Expoziție Kraft în Anglia, seturi irlandeze contario ode

Bineînțeles, prima etapă a fost colectarea de informații despre documentele necesare, precum și despre cum se poate ajunge mai bine cu câinele. Pentru că suntem marii călătorii, am vrut să ajungem în Regatul Unit pe noi înșine. Pentru a merge atât de departe la expoziție și a nu vizita locuri istorice interesante, ar fi ciudat pentru noi, așa că am respins imediat opțiunea călătoriei cu autobuzul "înainte și înapoi". Au început să învețe despre avion. Opțiunea nu a fost la fel de simplă și convenabilă cum ar părea odată. Dificultatea constă în faptul că din Rusia nu puteți zbura direct în Anglia cu un câine. Există o singură opțiune acum pentru zbor. Ai zbor separat, câinele zboară CARGO separat de tine, dar apoi apar mai multe BUT-uri simultan.

În primul rând, trimite un câine nesupravegheat nu doresc cu adevărat, și în al doilea rând, cantitatea cainelui de zbor de marfă este o modalitate în jurul valorii de € 1000, trebuie, de asemenea, sunteți de acord cu privire la modul de a veterinarul intalnit cainele la aeroport, atunci acesta trebuie să aștepte undeva Sosirea dvs. cu un alt zbor și în alt moment. Până în prezent, cea mai ieftină opțiune este un zbor de călătorie în Europa, mai precis, de exemplu, Moscova - Düsseldorf, în cazul în care un câine trebuie să plătească o sumă fixă ​​de aproximativ 250 de euro pe 2 sfârșitul. Apoi, trebuie să luați trenul, de exemplu, la Amsterdam, apoi cu feribotul pentru a ajunge în Anglia, apoi din nou cu trenul spre destinație. Este bine când un câine este mic și aveți puține lucruri. Și imaginați-vă un câine mare, câteva pungi și un alt tundru șapte sau opt pentru un avion. În plus, trebuie să ne amintim că călătoriile în Europa sunt costisitoare, căci fiecare tren cu trenul de la oraș la oraș nu va fi foarte ieftin. În plus, nu uitați că este recomandabil să fiți de acord în prealabil prin intermediul internetului cu avionul, plecarea trenului în direcția cea bună, aflați ora feribotului etc.

Pentru noi, opțiunea cea mai convenabilă a fost opțiunea de a călători cu mașina. Avantajele s-au dovedit a fi o mulțime și am început să ne gândim la drum. Lăsați timp de 2 săptămâni ne-a permis să mergem puțin și să planificăm aceeași călătorie în Scoția, care ne-a fascinat de mult frumusețea, natura magnifică, castelele și cetățile istorice, lipsa populației. De asemenea, am decis să vizităm Suedia pentru a urmări doi bărbați tineri de interes pentru noi. Deci, ne-am pavat drumul astfel:

Moscova - Belarus - Lituania - Suedia - Danemarca - Germania - Olanda - Anglia.

Să începem în ordine. Decizia de a trece prin Belarus nu a fost accidentală: drumuri excelente (și alimente!), O ruta destul de liberă, lipsa controlului vamal la granița dintre Rusia și Belarus. O dată îți spun că este mai bine să treci prin Minsk, și nu prin drumul de bypass prin Vitebsk-Polotsk, care, deși este mai scurt cu câțiva kilometri, este încă mai îngust și nu are site-uri foarte bune din când în când. La granița Belarus-Lituania, nu au existat probleme, au trecut rapid obiceiurile, nimeni nu sa uitat chiar la câine. Ei au pus doar întrebarea: "Aveți un câine, nu?" Ei bine, haideți. Mai mult, fără probleme, am ajuns la destinația noastră în Lituania, la Klaipeda, unde aveam un feribot către Suedia.

Mergeți pe puntea superioară

Aterizare pe feribot

Deci, am ajuns la Amsterdam, de unde aveam și un feribot rezervat la Newcastle (Anglia). Am sosit cu feribotul în avans, dar nu am specificat dacă era necesar să plasați documentele într-un loc separat într-un loc separat pe câine. Am intrat în linie, am apărat câteva minute și am aflat că mai întâi hârtia pentru mașină și câine ar trebui să fie obținută într-un alt loc, deoarece clădirea era aproape și toți aveam timpul.

Când am navigat și am părăsit feribotul, ne-au oprit (mai degrabă, au oprit toți localnicii din port) și au întrebat unde mergem, de ce, cât de mult, dacă ne vom întoarce din nou cu acest feribot. Învățând că am cerut un câine cu un pașaport. Verificarea vaccinului pentru rabie, a dorit o călătorie plăcută cu curtoazia inerentă și un zâmbet. Pentru mișcarea de pe stânga ne-am obișnuit destul de repede, în plus, personal mi sa părut chiar mai convenabil și mai logic.

Am ajuns în Scoția!

Și apoi drumul nostru se afla în frumosul Scoția, o țară frumusete doar nepământeană, văi verzi, castele magnifice și cetăți. Dar aceasta este o poveste separată cu un eseu foto separat. Deci, unul dintre principalele lucruri pe care tocmai trebuie să le tăieți în nas - prezența pungilor pentru deșeuri de câine în buzunare. Pantaloni, jachete, fuste și jachete. Pedepse pentru "accidental" uitată turd - 60 de lire ie. aproximativ 80 de euro. Binecuvântarea urnelor este aproape pretutindeni și căutând ca și noi în toate orașele, nu este necesar. Ceea ce mă excită separat este locurile special amenajate pentru câinii de mers pe jos în locuri de parcare. Plăcuță cu o săgeată în direcția cea bună și un câine desenat. Vreau, de asemenea, să rețineți că nu ar trebui să ignore lesa (eu chiar aș sfătui care călătoresc cu o măsură de bandă), în astfel de locuri publice aglomerate, cum ar fi de realimentare. Am fugit de sub picioarele iepurași și am condus sedentar pe carosabil spre secțiunea următoare cu verdele. Câinele meu de vânătoare nu părea destul de un miros, mi-e teamă că nu fiecare câine este capabil să răspundă în condiții de siguranță la astfel de animale indiferenți și nu să se angajeze într-o urmărire. Dacă ești norocos și nu există mașini în apropiere, atunci din nou, nu poți să conduci o amendă. În general, nu vă sfătuiesc să plecați în astfel de locuri.

Cele două săptămâni ale noastre au trecut neobservate și ora de vârf se apropia - Kraft însuși. Desigur, entuziasmul nu a fost chiar vine din jurizării, ci mai degrabă din faptul că ne-am pus piciorul pe acest covor istoric Kraft. Găsiți centrul de expoziții a fost ușor de parcare suficient în jurul valorii de mult, este necesar să se estimeze în prealabil la orice ieșire preferați să conducă, astfel încât să nu pentru a trage toate lucrurile și câinele departe. Nu ne-am ridicat prea bine pentru prima dată, trebuia să mergem decent din parcare. Am notat imediat că plata (8 lire, adică aproximativ 10 euro) este plătită pe cale de ieșire. dacă doriți să conduceți de la o parcare la alta, mai aproape de ieșirea dorită - plătiți 8 lire sterline și conduceți la alta. Vă sfătuiesc să plătiți pentru parcare imediat când v-ați înscris la o expoziție, așa cum am făcut-o, atunci totul va fi mai ieftin. Atât parcarea, cataloagele, cât și biletele de intrare suplimentare vor costa 2 lire sterline mai puțin pentru fiecare. Alimentele din pavilioane sunt foarte scumpe, iar principalul lucru este că pur și simplu nu am găsit nimic decent. Unele sandwich-uri și ceai sau cafea. Majoritatea celor obișnuiți au luat mâncare împreună cu ei. În pavilioane există toalete pentru câini. Nu puteți ieși pe stradă până la ora 16:00. Câinii ar trebui să fie în bănci, puteți ieși numai la câinele de toaletă din aceeași cameră sau câinele pomramyat înainte de inel. De asemenea, nu aș sfătui să "strălucească" diverse mijloace pentru lână (spray-uri, spume, geluri, pulberi). Brigade speciale se plimbă în jurul sălilor, care pot veni și verifică dacă ai folosit trucuri interzise pe lână. Am auzit că descalificarea se face în fiecare an în diferite rase. Nu am verificat publicul. S-a tratat liniștit câinele cu un spray antistatic direct în banci cu 5 minute înainte de a intra în inel.

Contario Ode Winoconta în banche la expoziție

Două dintre numerele dvs. de apel vă așteaptă deja de-a lungul bancului, una pe care o lăsați în poziție, iar cea de-a doua poate fi dusă la inel. În cazul în care câinele devine certificatul, atunci trebuie să setați acest certificat la Ben Tre lângă numărul dumneavoastră și nu ridica până la sfârșitul rocilor inel.

Începând cu ora 16, aveți dreptul să ieșiți împreună cu câinele din pavilion, dar numai pe un bilet special, care vă este trimis în scrisoare împreună cu numărul de inel, schema inelului etc. În acest bilet numele câinelui este înscris. Fiecare câine iese pe biletul său. Nu vă sfătuiesc să o pierdeți. Pe măsură ce am părăsit sala mai degrabă târziu (deja înainte de începerea dăruirii). atunci controlul de la ieșire a fost slăbit și în persoană gardienii nu au verificat biletul. Evadând în seara de la săli, ne-am obosit și fericiți cântărit înapoi la parcarea noastră de la distanță. Emoțiile se revărsau, capul nu se gândise bine la informațiile primite în procesul de comunicare cu colegii - crescătorii și proprietarii cei mai de seamă, încă în ochi alergând sincron pe câini și cățelele în inele. 340 de atacatori irlandezi de foc sunt departe de limita pentru o astfel de expoziție. O priveliște minunată! De mult timp nu se credea că am făcut-o ... că am ajuns cu mașina în Marea Britanie și am expus la una dintre principalele expoziții ale lumii, legendarul Kraft!

Casa de drum a părut foarte rapidă. Din Anglia cu feribotul peste Canalul Mânecii la Dunkirk (Franța) - feribotul este un pic mai ieftin decât încărcarea mașinii și de călătorie cu trenul (da, conduce pur și simplu nu poate fi pe tunel!) Prin Eurotunel, mașina în Germania, în cazul în care Kiel a fost feribotul către Klaipeda. Din Lituania, am condus din nou prin Belarus către Moscova, acoperită de zăpadă și murdară. Frontițele au zburat una după alta. Fără probleme, fără întârzieri, fără suprapuneri. Cele mai îndepărtate și una dintre cele mai ușoare călătorii!

Și acum câteva detalii despre pregătirea documentelor pentru călătorie!

Obținerea unei vize Schengen - lista documentelor depinde de țara pentru care urmează să primiți o viză, primim întotdeauna pentru Finlanda:

• desigur pașaportul valabil (valabil cel puțin 6 luni după data de încheiere a călătoriei planificate)
  • o fotografie color de 3.5X4.5 - pe un fundal gri sau albastru, principalul lucru nu este atât de vechi, tk. Am fost odată refuzată de ambasada letonă să emită o viză pentru o fotografie mai veche de 6 luni în urmă
  • un chestionar completat prin intermediul site-ului web al centrului de viză din Finlanda
  • asigurare
  • un document care vă justifică scopul de călătorie - de obicei, este o imprimare a confirmării rezervării într-un hotel finlandez, realizat, de exemplu, prin booking.com

Am luat un multivisa - tk. A trebuit să mergem de două ori pe teritoriul Schengen și să ne întoarcem la ea.

Obținerea vizei în Marea Britanie.

Din moment ce această țară nu face parte din spațiul Schengen, apoi Anglia are nevoie de o viză separată, care poate fi eliberat, de exemplu, 6 luni sau 1 an (și întotdeauna multivisa).

Lista documentelor necesare obținerii unei vize în Marea Britanie este ceva mai mare:

• Pașaport valabil
  • De asemenea, este de dorit să se furnizeze un pașaport vechi (anulat), în care să existe vize.
  • Fotografiile nu sunt necesare, deoarece În centrul de viză veți fi fotografiat și amprentele vor fi scoase.
  • Un chestionar completat prin site-ul centrului de solicitare a vizelor (în mod natural în limba engleză)
  • Referință de la o scrisoare de antet + scrisoare de sponsorizare (dacă este necesar)
  • Garanții financiare - un extras dintr-un cont bancar, certificat prin sigiliul băncii.

Toate documentele pentru viză în Anglia trebuie traduse în limba engleză. Traducerea se poate face în mod independent, principala fiind că în lucrare a fost stabilită esența documentului și, în caz contrar, contactele interpretului.

De fapt, nu este nimic teribil și problematic în obținerea unei vize. Nu este mai dificil decât obținerea unei vize, de exemplu, în Finlanda. Principala diferență este prețul ridicat.

Am semnat pentru livrarea documentelor prin Internet, au venit la ora stabilita, am trecut documentele, plătite într-o fereastră din apropiere, și toate se așeză să aștepte trecerea datelor biometrice. Ne-a luat cam 15 minute. Am făcut o viză în mai puțin de o săptămână. A primit repede și fără probleme.

Lista documentelor pentru câine pentru călătorie:

- pașaport euro-sanitar veterinar

Aici vreau să mă opresc separat. Anglia nu se potrivește un pașaport internațional obișnuit, a cumpărat într-un magazin pentru animale de companie sau club, încercați să prearanjeze pașaportul euro în străinătate pe câinele sau va trebui să stoc la timp, să vină la pașaportul nostru internațional în Europa și undeva să-l schimbe pentru Europass. Acest serviciu va costa aproximativ 20 de euro la clinică. Pe traseu puteți obține astfel de pașapoarte în Lituania, Germania, Franța.

În pașaport ar trebui să fie o nouă vaccinare împotriva rabiei, adică făcută cu cel puțin o lună înainte de călătorie și nu mai mult de un an.

Testul pentru rabie nu a fost încă anulat pentru Rusia. Pregătirea documentelor, ar trebui să ne amintim, de asemenea, că regulile de chipiruetsya câine în primul rând, atunci ea ia un test pentru anticorp, care este apoi confirmată de o intrare în pașaport veterinar și un document suplimentar.

Odată ce câinele a luat testul și a intrat-l în pașaport, ar trebui foarte clar să se asigure că înregistrarea vaccinării rabie nu este întreruptă pentru o singură zi. Ie între vaccinările ultime și cele noi nu ar trebui să dureze mai mult de 1 an, dar este mai bine dacă pașaportul va fi un interval de 10-11 luni între vaccinări. Dacă cel puțin o "frenezie" este întreruptă - testul este considerat nul și trebuie să-l abandonați din nou.

Restul vaccinurilor sunt de mică importanță pentru Europa și Anglia, dar pentru a evita întrebările suplimentare, este mai bine să aveți un set complet în pașaport.

- certificatul sanitar-veterinar al formularului numărul 1 pentru frontiera dintre Rusia și Belarus (deși, în mod personal, nu avem suficient de mult atunci când este verificat la intrare)

"Doar în cazul în care, am emis un certificat internațional veterinar pentru un câine, pe care nimeni nu ne-a cerut-o. La Moscova, acest certificat poate fi obținut, de exemplu, la clinica de pe bulevardul Lilac.

- Nu se poate lua un certificat / certificat de caini. Nu interesează pe nimeni.

De fapt, singurul document interesant pentru toți - un pașaport euro emis în mod corespunzător!

Sper că excursia dvs. la Kraft va fi la fel de plăcută, luminoasă și memorabilă! Mult noroc!