De asemenea, în camera are un fierbător de apă cu cupe și set de ceai, cafea pe care am uitat, de asemenea, să plece))) aruncă lucrurile înapoi în hol, în bar am fost oferite doar sandwich-uri brânză și chips-uri, gustare, a constatat că cărțile nu sunt acceptate, dar slava lui Dumnezeu poate fi înregistrată pe numărul de cont, am băut șampanie, confiscate pere cu struguri și sa dus la culcare), în dimineața imediat sa dus la balcon pentru a admira răsucire B, spun poftă de mâncare, astfel grustnovatoe B, un permanent semi în fața clădirilor, și nu sunt sigur dacă este în valoare de overpaying pentru o cameră în 8 se pare mii.

Dar vulcanul nu este interesant, nu ne putem surprinde cu priveliștile Grand Canyon și Bryce, ciudat de ouă cu ouă putrezite, vă dau 40 de minute să mergeți în jos și să vă întoarceți. A mers, a fotografiat și a vrut foarte mult să plece cât mai curând posibil))

Micul meu nuntru grec

în funcție de oraș pentru a lua o plimbare acolo în timpul orelor de 3, mai multe taverne pe plajă, am avut peste în avans, pentru a participa la o chestiune în cazul în care există o mâncare bună, dar am uitat și am mâncat în primul cu o vedere frumoasă și cafea teribil)) pe feribot ia că - ceva de genul o bluză, jachete, vantul este puternic și nu foarte fierbinte în dimineața am fost foarte frig, și du-te undeva o oră. Întreaga excursie se desfășoară între orele 9:30 și 16:00.
Am mers la "parc" cu păunuri. O mulțime de păsări zdrobite, o mulțime de pisici murdare murdare și pisoi rău, care sunt foarte răi pentru ei, au venit să-i hrănească cu cârnați. Ciudate "atracție" a insulei.

De câteva ori ne-am oprit în capitala insulei, la o plimbare, cumpărături, nu există doar suveniruri, plimbat în jurul valorii de principalele locuri menționate în ghid, se taraie pe „ruinele“))

În Kardamena de divertisment multe baruri, ne-am oprit pentru a viziona jocul în seara, a fost ziua a jocurilor Ligii Campionilor, cea mai mare parte toate urmarit meciurile echipelor limba engleză, astfel încât proprietarul a dat ne separa plasma, a găsit un canal în care meciul a fost difuzat zenit, în general, toate ospitalitatea grecească.

Micul meu nuntru grec

2 zile înainte de ceremonie, sa întâlnit cu organizatorul, tanti a fost britanicul și membru al personalului, hotelul atrage compania ei pentru astfel de evenimente, au discutat detalii, buchete si tort ea a ordonat, de asemenea, a avut în avans, ne-am dorit pentru a seta arcul plaja (125 de euro) și au fost rugați să invite ne la coafor si make-up (80 de euro, coafura si make-up 65 pe mireasa))) a mers cu ea la plaja pentru a alege un loc unde va fi instalat arc, și a fost de acord la timp. Deci, vineri dimineața, după micul dejun, ne-am se află încă pe plajă, o ceașcă de cafea la bar, relaxați-vă în camera dvs., iar la 14 ne-am întâlnit cu un prieten al stiliștii noștri. Ambele fete, de asemenea, au fost din Anglia, au fost foarte vorbăreț și 3 ore, am pus un marafet plin) la 18 ne-a venit organizatorul nostru cu posies. Suntem foarte îngrijorat de faptul că totul va fi ciudat și în mod voit, teamă că vor exista spectatori străini de pe plajă. Dar totul a mers frumos, nesolicitată, relaxat și distractiv spre surprinderea noastră)))

Pe plaja de la acest moment aproape nimeni acolo, soarele nu este suficient de gros, organizatorul ne-a spus ce să facă, care se repetă promisiunile ei și un schimb de inele, au băut șampanie, hrănite reciproc tort, au aruncat reciproc cu orez și fotograful vesel ne-a dat mare tragere foto)

și nu am observat cum aproape întuneric) seara a fost petrecut în restaurant ala hartă lângă piscină. oamenii aproape că nu se întâmplă, se hrănesc mult mai delicios, pentru o cină festivă cel mai mult. În general, au fost fericiți, vor fi ceva de spus copiilor))) după ceremonie camerele noastre au fost decorate cu lumanari și petale de trandafir)
În dimineața următoare, organizatorul ne-a dat un CD cu fotografii (avansat 380 bucăți) și certificate frumoase, care nunta noastră a avut loc în Kos. Plecarea a fost la 22:40, autobuzul trebuia să vină pentru noi la 20:20, checkout la 12 de zile, chiar și câteva zile a învățat cât de mult va costa un check-out târziu, până la ora 18:00 pentru a extinde camera costa 85 de euro, dar se poate face numai dacă pe numărul de rezervare nu, vineri, ni sa spus că o astfel de posibilitate nu este prezent, dar ne va da o cameră pentru o oră, așa că am putea spăla. În general, sâmbătă după finalizarea comenzii, am vizualizat mult timp fotografii de pe laptop în holul hotelului, apoi pune pe plajă, lucrurile lăsate într-o retsepshene cameră specială, la ora 6 pm, am primit cheile de la camerele cele mai îndepărtate ale hotelului sa dovedit a fi aproape la fel ca și ale noastre, numai cu fața la perete) teancul de prosoape curate, o mulțime de sticle de șampon, doar să se spele după plajă, uscată și schimbare. La 7:00 am mers ultima dată la cină (din prima zi am ajuns foarte târziu și a ratat cina, am mutat în ultima zi) și 8 așteptau autobuzul nostru.

În concluzie pot spune că am avut o mare liniștită de 7 zile în compania celor dragi si nici amenzi nu au putut strica călătoria noastră și mă bucur foarte mult că ideea noastră cu nunta a fost un succes)), ci să fie obiectiv, Kos recomanda oricui nu voi, insulă plictisitoare în ceea ce privește natura, vederi frumoase acolo, mare și plaje din Grecia, există o sută de ori mai bine, compatrioții multe, toate foarte turistice, taverne autentice în satele de munte pierdut în Creta ca nr. Ei bine, Doubletree nostru este în Grecia și cinci, dar în opinia mea un sofisticat patru și nu mai mult. Ei bine, până la ultima)))

Micul meu nuntru grec

trăiți fericit vreodată după!
Aici pentru insula Kos vrea să intervină. Și plajele au o atmosferă bună, iar timpul pe Kos poate fi foarte plăcut. Poate că ați făcut o greșeală cu insula pentru ceremonia de nuntă. Cu toate acestea, Kos este o insulă foarte calmă și, cu siguranță, ați dorit impresii strălucitoare și specii nebunești! Ați văzut multe, inclusiv. în Grecia.
Am petrecut 3 zile pe Kos și n-am mai revenit mult timp. el părea foarte sincer pentru mine.

Micul meu nuntru grec

drept, fără specii, fără plaje :))
fotografiile sunt minunate pentru tine!) și nunta în Grecia - într-adevăr, visul multora. Și ați reușit să o implementați! Bine facut.

De ce ești haine atât de sărace? Nunta la fel. Mai ales mirele în pantaloni scurți negri.

Ei bine, oricine))) sunt de acord într-un costum pe o plajă din loc), deși, desigur, o chestiune de gust și percepția situației)), nu ne-am imaginat nunta standard si rochii în consecință, de obicei de nunta înfiorător, prea))) În același birou de registru a văzut destul de mirese))

Este un pic ciudat că în Grecia preferată pentru ceremonia de nuntă nu ați ales cea mai "nuntă" insulă.)
Același Creta, Santorini, Corfu, etc. IMHO ar fi mai potrivită în acest sens.
Cu toate acestea, multe mulțumiri pentru fotografiile frumoase și. "Este amar!"

Da, am vrut cu adevărat pacea, liniștea și relaxarea))), greu de comparat cu locurile în care am vizitat deja)) Dar Kos pierde pe toate fronturile. Ei bine, nu pentru nimic că el este cel mai ieftin la operatorii de turism

Același Creta, Santorini, Corfu, etc. IMHO ar fi mai potrivită în acest sens.

Foarte rar ne întoarcem la locurile unde am vizitat deja, există încă multe lucruri interesante în lume, de ce mergeți la locul în care ați fost deja. Creta și Santorini au trecut deja pe traseu. După cum am spus, am crezut că insulele grecești nu sunt foarte diferite, sa dovedit, a fost greșit.