Book reviews ceva de genul asta

Ceva ca Pelam Grenville Woodhouse

Îmi place discursul lui Woodhouse. Deși era foarte familiarizat cu ei într-o singură privință. În sensul că citea doar o serie de cărți despre Jeeves și Worcester extraordinare. Și aici este cunoștința cu noul ciclu. Acest roman - primul dintr-o serie de cărți sub titlul general "Castle Blanding".

Aici, din nou, cititorul se confruntă cu ironie și un bun banter asupra aristocrației engleze. Fiul fiului lui Emsworth, un anumit Freddie - chiar amintește un pic de Worcester, sau mai degrabă cea mai proastă ipostază. Iar această ipostază a hotărât să se căsătorească ("Ei bine ... așa cum spun ei ... că este ... mă căsătorești cu mine nu va ieși afară, nu?"). Nu fără nuanțe, pentru că în același timp avem de-a face cu un putred, deși bine născut. Mireasa - o fată plină de suflete și de milă de acord. În paralel cu linia dragostei prostești, dragostea romantică este, de asemenea, trecătoare și, ca de obicei, este puțin acrimonioasă. Testul viitor al ipostasului "Un tânăr cu aspect plăcut este necesar, sărac, întreprinzător, curajos" Lucrarea este periculoasă și delicată. "Consiliul este înalt" să facă o sarcină în castelul Domnului. Sarcina este de natură "sigură". Pe scurt, ceva trebuie ras. Și pe de altă parte - să vă rușinați de propriile dvs. este ca și să nu radeți deja, ci doar să o luați. Sau cum? Pentru aceeași sarcină, creșterea concurenței și sporirea șanselor, fiica lui angajează un frumos, frumos și (care se va îndoi?) Fata atractivă. Intriga începe să se răsucească când se dovedește că:

a). Acești tineri sunt cunoștințe bune;
b). În mod clar simpatic unul cu celălalt, cu toate acestea;
și c). Cel mai important: se dovedește că "totul este furat înaintea noastră".

Ei bine, spune-mi, ce poveste este neobișnuită, amuzantă și în general interesantă? Dar diavolul este în detalii. Așa cum Dana Kovalchik, poreclită "Dushechka", a spus: "Nu contează unde, este important - cu cine." În cazul nostru, poate fi reformulată: "Nu contează ce, este important - cine." Pentru că este necesar să se poată lua cele mai simple situații de zi cu zi sau pur și simplu episoade obișnuite și să le arătați dintr-un punct de vedere amuzant. Și Sir Pelam Grenville Woodhouse știe cum.

Din această carte nu veți râde de lacrimi, nu mâncați de pe canapea într-o formă de râs homeric, nu dezasamblați în citate și este puțin probabil că veți folosi Hochma de la ea în comunicarea cu prietenii tăi. Cărțile de la Woodhouse vă permit doar să vă simțiți bine, creând o atmosferă de excelență. Dar este atât de puțin?