Între cer și mare

De obicei ne planificăm toate călătoriile în avans, dar în acest an, la sfârșitul primăverii, sa întâmplat că a trebuit să abandonăm excursia în sudul Italiei și să căutăm urgent ceva pe coasta de vest din Liguria.

De obicei am inchiriat cazare.Cea mai buna optiune pentru Residence: vile mici cu 10-12 camere,
echipate bucatarie. Mai aproape de marile orașe, cu atât mai scumpe.

Între cer și mare

Și aici trei zile înainte de călătorie am găsit (printr-o firmă germană, serviciile pe care le folosim adesea)
apartament confortabil cu două camere într-un mic oraș de pe coasta Liguriei. Locația este foarte convenabilă: aproape de Genova, Florența și Spice.

Serviciul a fost excelent: modest, dar elegant.

Două televizoare, un computer, internet, o bucătărie complet utilată cu plită cu inducție, un balcon uriaș,
care este important pentru noi - un garaj, o parcare, de când mergem cu mașina.
Reședința se află la două minute de mare.

Între cer și mare

Din nou, sunt convins că viața este dungată.
Surpriza primul am așteptat atunci când vezde.Okazalos că acest oraș se află literalmente pe stâncile de pe autostrada poberezhe.S poate coborî pe un drum foarte abrupt de lichidare. Cine au fost călătoresc în fața noastră germani Wohnmobil oprit la prima „buzunar -ploschadke“ nervi vyderzhali.My dalshe.Spustilis indicii au crescut Nu, mulțumesc browser-ul nu podvol.Podezzhaem la destinație: aici este un hotel,
dar nu există nici o modalitate de a intra acolo, se oprește peste tot.
Surprindeți a doua. A fugit de la hotel ea ne-a vorbit în nemetski.Ura! Sa dovedit că Manuel este fluent în limba engleză și, și po- frantsuzski.Obyasnila ne că putem crea un cont, apoi

ea ne va arata garajul.
Surprinde numărul trei. Garajul era la două minute distanță în clădirea vecină, dar intrarea și ieșirea erau doar un șoc
în primele zile, de cinci ori dimineața am ieșit din garaj și de cinci ori am fost o atracție de neuitat.
că la noi absolut nu mașina mare, ci să fim localizați între doi alții și să nu lăsăm să atingem cel de-al treilea, în picioare
în fața garajului a fost problematică.
Este necesar să se meargă, îmi pare rău, înapoi, zerkala.S împăturite cu greu a călătorit în picioare pentru a lua masina rece, de aproape 90 de grade, în timp ce nu se confruntă cu oricare dintre mașinile care trec pe drum și pietoni bate.
Trebuie să spun că orașul este foarte mic, dar din anumite motive, la momentul în care am plecat, au existat unele mașini, privitori turiști: cuplu britanic cea mai mare parte în vârstă care acest punct de atractie foarte nravilsya.Ya a acționat ca un starter, fără oglinzi, soțul nu vede că există "în spatele curbei", doar au fost auzite strigătele mele:
"lynx nah, nah rekhts, noh ain mal, bishen, langsam" -y-mea, oprește ", etc. :)
Vecinii noștri din garaj, austriecii, în a doua zi au sosit fără o fereastră din spate și au pus mașina pe prikol.
Cei care au pus mașinile direct la hotel, de asemenea, nu au câștigat prea mult: lăsând hotelul pe o stradă strâmtă, chiar și atunci raliu.
În Italia, am avut de multe ori să se ocupe de acasa ca cuiburile inghite pe stanci - cu probleme de parcare, drumurile sunt înguste, și nu trebuie doar să ia înapoi, și skladyvat.No oglindă în timp ce în provinciile oamenii sunt prietenoși, nu agresiv: nu se poate spune despre locuitorii orașele mari.
Surpriza numărul patru.
Sa dovedit că între Genova și Spice există un tren, cum ar fi un tren electric, care trece prin satul nostru, astfel încât să puteți ajunge oriunde - există o stație de cale ferată.
În Occident, în general, prezența stației este un semn de civilizație și o bună comunicare.
Surpriza numărul cinci.
În orașele învecinate ai putea să ajungi foarte repede de-a lungul coastei, dar ce drum a fost. Acest lucru nu am văzut niciodată.

Între cer și mare

Acesta este un tunel unic, o lungime de 9 km și se execută de-a lungul coastei, deplasarea într-o direcție, închis galeria de culoare închisă la jumătatea întreruptă ocazional prin micul sat și mai multe locuri de campare chiar pe skalah.Dvizhenie reglementate de semafoare.
Întotdeauna am avut noroc și am căzut la timp în lumină verde. Dacă nu ai timp, trebuie să aștepți 10-20 de minute.
Pentru prima dată a fost înfricoșător să plec, mai ales cu teama mea de spații închise.
Mai ales patch-uri intunecate si infricosatoare - Galleria De Barbieri I.
A doua oară am fotografiat și din fereastra mașinii.

Între cer și mare

Concluzia este următoarea: pe drumurile italiene există destule extreme, mai ales când vă conduceți.