisă fie printr-o ipotenuză, și prin „alunecare picioarele“ în interiorul mărfuri. Lesa pe curent nu se răsucește mult timp. Leashes sunt ușor de schimbat în funcție de condițiile - pune mai lung, mai scurt, mai gros, mai subțire. Un lucru rămâne incomod: cum să rezolve toate acestea pe bobina tijei de pescuit de iarnă. Încărcarea se blochează pentru totdeauna, încercând să spargă integritatea leșei.

Un prieten de-al meu tricota un porumbel cu o duzină de lucruri diferite. Mormyshka lui este legat la linia principală, și nu la lesa, și lesa este montat pe lesa. Zgarda la jibe cu tubul de platine care, la rândul lor, alunecă pe linia principală, dar blocate cu dopuri de cauciuc (astfel flotoare sunt folosite pentru glisante). Astfel, cu efort, puteți mări sau micșora lungimea leșei, uneori foarte importantă. Când se învârte atașamentul, opritorul coboară spre mormizhke și toate acestea se înfășoară pe bobina vârfului de iarnă.

Podsekanie

Acum, când a devenit mai mult sau mai puțin clar cu subcotarea, trebuie să vorbiți cu siguranță despre sensibilitatea abordării. De exemplu, am văzut 70% din mușcături în momentul în care curentul tragea linia principală. Arăta ca o întârziere pe termen scurt în gravarea liniei sub gheață. Am taiat, continuam sa trag - ca si cum jumatate brusc atarna in greutate. Din partea mea pare că nu am avut timp să pun barca pe gheață, așa cum am semănat deja și am târât. De fapt, marfa a atins mult timp fundul, linia principală și încărcătura încet "târâtoare" departe de gaură pentru a ocupa o poziție stabilă, echilibrând puterea curentului. Procesul nu este rapid, dar în acest moment există mușcături care trebuie urmărite.

Câteva momente despre găsirea peștelui

În mod obișnuit, cei mai grei crooki își pun strâns barele de pescuit unul lângă celălalt - și urmăresc nodurile. Uneori se joacă cu ei pentru a atrage pește și pentru a vedea dacă există iarbă pe linie. În continuare este ghidat de frecvența mușcături - și a pus tijele mai adânc sau mai aproape de mal. Acesta este exact ceea ce nu-mi place la pescuitul de iarnă - să stau și să aștept ceva. Cu ajutorul meu, căut mult mai rapid și mai eficient. După cum am spus, majoritatea mușcăturilor se întâmplă doar în momentul decolării liniei. Noua gaura am reduce sarcina pe partea de jos, apoi se lasă linia de pescuit la fel de mult liber, dacă este necesar (de la talie la piept) - și încet de jos udilnik gaura din spatele târât pe o schelă, ma uit la un semn puțin strâmbă. Cel mai mic "ceva este greșit" este tăiat imediat cu două mâini la rândul său. Dacă nu există mușcături, atunci nu trebuie să așteptați deloc peștele. Este mai bine să mergeți la următoarea gaură. Foarte des, cu ajutorul unei astfel de căutări, este posibil să scăpați de mulțimea care așteaptă ceva și să descoperiți o turmă de pește activ.

Am auzit că bâjbâna se îndrăznește cu curaj pe cârlige și totul - pe mormyshki. Dacă este așa - nu voi contesta. Practica nu este suficientă pentru pescuitul pe pământ. Dar mormyshki folosesc plămânii. Plastic "picături" sau "ochi". Îl prind pe "bărci cu ochii" de la linia "Mormyshki with flex" de la ECOPRO. Dar eu aleg nu culori foarte luminoase, dar mai aproape de culorile naturale - cum ar fi verzui, maroniu. Sunt aceleași, dar numai cu un efect fosforescent. De fapt, am inceput cu ei, pentru ca le-am folosit ca o suspensie la pescuitul bersheelor. Există mormyshki-larve, asemănătoare unui marmic. Ce firmă - nu-mi amintesc. Obișnuiam so cumpăr pentru pescuit fără grăsime și s-au dovedit a fi foarte ușoare. Asta e util pentru prinderea curentului.

Deoarece Don poate ciugulesc orice pește, inclusiv șalău sau plătică kilogram destul de bun și jumătate - două, atunci linia folosind puternic și prețul nu este în căutarea. Am un SunLine FC Sniper BMS de 0,16 mm cu o sarcină de rupere declarată de 2 kg. În același timp, întotdeauna am tija gata cu o linie de pescuit gros, dar până în prezent 0.16 se descurcă cu zobanami sub 800 g Acesta este un fluorokarbon roșu 100%. Linia este perfect vizibilă atât pe gheața întunecată, cât și pe zăpadă. Din pădurile transparente am plecat de mult, le folosesc, cu excepția leșilor.

Ce să impună pe un cârlig mormyshki - o întrebare individuale. Cred mai mult în molii ordinare. Poate pentru că soția mea nu este așa de frică de el așa cum este. Poate, pentru că prietenii mei au întotdeauna o cutie cu niște viermi și vor împărtăși cu mine. Îl cunosc pe pescarii care prind bucățile de jamă de calmar sau de vacă. Dar, repet, eu personal mai mult ca sângele de sânge. Duza este licitată și ușor de recunoscut, indiferent dacă peștele a încercat-o sau nu. Cu alte duze, acest lucru nu este atât de evident. Dacă viermele de sânge este în mod constant "aspirat" - atunci nu simt doar mușcături. Încep să experimentez din nou lungimea leșei, greutatea mormișului, dimensiunea eliberării liniei principale.

Sincer, sper că experiența mea umilă va ajuta pe cineva să prindă peștele mai pașnic pe curent.